Titanic: blijft een mooie film

@Karin2 wrote:

Oooh wat was Leo daar nog een lekker hapje zeg :drool:




Nog steeds toch?

@Madre wrote:

@Karin2 wrote:
Oooh wat was Leo daar nog een lekker hapje zeg :drool:




Nog steeds toch?




Nou ja hij is er in ieder geval niet beter uit gaan zien, vind ik dan.

Ah…



Nou dat zal dan wel aan mij liggen.



Tag, i’m it…Geef hem dan maar aan mij…



Wha ha ha! Faiz!

Ik zou ook niet zonder liefdes(of lust) baby zijn vertrokken hoor!

@Madre wrote:

@Karin2 wrote:
Oooh wat was Leo daar nog een lekker hapje zeg :drool:




Nog steeds toch?




Neuh, hij is pafferig, overzorgd en seksloos geworden als je het mij vraagt. We hebben onlangs een paar films van hem gezien en hij deed me denken aan Tygo haha!

Ik vind die foto nog wel te behappen eerlijk gezegd, maar ik heb hem weleens erger gezien…









Terwijl hij in zijn jongere jaren, zeg met +/- 23 jaar (Titanic tijd) toch echt mijn hart wel sneller kon laten kloppen.

Je hebt knap en knap, maar hij heeft iets…

Net zoals Orlando Bloom, mén wat is die man goddelijk… wappert frisse lucht in het gezicht













Ik zeg, het is tijd voor een nieuw ‘HUNK’ topic… :drool: :drool:

Anneke, dank voor de eerste foto. Dat is ongeveer hoe ik hem al een paar keer in films heb gezien.

Soms ben je gewoon ineens hunk-off. Een beetje dat “Patrick Swayze” syndroom :wink:

Oh, en Patrick Swayze vind ik ook echt… :drool:



Maar helaas drogen niet alle mannen even smakelijk op…





Tijdens het zoeken naar Leo Dicaprio viel me vooral op dat hij een behoorlijk dikke kop heeft gekregen.



Maar volgens mij gaat het de laatste tijd weer de goede richting op.:thumbup: :wink:

@Anneke wrote:

Oh, en Patrick Swayze vind ik ook echt… :drool:



Maar helaas drogen niet alle mannen even smakelijk op…





Tijdens het zoeken naar Leo Dicaprio viel me vooral op dat hij een behoorlijk dikke kop heeft gekregen.



Maar volgens mij gaat het de laatste tijd weer de goede richting op.:thumbup: :wink:




Dat bedoelde ik met pafferig. Noem het vadsig, noem het vet, ik vond het gewoon echt een afknapper. Maar dat vind ik met mijn eigen vetrollen ook :wink:

@Anneke wrote:

Ik vind die foto nog wel te behappen eerlijk gezegd, maar ik heb hem weleens erger gezien…









Terwijl hij in zijn jongere jaren, zeg met +/- 23 jaar (Titanic tijd) toch echt mijn hart wel sneller kon laten kloppen.

Je hebt knap en knap, maar hij heeft iets…

Net zoals Orlando Bloom, mén wat is die man goddelijk… wappert frisse lucht in het gezicht













Ik zeg, het is tijd voor een nieuw ‘HUNK’ topic… :drool: :drool:




Oh yeah make my day!!



Die laatste foto, ja daar was ie echt nog gewoon lekker :drool:.



En ik val eigenlijk helemaal niet blond en blank :silenced: :lol:

:lol: :lol:





Nou, zullen we dan maar…? 8)

Ja is goed trap jij af,



maar eers nog even Kat, wany zij ziet er wel fantastisch uit hoor, mooie vrouw vind ik :inlove:



Kate 2011



Kate is ook mooi, toen al, nu nog steeds… :inlove:





http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=101487

Paintshop…



Nou ik vind Leonardo wel nog steeds een mooie man.

Ik zou geen nee zeggen hoor…



Pafferig, ja jeetje, je kan niet altijd 23 blijven he. Ik vind er niets mis mee.

@Madre wrote:

Paintshop…



Nou ik vind Leonardo wel nog steeds een mooie man.

Ik zou geen nee zeggen hoor…



Pafferig, ja jeetje, je kan niet altijd 23 blijven he. Ik vind er niets mis mee.






Leo heeft ook wat paintshop nodig dus :mrgreen:

@Madre wrote:

Paintshop…



Nou ik vind Leonardo wel nog steeds een mooie man.

Ik zou geen nee zeggen hoor…



Pafferig, ja jeetje, je kan niet altijd 23 blijven he. Ik vind er niets mis mee.




Maar je kunt wel om je figuur denken.Als je ouder wordt wil dat niet zeggen dat je niet meer ijdel hoeft te zijn. Ik hou gewoon niet van vadsig.

Levensgenieten oke, je hoeft geen spriet te zijn, ben ik ook niet maar je kunt ook gewoon shabby zijn…

@Karin2 wrote:

@Madre wrote:
Paintshop…



Nou ik vind Leonardo wel nog steeds een mooie man.

Ik zou geen nee zeggen hoor…



Pafferig, ja jeetje, je kan niet altijd 23 blijven he. Ik vind er niets mis mee.




Maar je kunt wel om je figuur denken.Als je ouder wordt wil dat niet zeggen dat je niet meer ijdel hoeft te zijn. Ik hou gewoon niet van vadsig.

Levensgenieten oke, je hoeft geen spriet te zijn, ben ik ook niet maar je kunt ook gewoon shabby zijn…




Ja maar kom op, zie jij er altijd verzorgd uit? Ik heb ook niet altijd zin om mij op te maken en met een jogingsbroek (ok die heb ik niet) lekker uitgelebberd te hangen. Als ik ongesteld ben, ben ik ook wat vadsiger. Die ene foto is gewoon een vrije tijd foto. Misschien heeft hij een paar nare jaren gehad. etc.

Ik zie er regelmatig niet charmant uit.

Vind het gek om mensen daarop te beoordelen geloof ik.



Maar goed, we verschillen van mening, ik vind shabby ook niet heel charmant, maar ik schrijf mensen niet gelijk af.

Over het algemeen vind ik het na al die jaren nog steeds geen lelijke man.



Net zoals dat ik vind dat ik mijzelf jonger en strakker vond 15 jaar geleden en ik besef dat niemand altijd maar mooi en strak en netjes gekleed gaat.



Hahaha, wat een discussie eigenlijk he…

:-*

Haha ik snap je wel hoor, wel grappig zoals je voor hem opkomt :wink:

@sopje wrote:

Ik vind dat erg egoistisch van haar een andere naam aannemen en haar familie laten denken dat je dood bent. Ik heb de film 1 keer gezien en dat was genoeg, zo bijzonder vond ik hem niet.




Ja, hoe kon ze! Met zo’n liefhebbende moeder, die haar eigen dochter gebruikt om de naam van de familie hoog te houden en wie het niets kan schelen dat haar dochter doodongelukkig met de totale verkeerde kerel trouwt, "omdat het zo’n goede partij is’ :lol:



Maar het blijft een geweldige film… al diverse malen gezien en hij blijft mooi! De oudste twee kinderen vinden hem ook geweldig en kijken hem ook helemaal uit, wat ik al heel bijzonder vind, aangezien mijn dochter van zes nog niet eens kan lezen, dus geen hout begrijpt waar die film over gaat :smiley:

Prrrrachtige film!

Ik mag e’m nog steeds graag zien, al vind ik het zinken wat langdradig en dan spoel ik meestal door of kijk wat anders. Het is ook het intrigerende van het zinken wat ik zo fantastisch vind. Die beelden van onder water, geweldig. NAtuurlijk is het niet echt, maar wel zo natuurgetrouw als kon gemaakt. Ik heb iets met oude, halfvergane dingen.



Speaking of leonardo, ik vond het destijds een hunk. Het doet mij deugd om te zien dat ik niet de enige ben die aftakelt met de jaren,en dat zelfs idolen niet ontsnappen aan de tand des tijds.

Het is nog steeds wel een leuke man om te zien, maar ik wordt er niet meer warm van.



Als ik naar de foto van Kate kijk, die is er qua looks meer begeerlijker gaan uitzien. Persoonlijk vond ik haar echt prachtig in de tijd van Titanic, ik herinner me nog dat ze moest afvallen voor de film. Ze is daar wat voller, dan het graatmager dat ze nu is. Ik vind haar daar echt een geweldig mooie vrouw om te zien.