Titanic: blijft een mooie film

Zit hem nu een beetje te kijken onder het KOKen maar het blijft een mooie film vind ik, zucht.

Het is zeker een mooie film.

Maar ik hoef hem heel lang niet te zien hoor, we zijn toen wel 5x naar de bios geweest om hem te zien :oops: hahahaha op den duur zag ik gewoon dat de mensen op het dek met de computer waren gedaan.



Over 10 jaar ofzo een x kijken :mrgreen:

Heb hem opstaan, kijk met een half oog,maar zeker mooie film.

Ik heb em denk al 25x gezien ofzo :oops: ken de tekst zowat uit mn hoofd :mrgreen: :lol:



Ben nu 23,ten tijde van de film stapelverliefd op Leonardo DiCaprio :angel: En ja, het blijft een mooie film, maar kijken vanavond doe ik niet. (denk zoiezo de komende 10 jaar maar even niet meer)

Ik heb hem toen in de bios gezien en daarna nog eens een keerjte op DVD maar verder niet te vaak (volgens mij heb ik zelfs de DVD in de kast :think: ). Ga hem ook niet af zien denk ik gaaaaap

ik heb em nog nooit gezien

Hij is nu op 4… Hij komt langzaam op gang dus je kan nog best invallen

staat hier ook op… ik zap meestal weg als het ongeluk gebeurd :shifty:

Heb hem destijds als puber in de bios gezien.

Daarna nog 1 keertje geloof ik.



Hij staat nu op de achtergrond aan, maar heb geen behoefte om weer te kijken.



Vind Leo er in deze film wel op zijn best uitzien.

Hij word een beetje ‘papperig’ naarmate hij ouder word.

Ik kijk hem nu ook. half half tenminste…

ik zet hem meestal uit bij het moment dat i in de cel komt…

geweldige zwijmel film, wij kijken hell kitchen en ik neem de film op

Jammer dat ze dit soort dingen niet in het weekend uitzenden en dan vnaaf een uur of 8… Hij duurt nu tot half 1… beetje laat op een gewone doordeweekse dag!

Ik heb hem nog noooit gezien. Ken alleen de scene op het dek en het muziekje bij behorend.

Wel eens kleine scènes gezien met voorstukjes of in programma’s ofzo.

Blijft een mooie film!

Ik was 15 of 16 ofzo toen de film in de bios kwam, was de eerste film waar ik echt om heb moeten huilen.



Gelukkig moest iedereen janken, het was nog nooit eerder zo stil in de bioscoop. Je hoorde allen maar gesnif en gegrien.

Volgende dag zijn we nog een keer gegaan.



Ik was trouwens meer onder de indruk van Kate dan van Leonardo trouwens, al was hij ook wel erg vermakelijk om naar te kijken toendertijd :inlove:

@bianca81 wrote:

Ik heb hem nog noooit gezien. Ken alleen de scene op het dek en het muziekje bij behorend.

Wel eens kleine scènes gezien met voorstukjes of in programma’s ofzo.




Ik zet hem op de lijst voor over 2 weken :wink: :mrgreen:

Ik vind m vreselijk :shifty: Ben toen ook naar de bios geweest en vond het verschrikkelijk :shifty:

Ik vind het een heerlijke film en zat gisteravond ook weer voor de TV :smiley:

Ik houuuuuu ervan… jank me kapoooootttt ook… :inlove:

Ik ben naar die film gegaan op de avond voor mijn 18e verjaardag.

Toen we om 0.00uur uit de bus stapten was mijn fiets gejat.

Hahaha zo blijf ik die film altijd herinneren.

Ben volgens mij daarna nog 2 of 3 keer naar de bios gegaan om 'm te zien, kocht de cd en werd verliefd op Leonardo di Caprio 8) ,en kreeg een grote intresse voor de Titanic.



Had 'm graag nog weer eens willen zien maar ik heb alleen ned 1,2,3…