Titanic: blijft een mooie film

Weer een traantje weggepinkt hoor.

ik heb hem al zooo vaak gezien,

maar gisteren avond met een stokbroodje met brie,

glas rose heerlijk zitten zwijmelen :mrgreen:

@mamy wrote:

@bianca81 wrote:
Ik heb hem nog noooit gezien. Ken alleen de scene op het dek en het muziekje bij behorend.

Wel eens kleine scènes gezien met voorstukjes of in programma’s ofzo.




Ik zet hem op de lijst voor over 2 weken :wink: :mrgreen:




hihi mag maar ik kijk hem niet mee , net als vicky vindt ik het écht niks aan ! :mrgreen: NIet mijn soort film.

Hij blijft mooi, leuk, geweldig romantisch, spannend, zielig en ontroerend.

Ik moet ook altijd janken… helemaal aan het eind als ze van boort stapt… en verder leeft onder zijn naam, niet meer onder het muk van haar familie… :inlove:





(ander ECHT jank moment voor mij is trouwens saving private Ryan,… als die broer word doodgeschoten in het prikkeldraad… standaard tranen, vreselijk!)

Ik vind dat erg egoistisch van haar een andere naam aannemen en haar familie laten denken dat je dood bent. Ik heb de film 1 keer gezien en dat was genoeg, zo bijzonder vond ik hem niet.

Titanic op zn tijd is wel mooi om het te zien… Maar ken deze film helemaal uit mn hoofd.



Toen deze film uit kwam in de bios, zijn ik en mn moeder avondje erheen gegaan… Toen ie uitkwam op de videobanden, moest en wilde ik hem elke dag kijken… Mn zus verklaarde me voor gek! :thumbdown:



Maar gisteravond hebben we ook lekker op de bank languit zitten kijken tot half 1!

@sopje wrote:

Ik vind dat erg egoistisch van haar een andere naam aannemen en haar familie laten denken dat je dood bent. Ik heb de film 1 keer gezien en dat was genoeg, zo bijzonder vond ik hem niet.






nah, zo leuk was die familie blijkbaar niet… dit was de ideale gelegenheid eruit te stappen… had ik ook gedaan…



nadat ik eerst nog een liefdesbaby op dat schip had gemaakt met Leonardo… :lol:

@faizaa wrote:



nadat ik eerst nog een liefdesbaby op dat schip had gemaakt met Leonardo… :lol:




Uiteraard 8) .



Orlando, Leonardo… :stuck_out_tongue:

@Marite wrote:

@faizaa wrote:


nadat ik eerst nog een liefdesbaby op dat schip had gemaakt met Leonardo… :lol:




Uiteraard 8) .



Orlando, Leonardo… :stuck_out_tongue:








shame on me… I know… :mrgreen:

@sopje wrote:

Ik vind dat erg egoistisch van haar een andere naam aannemen en haar familie laten denken dat je dood bent. Ik heb de film 1 keer gezien en dat was genoeg, zo bijzonder vond ik hem niet.




Nou, zo’n familie wil ik niet hoor…

Grappig dat dat je het meeste is bijgebleven van de hele film, ha ha



Ik heb hem gisteren niet gezien, kijk tegenwoordig heel weinig tv door al die ellenlange reclames, maar ik zal hem eens uit de kast vissen.



Heb hem toen echt heel vaak in de bios gezien. Eigenlijk een heel lelijke film, maar toch ook zoooo leuk en mooi en toendertijd heeel erg indrukwekkend.



Leonardo… :inlove:

@faizaa wrote:

@sopje wrote:
Ik vind dat erg egoistisch van haar een andere naam aannemen en haar familie laten denken dat je dood bent. Ik heb de film 1 keer gezien en dat was genoeg, zo bijzonder vond ik hem niet.






nah, zo leuk was die familie blijkbaar niet… dit was de ideale gelegenheid eruit te stappen… had ik ook gedaan…



nadat ik eerst nog een liefdesbaby op dat schip had gemaakt met Leonardo… :lol:




Zoooooh eg wel hè!!!

:lol: :lol: :lol:

:drool: :drool: :drool: :drool:

@bianca81 wrote:

Ik heb hem nog noooit gezien. Ken alleen de scene op het dek en het muziekje bij behorend.

.




Dit muziekje wilde mijn vader bij zijn begrafenis als hij de kerk uitgedragen werd… en zo is het ook gebeurd.



Ik blijf het ook een mooie film vinden… Vooral de oude dame…

maar ja… het duurt zooooo lang!

@bianca81 wrote:

@mamy wrote:
@bianca81 wrote:
Ik heb hem nog noooit gezien. Ken alleen de scene op het dek en het muziekje bij behorend.

Wel eens kleine scènes gezien met voorstukjes of in programma’s ofzo.




Ik zet hem op de lijst voor over 2 weken :wink: :mrgreen:




hihi mag maar ik kijk hem niet mee , net als vicky vindt ik het écht niks aan ! :mrgreen: NIet mijn soort film.


whoehahahahhahahahaha nou hadden we bijna een probleem gehad.

Doe je nog een lijstje ofzo met wat je wél zou willen zien hihi :mrgreen:

Failardo… :inlove:





Het muziekje, sjemig, schiet me ineens te binnen dat ik toen ook de Titanic CD heb gekocht, haha.

Oh en ik haaaaaaaaaaaat Celine Dion :shifty:



klik :stuck_out_tongue:

Ik heb de film toen der tijd 9 keer in de bios gezien :oops: en dat alleen maar vanwege Leonardo hahaha

Een hevig verliefde tiener was ik toen :lol:

Als mijn dochter dat over een paar jaar zou doen, zou ik haar voor gek verklaren :mrgreen:

Preggie byzonder ! Mooi dat zijn wens daar in is uitgekomen. Hoe waardevol zulke momenten zijn . :hug:





@mamy wrote:

@bianca81 wrote:
@mamy wrote:
@bianca81 wrote:
Ik heb hem nog noooit gezien. Ken alleen de scene op het dek en het muziekje bij behorend.

Wel eens kleine scènes gezien met voorstukjes of in programma’s ofzo.




Ik zet hem op de lijst voor over 2 weken :wink: :mrgreen:




hihi mag maar ik kijk hem niet mee , net als vicky vindt ik het écht niks aan ! :mrgreen: NIet mijn soort film.


whoehahahahhahahahaha nou hadden we bijna een probleem gehad.

Doe je nog een lijstje ofzo met wat je wél zou willen zien hihi :mrgreen:




Nee joh geen probleem. Ja ik had al een nieuwe film die ik wel wou zien ook wel wat voor jullie, maar ben de titel kwijt :shifty: 8) :roll: :lol: Vraag me niet waar t om ging…

( ow ja er komen getallen in voor :mrgreen: )

Ik krijg een ingeving : http://www.moviemeter.nl/film/68549



Ik stuur hem wel even , gaat beetje off topic nu.

Oooh wat was Leo daar nog een lekker hapje zeg :drool: