Tips gevraagd, bioscoop! welke kinderfilm?

Onze kanjer is al 4, dus hoog tijd weer om een keertje saampjes naar de bioscoop te gaan :inlove: heb er helemaal zin in.

Wij zijn al eens geweest, naar UP, dat was een GROOT succes!



WIE weet er een leuke kinderfilm die momenteel in de bios draait om heen te gaan met een 4 jarig jongetje? ervaringen???



Alvast bedankt.

Geen idee lievie maar wens je alvast heel veel plezier!!! ik bel je later op de dag ff. :-*

Ik zou nog even wachten en dan naar vanaf 4 augustus naar http://www.pathe.nl/film/6442/sammys-avonturen-de-geheime-doorgang-3d-nl/ gaan…



:smiley:



Doen wij ook.

Die ziet er idd leuk uit zeg! Moeten wij ook maar eens gaan overwegen! :thumbup:

ja die lijkt me ook erg leuk,wil ik ook heen :mrgreen:



Volgens mij zijn er nu niet zo heel veel films voor kids.Toy story 3 is er.

oh dat ziet er idd erg leuk uit!

Ik heb nog wel even geduld :mrgreen:

@Marieke1978 wrote:

ik bel je later op de dag ff. :-*




LEUK! :mrgreen:

Ik vind het heel erg moeilijk, wij dachten ook te gaan in de vakantie, papa dan met I.sabel die net 5 jaar is.

Maar ben bang dat ze het veel te spannend vindt :shifty:



Heb thuis een dvd van een beertje dat verdwaalt in de sneeuw en echt het komt allemaal weer goed, maar dan zit ze naast me te huilen op de bank omdat het zo zielig is…

Dus vraag me echt af wanneer een kind er aan toe is.



Lijkt me ook z overweldigend zo’n groot scherm en het geluid is zo hard enz.



Wij zijn er nog niet uit iig…

Mijn mannetjes vonden toystory iig best spannend, daar zou ik met een vierjarige dus niet heen gaan…



Alex; als je dochter zo reageerd op een dvd zou ik idd niet gaan nog hoor, die tijd komt nog wel toch, nu zijn er zat andere dingen die wel helemaal leuk en niet zo overweldigend/spannend zijn :smiley:

Wij gingen voor het eerst toen de middelste bijna 6 was geloof ik, met de oudste twee, de jongste is nog nooit geweest.

Hier zijn mijn kinderen gewend aan ‘dat soort’ films en zijn ze ook al een paar keer naar de bios geweest.



Als ze zo heftig op een softe film reageert zou ik haar nie tmee naar de bios nemen Alex…

er komt a.s. weekend (als ik het goed heb, of vlg wk) een heel mooie



iets met een schildpad… kan m helaas niet vinden…

@Pitje27 wrote:

er komt a.s. weekend (als ik het goed heb, of vlg wk) een heel mooie



iets met een schildpad… kan m helaas niet vinden…




Kijk eens naar mijn linkje 8)

@Madre wrote:

@Pitje27 wrote:
er komt a.s. weekend (als ik het goed heb, of vlg wk) een heel mooie



iets met een schildpad… kan m helaas niet vinden…




Kijk eens naar mijn linkje 8)




:oops:

Ik denk inderdaad dat wij nog maar even moeten wachten :angel:



De film ziet er wel heel leuk uit iig, dus dan zou ik eerder voor die gaan en nog heel even wachten totdat die draait

:thumbup:

@alex wrote:

Ik vind het heel erg moeilijk, wij dachten ook te gaan in de vakantie, papa dan met I.sabel die net 5 jaar is.

Maar ben bang dat ze het veel te spannend vindt :shifty:



Heb thuis een dvd van een beertje dat verdwaalt in de sneeuw en echt het komt allemaal weer goed, maar dan zit ze naast me te huilen op de bank omdat het zo zielig is…

Dus vraag me echt af wanneer een kind er aan toe is.



Lijkt me ook z overweldigend zo’n groot scherm en het geluid is zo hard enz.



Wij zijn er nog niet uit iig…




je kunt altijd naar een filmhuis gaan, daar is het beeld vaak iets minder overweldigend (en de films ook vaak wat minder hollywood, wat zachter).



Ik zou met nano, of iemand van zijn leeftijd, niet naar een 3d gaan overigens, lous jij wel?

Nano vond dat bij pandadrome echt vreselijk eng, en ik kan me ook voorstellen dat het los van het visuele effect ook voor van die jonge oogjes niet fijn is…

Ik ga er min of meer vanuit dat die film er ook in niet-3d zal zijn.



Weet niet of ik het dan zou doen. Nadeel van 3d vind ik vooral dat als je het niet trekt je het niet ‘gewoon’ kan verder kijken.

ja, alle 3d films zijn ook wel gewoon in 2d te bekijken. Maar dat moet je dan idd wel kiezen. Vroeg me gewoon af of je dan voor de 3d-variant gaat. Mijn zus wilde heel graag nano meenemen naar een 3dfilm, maar ik zie dat dus echt niet zitten, en idd: geen uitweg mogelijk, behalve echt de uitgang…

Ik kreeg onlangs de tip om eens op de website http://www.commonsense.com te kijken. Is idd amerikaans, maar zij checken films, games, apps etc. op leeftijd. Zo geven zij aan dat ToyStory 3 in hun ogen pas voor 5+ is… Overigens leggen ze ook netjes uit waarom ze dat vinden. Natuurlijk moet iedere ouder zelf kijken wat z’n kind aan kan, maar het kan handig zijn om eerst even een kijkje te nemen wat anderen zeggen.



Jammer dat dit alleen voor US films en games werkt, maar er bestaat toch vast ook wel zoiets hier in NL :think:

Ik ben met Stein naar toystory 3 geweest en dat was een groot succes

De film Iep is volgens mij wel leuk voor een 4 jarige