Tips en vragen Huishoudbeurs/9 maandenbeurs

Wie gaat er dit jaar ook naar de huishoudbeurs/negenmaandenbeurs?

Allereerst een tip: Bij het kruidvat krijg je met 2 tubes tandpasta het tweede kaartje gratis.

Ik las dat parkeren bij de RAI 20Euro kost. Belachelijk natuurlijk, weet iemand een goed alternatief om er te komen, een andere parkeerplaats?

Parkeren 20 euro :shock: belachelijk

Ik weet niet waar je woont, maar met de trein is ook super!

ik wilook heen met min vriendin, we willen met de trein, is dat dan ook nog goedkoper of zo?

Als je via de site kaartjes bestelt, dan kun je een dagkaart kopen van 17,50 per persoon voor de trein, maar dan kost het samen ook 35 Euro dat is meer als 20 Euro… Ok dan ben je geen benzinegeld kwijt, maar met de auto heb je voor mijn gevoel wel meer comfort en vrijheid, dus ik twijfel nog :think:

O ja, als je met de trein gaat met deze aanbieding moet je de huishoudbeurs entré kaartjes kunnen tonen in de trein, een tweede gratis kaartje kun je pas bij de beurs ophalen dus daar heb je dan ook niets aan. Dus ben je al gauw 30 Euro per persoon kwijt.

Mijn top tip! :angel:

ik zou even checken welke halte’s er vlakbij liggen en dan bijv 1 halte metro pakken.

Ik ga met mijn man. Het goedkoopst is denk ik 2e kaartje via kruidvat halen, met de auto gaan en dan ergens anders als bij de Rai zelf parkeren, misschien station verder…

2x kaartje via site + trein = 60 euro

met auto, 2e kaartje gratis en niet parkeren bij Rai = 16 Euro + benzine kosten…

:think: :think: :think:

Tnx voor de tip Ruud, heb je ook een email adres, als ik op de link klik werkt deze niet… ligt aan mijn pc hoor, bij anderen zal de link wel werken.

@Marda wrote:

Tnx voor de tip Ruud, heb je ook een email adres, als ik op de link klik werkt deze niet… ligt aan mijn pc hoor, bij anderen zal de link wel werken.

Email adres : redactie@kindjeopkomst.nl

met als onderwerp: Negen Maanden Beurs

Top sweet love! :-*

Marda, als je Internet Explorer hebt kun je via Extra > Internet opties > prgramma’s kiezen welk programma je aan emailadressen op internet wilt koppelen.

wij gaan alleen als ik de kaartjes via het forum win :wink:

treinkaartjes kosten al 25 euro per stuk :shock: dus dat is al 50 euro en dan zitten we alleen nog maar in de trein :shock:

met de auto zijn we 30 euro kwijt (benzine + parkeren) dus dat scheelt weer 20 euro maarja als je na die beurs moe ben… moet je ook nog eens zelf rijden…(en ik ben dus degene met rijbewijs…)

en dan nog de entree van als we via kruidvat gaan 16,99 :shock:

vinnut nogal duur :shifty: en dan heb je daar ook nog eens een heel groot tekort aan zitplaatsen… :?

@Angel & Luna wrote:

treinkaartjes kosten al 25 euro per stuk :shock: dus dat is al 50 euro en dan zitten we alleen nog maar in de trein :shock:

Dit klopt niet, dagkaart kost vanuit heel nederland 17,50 als je in de trein de kaartjes van de beurs kunt tonen zie de website van de negen maanden beurs.

@ Ruud en sweet love bedankt!

oh dat had ik niet gezien :doh: bedankt :thumbup:

Als ik in de Rai moet zijn, dan parkeren we meestal bij het Olympisch stadion. Dan krijg je gratis vervoer tot aan de Rai (1/2 tramhaltes en 2 haltes metro meen ik). Gaat altijd prima en veel minder duur als bij de Rai.

Er zijn niet veel plekken waar je gratis kan parkeren en al helemaal geen praktische plekken.

Ik ga verder met de metro, maar goed, ik woon in Amsterdam.

In adam zuidoost kan je gratis parkeren en met 20 min met de metro ben je bij de rai…

Ik ben 2 jaar geleden geweest met zo’n busreis van een busorganisatie hier in de buurt. Was geloof ik 20 euro incl. kaart dus dat viel reuze mee! (ik woon nog boven Dokkum dus ook nog eind rijden)

Ik ben helemaal niet bekent in amsterdam en ook niet met de metro :oops: Kun je een plek aangeven in amsterdam zuid oost waar je kunt parkeren bij de metro?

Bijvoorbeeld eindhalte Gein. Daar zijn huizen met parkeerplaatsen. Je kan zo de metro instappen.

Ik ga samen met een vriendin en wij gaan met de auto en parkeren onder de RAI.

Als je voor 30 november kaartjes bestelde was het tweede entreekaartje gratis…dat hebben wij dus gedaan.

Goed daar kwam natuurlijk nog wel de parkeerkaart bij maar voor minder dan 35 euro zijn wij daar en binnen.