Tijn zakt door zijn bed!!! Oplossing pag. 16

Ben wel zoooooo pissed!!!



We hadden een bed gekocht bij de **** afgelopen augustus 2007.

Een juniorbed (90x200), van grenen. Was een aanbieding van 119 euro voor 79 euro.



Maar net gaat Tijn naar bed en hij valt ineens zijn matras naar beneden!

We schrikken ons rot :shock:

Tijn ook helemaal over de rooie, hoop dat ie dadelijk nog durft te slapen :?



Wat blijkt nu, de lat waar de lattenbodem op ligt, blijkt met spijkertjes te zijn vastgezet, en die zijn gewoon helemaal verbogen…, en eruit gegleden…:thumbdown: :thumbdown:



Ik pik dit niet en ga nu ook een boze mail sturen naar De **** dat ze het bed terug kunnen hebben en we ons geld terugwillen.

Je verwacht op zijn minst dat een bed met schroeven in elkaar zit, en niet met spijkertjes :evil: :evil: :evil:





edit beheer; bedrijfsnaam verwijderd

:shock: nou jaa zeg,ik zou ook pissed worden zeg!!!

dinsdag meteen terug zou ik zeggen!

Tjeeeez :shock: :shock:

Maakt geen kont uit waar ze het mee vastzetten maar het mag natuurlijk nooit en te nimmer doorzakken bij normaal gebruik ( of heeft ie er stiekem op gesprongen? :wink: )

Hopelijk durft ie nog te gaan slapen. (joost is uit bed gevallen eergisteren, ook paniek :roll: maar viel toch weer vrij snel in slaap daarna)



Morgen mooi tijdens de Paasshow daar op hoge poten binnen stappen en een nieuw bed eisen :twisted:

boze mail…meid ik zou er heen gaan…zijn ze nou helemaal :twisted:





jeemig ik snap heel goed dat je bent geschokken, hoe is het met je mannetje nu, o0ok een beetje bijgekomen van de schrik :hug: :hug:

@kimmetje23 wrote:

boze mail…meid ik zou er heen gaan…zijn ze nou helemaal :twisted:






Ik wilde het net zeggen...Dit is niet acceptabel..Ten eerste omdat Tijn pak em beet 15 kilo (??) is en geen volwassenen waar dit bed ook voor wordt verkocht..

Zou niet wachten tot antwoord op een mail maar morgen (is vast open) gelijk met het bed terug gaan..

nouja zeg!

ik zou erheen gaan

Ik heb net een mail gestuurd, wel een beetje aangedikt, maar het is goed hoor!!!



Ik vind, en ook al zou hij erop springen, wat hij niet heeft gedaan, dan nog mag het niet zomaar instorten!



Ik zat weleens op de rand van zijn bed en dan vond ik het al zo “engig”



Ik vermoed ook dat het komt omdat wij daar soms zitten voor te lezen. Maar zelfs dan hoort het met schroeven vast te zitten, en eigenlijk nog met van die speciale (weet even niet hoe dat heet). Maar zeer zeker niet met spijkertjes :roll: :roll: :roll: :roll:

@Ziet wrote:

nouja zeg!

ik zou erheen gaan




Hebben geen tijd helaas, en ik ga er geen 50 km aan verrijden!



Deze mail kunnen ze dinsdag op het hoofdkantoor verwachten



Hallo,



Na nu wat te zijn gekalmeerd, schijf ik u aan omdat we een serieuze klacht hebben betreffende het grenen juniorbed, wat wij afgelopen augustus 2007 hebben aangeschaft in

filiaal Eindhoven.



We zijn ons zojuist rot geschrokken. Ons zoontje van 3 klimt in zijn bed, en ineens horen we een klap, en een hoop gebrul.

Wat blijkt, zijn matras is door de bodem heen gezakt, en hij heeft zijn hoofd flink gestoten tegen de bedrand.



Na hem te hebben gekalmeerd, hebben we het bed afgehaald, en tot onze stomme verbazing, blijkt dat de lat waarop de lattenbodem ligt, te zijn losgeraakt.

Na verdere inspectie, en nog grotere verbazing, blijkt dat deze lat niet met schroeven vastzit maar met spijkers, die ook helemaal verbogen zijn.



Wij zijn op dat moment niet verbaasd meer, maar vooral erg boos.

Hoe kan het dat een grote beddenspeciaalzaak een “kinderbed” verkoopt, wat bij het minste of geringste uit elkaar valt, met alle gevolgen van dien???



Nu is het gelukkig nog goed afgelopen, maar voor hetzelfde geld had het heel anders kunnen aflopen.



Wij hebben in ieder geval geen vertrouwen meer in de Beddenreus en willen daarm graag het geld terug wat we er destijds voor hebben betaald.

Ik meen dat dit 79.95 euro was ( het was iig in de aanbieding), de rekening hebben we hier ook nog wel ergens liggen.



Graag zou ik zo snel mogelijk horen hoe dit opgelost word, aangezien ik mijn zoon niet meer in dat bed ga leggen en hij nu met zijn matras op de grond slaapt!



Ik mag hopen dat de halfhoogslapers die jullie van hetzelfde merk verkopen, wel beter en steviger in elkaar zitten!

Oja ben de foto’s vergeten mee te sturen, doe ik meteen even!

@dena wrote:





Morgen mooi tijdens de Paasshow daar op hoge poten binnen stappen en een nieuw bed eisen :twisted:




Ik hoef geen bed meer van de ***:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:



Geef mij maar *** :thumbup: :thumbup: Das tenminste wel stevig!!!

inderdaad. en zijn misschien morgen ook wel open… :think: Of ga je naar de Boerenmert? :mrgreen: :wink:

@dena wrote:

inderdaad. en zijn misschien morgen ook wel open… :think: Of ga je naar de Boerenmert? :mrgreen: :wink:




Nee druk druk druk, naar schoonouders eieren zoeken en dan naar een kinderfeestje. Dus dit jaar geen Boeremert.



Jullie wel???

Als het weer het toelaat wel :wink:

Hey psssstttt… waar is het boerenmert? In Liempde of in Boxtel?

Ooooooowww! Wat erg! Ik wilde eerst vragen hoe het nu met Tijn is? :oops:

@crien wrote:

Ooooooowww! Wat erg! Ik wilde eerst vragen hoe het nu met Tijn is? :oops:




Tijn slaapt heb ik inmiddels begrepen (annemarie is Lost aan het kijken dus anders krijg je pas antwoord tijdens de commercial break :mrgreen: )



En die Mert is in Boxtel, kom jij ook?

Misschien wel… Hubbie houdt er niet zo van, dus ik zal wel alleen moeten. Maar wie weet! Stel dat het een beetje aardig weer is :pray: Ge wit oit noit nie :lol:

Nee des woar ge wit ooit nooit. De menne wil ok nie mee :roll: en zeeeeker niet als het sneeuwt.



Hoe zie je eruit voor het geval ik je tussen die duuuuzenden herken :wink:

duowagen met 2 kindjes… (lekker hèndig ast keidruk is :roll: )

Ah oke, nou je ziet hoe Joost eruit ziet dus als je ons herkent dan pakken we samen unne spekstruif !



hmm volgens mij gaan we volledig OT ! :wink: