Tijn zakt door zijn bed!!! Oplossing pag. 16

ehhhh… OT??? :think:

Hee durskes, het is nie in Boxtel hor, mar in Liempt!!!



Dus Crien als ge zin het dan moette moar komme hè!

En rond de klok van hoe laot ist te doen?

Al vanaf een uurtje of 08.00. Wij zijn er niet deze keer, we hebben het druk morgen, en het weer is ook niet al te best denk ik!!

Oei! Da;s wel un bietje vruug wa?!

Zo, weet ik ook dat ze bij de ***** brandhout verkopen… :mrgreen:



Daar ga ik dus nooit naartoe…



Veel succes met de verdere afhandeling… Zou ook geld vragen voor gevolgschade (kappote vloer) en emotionele schade (big figures)… :mrgreen:

Wat een luciferrenbed zeg! Dat verwacht je idd niet bij een kinderbed. Maar moest erg lachen om je sneer in de mail wb de hoogslapers hihi :mrgreen:



Hoop dat Tijn evengoed lekker geslapen heeft?!

Ik kreeg net een mail van een filiaal(Zaandam), dat ik contact moet opnemen met het filiaal waar ik het bed gekocht heb!

Het lukte niet om naar het hoofdkantoor te mailen vandaar naar Zaandam gemaild!



Anyway, ik heb dus net gebeld naar Eindhoven. Ik moest maar even langskomen(30 km enkele reis).

Ik zei dus dat ik het te ver vond om er op een feestdag voor te gaan rijden en dan weer met een kluitje in het riet teruggestuurd te worden, tenzij ze me ter plekke die 79.95 euro teruggaven.

Dat deed ie niet. De man werd overigens steeds vervelender, en vond het maar heel normaal dat de lat met spijkertjes vastzat??

Ze hadden er verder ook geen klachten van gehad!!!

En hij zou wel op het bed hebben gesprongen etc. Nou ik werd me toch pislink!



Ik zei hem "Onze zoon heeft nooit op het bed gesprongen, ten eerste is ie veels te stijf en durft er zelf niet eens op te staan, en ten tweede komt ie altijd halverwege de nacht bij ons liggen tot smorgens vroeg. Dus ik weet zeker dat hij er niet op heeft gesprongen!

Zijn antwoord “nou dan zal hij wel een uitzondering zijn” schoot al helemaal verkeerd! Als ze dan zo zeker weten dat kinderen op bedden springen, dan moeten ze het al helemaal met schroeven vastzetten!

Verder zei ik hem dat ik via een forum van andere ouders ook had gehoord dat het absoluut onaanvaardbaar is dat dit gebeurd!



En nu wil hij dat ik de link naar dit topic meestuur, wat zal ik hiermee doen???Ik was dit eigenlijk niet van plan!



Anyway.

Ik kon het uiteindelijk een mail sturen met de foto’s, en dus de link naar KOK.

Ben benieuwd hoe dit afloopt!

Het rare is ook dat ik het naar zijn prive mailadres moet sturen (van de filiaalhouder)

@Anne-marie wrote:



Het rare is ook dat ik het naar zijn prive mailadres moet sturen (van de filiaalhouder)




Dat vind ik ook een beetje maf ja :think: ze hebben toch wel een mailadres vd zaak?



Meneer ****: geef Anne-Marie gewoon haar geld terug :angel:

(voor als ie dit echt gaat lezen :lol:)

Mark werkt ook wel eens vanuit thuis en krijgt dan mail vanuit zijn prive-box, dus tja, het kan…



Raar dat hij zo reageert want klant moet gewoon koning blijven…

Het is tegenwoordig zo moeilijk om je geld terug te krijgen omdat ze altijd maar doen alsof je dingen express kapot maakt…



Ik zou dan ook de link van dit topic (waarom heeft hij dat nodig eigenlijk) en de foto’s doorsturen…



Overigens is het niet normaal dat een bed met spijkers wordt vast gemaakt. Misschien was het gewoon ook een goedkoop ding (79 euro is niet duur natuurlijk), maar dat betekent niet dat een kind van 15 kilo door een bed behoord te zakken…



Het is eigenlijk schandalig dat hij zo reageert. Echt niet klantvriendelijk en hele slechte service…

@Anne-marie wrote:





Ik mag hopen dat de halfhoogslapers die jullie van hetzelfde merk verkopen, wel beter en steviger in elkaar zitten!




humor!! haha!!



heeft hij nog geslapen???

Ik zou dus absoluut geen link hebben gemaild. Wat heeft hij met jouw privéleven te maken. Straks gaat hij rondneuzen in jouw berichten en ziet hij dat je bijvoorbeeld ooit hebt geschreven, dat jij of je man een nacht bij hem hebt gelegen. Gewoon dit topic laten verwijderen meid :wink:

ik ben ook al eens door een bed van de **** heengezakt… en echt zwaar ben ik niet… (en nee, ik deed toen nog niet echt wilde dingen in bed…)



ik zou ook idd geen link meesturen, lijkt me niets toevoegen… en je privacy is dan idd niet echt te waarborgen



Edit beheer bedrijfsnaam verwijderd

Ik stuur geen link door, ik kopieer de stukken die hier geschreven zijn, en verzend het als standaard mail.



Nog even terugkomend op Wawa. Wij hebben nooit bij hem gelegen. Tijn komt altijd bij ons liggen. We vonden het bed altijd al een beetje onstabiel, vandaar dat we er al niet gaar op de rand zaten.



Maar dit slaat natuurlijk nergens op. Een bed wat na 8 maanden en niet eens intensief gebruik al uit elkaar dondert!



Ik hoop dat die meneer er wel wat mee doet, omdat het naar prive mail toe gaat. Maar hoor ik er niks meer van dan bel ik het hoofdkantoor in Haarlem wel!

Hoewel wij van het beheer Anne-Marie best geloven hebben we toch de bedrijfsnaam verwijderd.



Ook negatieve reclame mag niet en wij zijn als beheer toch een soort van eind verantwoordelijk.

Ruud ik snap het!!!



Ik heb net effe alles gekopieerd en geplakt in een Word Docje. Anders is KOK nog terug te vinden, en krijg je een heel raar mailtje waarin alles door elkaar loopt!



Ik hoop hier spoedig bericht van te krijgen!

Succes. :wink:

Zelf even een paar schroeven erdoorheen doen, bedje in elkaar zetten en lekker slapen?



Het hoort ja niet te gebeuren, maar voor het geld dat het bed gekost heeft zal het vast niet heel stevig in elkaar zitten.



Wij zouden het dus gewoon repareren. Maar goed, ik heb een handige partner die zowiezo alles zelf doet.



Succes



(BTW je hebt nog garantie, dus ze hebben recht om het bed te repareren en als dat niet goed is om een nieuw bed te geven, als het dan nog niet goed is zou je je geld terug kunnen krijgen)

@mama van anne wrote:

Zelf even een paar schroeven erdoorheen doen, bedje in elkaar zetten en lekker slapen?



Het hoort ja niet te gebeuren, maar voor het geld dat het bed gekost heeft zal het vast niet heel stevig in elkaar zitten.



Ik vind ook dat je voor zo'n goedkoop bedrag eigenlijk kan verwachten (ja niet al te letterlijk nemen) dat het niet zulke goede kwaliteit is. :shifty: :shifty:
Een bed hoort niet uit elkaar te vallen maar, er zit duidelijk verschil tussen een bed van 79,95 of een bed van 300,-

Um…hoe goedkoop een bed ook mag zijn, een bed van een paar tientjes zou even veilig moeten zijn als een bed van 300 euro. :think: