Tijdens zwangerschap last van maagzuur = baby met veel haar

Nou dames, ben benieuwd of dit bakerpraatje waar is…



Uit onderzoek is gebleken dat vrouwen die tijdens hun zwangerschap heel veel last hadden van maagzuur, een baby op de wereld zetten die bij de geboorte al heel veel haar heeft.



Klopt dat in de forum wereld ook???



:mrgreen:



PS: Bij ons klopt het. Weinig last en Lotte weinig haar. Vriendinnetje had heel veel last en haar zoontje had bij geboorte echt een mega bos haar… nu nog!

Voor mij klopt die ook…



Bij Aniek was de rennie en gaviscon niet aan te slepen en zij had direct al een behoorlijke pruik… met 4 maanden is ze ook al voor t eerst geknipt.

Bij Peter was dat een heeeel stuk minder en Peter had wel veel haar, zeg maar goed verdeeld. Maar het was zo kort en dun dat het wel op t laatste moment leek te zijn ontstaan… je zag zijn schedeltje er gewoon doorheen.



Nu is de rennie en gaviscon weer niet aan te slepen, dus ben heel benieuwd, dan zou dit joch dus een enorme bos moeten hebben :mrgreen:

Bij mij juist andersom…Bij Rick héél veel last van maagzuur en hij had amper haar tot aan z´n eerste verjaardag. Bij Jenna weinig last en zij had een bos met haar toen ze geboren werd.

hier veel last van maagzuur gehad bij de zwangerschap van Yvan, maar (nog steeds :mrgreen: ) geen dikke bos haar hoor!

hier klopt het.

vaal last maagzuur en een lekker behaard koppie

Bij alledrie heel veel alst gehad van maagzuur, en alledrie waren ze op hun tweede nog zo goed als kaal :mrgreen:

Bij Kaylee had ik heel veel last, en ze was zo kaal als wat :lol: En nog steeds heeft ze niet veel haar :lol:



Bij Jayden geen last, hij had best wat haar, maar wel blond, dus dat zie je niet zo heel goed :lol:

hier klopt ie ook niet… bij lucas echt veel last, en die was nog net niet kaal, en bij daan ook wel last maar stukken minder, en die had toch aanmerkelijk meer haar(nog geen bos hoor)… Geloof dat het weer een bakerpraatje is die in de rij kan

Hé, dit bakerpraatje kende ik nog niet. Weer iets nieuws!



Beide keren weinig last van maagzuur en beide keren een leuk koppie met haar. Ik helemaal enthousiast, want alle babies in mijn familie zijn altijd kaal. En ze waren allebei rood toen ze geboren werden, dat vond ik helemaal prachtig. Dat bleek helaas wel nesthaar te zijn en dus zat ik na 3 maanden met een kale baby. En dat heeft best een tijd geduurd!

Ik heb 1x maagzuur gehad. en me baby had veel haar.

Wel moest ik heel veel overgeven maar dat zie ik niet als ineens maagzuur wat omhoog komt. zijn toch 2 dingen.

Ik heb ontzettend veel last gehad van maagzuur (nog steeds), maar ik kan niet zeggen dat Juul veel haar had… Hij was niet kaal maar hij had ook geen bos haar op z’n bolletje.



Nu begint hij een volle bos haar te krijgen…

Hier gaat het wel op, ik ging zowat dood van de maagzuur en heb een meisje met een volle haardos :inlove:

2 keer vreselijk last van maagzuur… 2 keer jongejtes met weinig haar!

ik heb bij alledrie veel maagzuur gehad :sick: , en had ook 3 kinderen met een volle haardos :inlove:

1e zwangerschap veel maagzuur, kale beeb!!!



2e zwangerschap, minder maagzuur maar nog regelmatig. Kaalheid nog onbekend op moment van schrijven :mrgreen:

totaal geen last van maagzuur en wel een flinke bos haar

Heel veel last van maagzuur en een flinke bos haar :smiley:

echt extreem last van maagzuur, en Lenn had echt geen volle bos haar hoor :snooty:

2 x veel last gehad van maagzuur en 2x een prachtige dochter gekregen met redelijk veel haar… :inlove:

Ik had bij beide kids heel veel last van maagzuur…en beide kids hadden heel weinig haar toen ze geboren werden…

Ze waren zelfs tot een jaar zo goed als kaal op wat plukjes na…

Hierna kregen ze een bos krullen…Tycho zelfs zo veel dat ook al heeft hij het kort de krullen er nog in springen,en beide heel veel haar…

dus bij mij klopte het praatje niet,maar is het heeeeel goed gekomen haha…