Tijdens zwangerschap last van maagzuur = baby met veel haar

Bij alle 3 wat maagzuur gehad en Lucas had een beetje haar, Pepijn had mega veel haar, Merlijn had iets meer haar dan Lucas had.

Dus ik denk dat dit echt een bakerpraatje is… snap ook niet wat het met elkaar te maken heeft, haha

Geen idee wat maagzuur is, maar beide kinderen werden geboren met veel haar! Bij mij klopt het bakerpraatje dus niet.

voor mij klopt die niet , ik had heeeeeeeeeeel veeeeel last van maagzuur en mijn baby is nog steeds net zo kaal als bij de geboorte :mrgreen:

Bij mij klopt hij ook niet hoor. Ik heb 3x last gehad van maagzuur en 3x kale koppies gekregen.

Maagzuur!!! Het ergste van allebei mijn zwangerschappen.

Ik raakte in paniek als de fles antagel nog maar half vol was :wink:

Maar allebei zo kaal als het maar zijn kan geboren :lol:

jha hier ook, bij thomas…hij had lang haar en veel zuurbrandenn, nou ja die had ik dan hé

Bij de 1e had ik wel last van maagzuur maar om nou te zeggen dat het echt veel was nou nee, maar mijn dochter had wel een gigantische bos haar bij haar geboorte, toen het hoofdje net geboren was vroeg de gyn al heb je de elastiekjes en speldjes al klaar liggen want ze heeft een flink bosje haar.

Bij de 2e had ik minder maagzuur maar hij had toch een leuk bosje haar bij de geboorte :wink:

Bij de eerste ontzettend last gehad van maagzuur. En zij had ook een lekker bosje haar.

Bij de tweede wel last gehad, maar lang niet zoveel als bij de eerste en hij had ook een stuk minder haar.

kom nog steeds in iedere la, tas, jas, vest of wat dan ook een pakje rennie tegen :shifty: …dus vééél maagzuur



En een meisje met een flinke pruik gekregen, dus bij mij klopt het!

2x weinig last van maagzuur en 2x veel haar. Dus hier klopt het niet

1x veel maagzuur, veel haar…

1x weinig maagzuur, weinig haar…



hier klopte het dus…

Ik moet mijn antwoord aanpassen :mrgreen: :



Bij Nikki ook weinig last gehad… maar een baby met een mega bos donker haar op de wereld gezet:

Whahaaaaaaa



NOu hier dus echt niet…ik had beide zw,schappen heeeeel veel last van maagzuur en beide kids waren tot hun eerste verjaardag bijna kaal…

nu hebben ze een prachtige bos haar…dus t is wel goed gekomen…

Hier klopt 'ie ook, ik had heel erg veel maagzuur en Nathalie had een mooie bos haar :inlove:



bij mijn oudste had ik weinig last van maagzuur en zij had een megabos haar toen de prut er echt uit was na 2 dagen of zo het was zo lang dat alles erin bleef zitten we moesten het er echt uitkammen bleek het zo’n 12/14cm lang tezijn :smiley:



bij de andere 2 meiden had ik mega veel last van zuur en hun hadden ook veel haar maar of het echt aan het haar lag weet ik niet tijdens de zwangerschap van angelina is mijn galblaas verwijderd dus heb het zo wie zo vaker zuur :?

hier klopte het ook.

Heel wat maagzuur en heel wat haartjes :inlove:

Voor mij is dit zo waar!

Ik had enorm last van maagzuur (heb ik dus in niet zwangere toestand bijna nooit) en Noortje had en heeft nog steeds veel (blonde) haren!

haha hier al vanaf week 16 last van maagzuur, dus ik ben benieuwd over 4 maandjes… :stuck_out_tongue:

Nou bij mij klopt het niet hoor !

2x ontzettend last gehad van maagzuur maar beide kindjes hadden weinig haar !

Hier klopt ie ook niet…



1e zwangerschap… geen maagzuur baby met heel veel haar…

2e zwangerschap veel maagzuur en net lambik… weinig haar.