tijdens zwanger zijn...eetcombinaties..welke had/heb jij?

Heb ze al drie keer om watermeloen op pad gestuurd Mar ze komen altijd zonder terug… :twisted:

@Rachael wrote:

COLA!

Ik drink nooit cola en nu wil ik de hele dag cola…

Mag van mezelf 1 glas per dag, nou ja, soms 2 :wink:

Ow echt… Dat zegt me dus niks, sowieso weinig prik hier haha

en wat balen Ellen van die watermeloen zeg :wall: :lol:

We hebben normaal zelfs nooit cola in huis omdat ik alleen maar water en thee drink. En nu wil ik dus steeds cola drinken.

Echt heel vreemd.

Het is ook nog geen tijd voor watermeloen denk ik… :oops:

Maar ja, vertel dat je hormonen maar. Haha

Bij Naomi dronk ik ineens sinas wat ik van te voren nooit luste.

Toen echt altijd zin in een broodje kroket met mayonaise.

Nu vooral chocolade en friet stoofvlees met mayo :drool:

oww ik had bij sophie echt een appelflappen verslaving… zelf bakken, van de bakker of de c1000: als het maar appelflappen waren :oops:

ik blijf het apart vinden dat je ineens hele andere trek hebt als je zwanger bent. :slight_smile:

Bij Nathalie heb ik me klem gegeten aan zure haring met mandarijnen.

Bij Wessel gekookte vermicelli met ketchup.

appelmoes, ook zo lekker :drool:

en komkommer. eigenlijk alles als het maar niet warm is :mrgreen:

zoete vruchtensapjes :drool:

fristi :oops: :mrgreen:

oeh arme knipoog, geen watermeloenen te krijgen :wall:

marieke: vermicelli met ketchup?? :sick: :mrgreen:

hier gister naar de mac geweest en dar komen wij de eerste 24 weken in elk geval niet meer :sick:

ja fluppie: ik blijf hopen dat de watermeloen snel komt :mrgreen:

Ik had met m’n eerste dat ik voornamelijk trek had in burgers van de grote ketens, kalfskroketten van de snackbar of van de frituur en pindakaas. Ohja en lasagne… Minstens 2 x per week had ik daar behoefte aan. Oh en heel veel cola en zoetigheid in drinken (zoete limonade enzo)

Nu heb ik met m’n tweede voornamelijk trek in dingen die lekker te combineren zijn met komkommer op brood, zoals smeerworst of salades, en chippies (zie foto), of af en toe snackjes waarbij nu ineens alles lekker is met joppiesaus en BBQ saus… Heb nog wel zin in cola maar niet zo erg als met de eerste… Misschien komt dat nog…

Maar gisteravond lag ik in bed Hamka’s te kanen heheheheh dus het is heel verschillend! :angel:

jaaaaaa ik heb mijn watermeloen!! :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

heb er wel 4 euro voor neer moeten tellen, er zitten pitten in en de smaak is nog niet optimaal maar ik geniet al van mijn tweede schaaltje :drool: :drool:

Ik heb eigenlijk geen gekke dingen… Enige lastige is dat ikdingen haal voor het avondeten en dan ineens trek heb in iets anders… (Maar gelukkig hebben we altijd voor meerdere dagen voedsel in huis

citrus dingen en broodjes pindakaas voor ik ging slapen :lol: