tijdens zwanger zijn...eetcombinaties..welke had/heb jij?

Het leek mij wel een leuk onderwerp…

Hadden/hebben jullie ook een ander eetpatroon tijdens het zwanger zijn?

Had/heb je “rare” combinaties die je nu lekker vind/vond terwijl dat niet zo was toen je nog niet zwanger was???



Ik zelf heb bij alle 3 de zwangerschappen niks geen aparte combi’s gegeten.Wel kon niet meer tegen de lucht van de Olvarit potjes :sick:



Ben benieuwd wat vor combi’s hier voorbij komen.



Danielle

Bedoel je ook echt smerige combi’s? De soort waarvan je als je niet zwanger bent over je nek gaat?



Dan had ik er wel eentje namelijk: augurkjes met een klein dotje slagroom erop :sick: :mrgreen:

@~Judith~ wrote:

Bedoel je ook echt smerige combi’s? De soort waarvan je als je niet zwanger bent over je nek gaat?



Dan had ik er wel eentje namelijk: augurkjes met een klein dotje slagroom erop :sick: :mrgreen:




:sick: :sick: :sick:



Kheb niet echt rare combinaties maar wel 2 dingen die ik normaal niet at of niet zoveel



Liters appelsap en hamburgers met bacon :wink:

Ja idd dat bedoel ik dus…gekke combi’s of die dingen die je anders nooit at of zoveel…

Vind het nu al leuk die reacties!

Hoe kan het toch hé dat je lichaam zo verandert dat je ineens zin hebt aan andere dingen

Danielle

Haha ik vind het ook wonderbaarlijk normaal krijg ik appelsap echt niet door mijn keer veeel te zoet ,… ging er altijd van hoesten maar nu lieters achter elkaar … en hamburgers als het kan de hele dag door… lekker hoor :drool: :drool: :drool:



K vind het ook maar raar dat dat allemaal in enen wel kan en dat je daar juist trek in heb … hmmmmm.

Ik vind veel dingen juist niet lekker nu.

Ik vind slagroom nu juist wel erg lekker, zet soms de spuitbus zo aan mijn mond hihihihi

Ik dronk tijdens de zwangerschap van Mik liters cola, terwijl ik dat voor die tijd niet aanraakte en deze zwangerschap drink ik liters chocomelk.

Liters chocomel zijn er doorheen gegaan hier. Terwijl ik dat eigenlijk nooit echt heel lekker vond. Verder weinig rare combi’s.

Nu ben ik verslaafd aan bouillion!!!

De vorige zwangerschap had ik de hele dag zin in salami pizza, canneloni en ijs…

Chocola heerlijk en hoe dan ook alles wat zoet is alhoewel ik voorheen meer van het hartige was!!! :lol:

hier cola en chocomelk (warme) met slagroom :drool:



en chips… ben helemal geen chips eter…



varkensvlees is echt :sick: :hand: die lucht alleen al als het in de pan ligt…







bij dave spa groen en milkshakes banaan :mrgreen:

en toen kon ik niet naar de Mac…

(nu wel :drool: )

Hier ineens behoefte aan citrus dingen zoals:



Sinas en sinaasappelsap, en dinge die ermee te maken hebben :drool:

@colle wrote:

varkensvlees is echt :sick: :hand: die lucht alleen al als het in de pan ligt…


Varkens vlees kan ik ook niet ruiken of zien... zodra ik een hap in me mond heb moet ik hem er echt snel uit halen anderssss = :sick: :sick: :sick: ..

Sneu voor man des huizes want die kookt altijd ... maar tis niet anders...

Bij mijn eerste at ik ineens rookworst (en dan ook nog van de HEMA) en ik lust die dingen dus normaliter écht niet!



Bij de tweede heb ik 6 maanden zo ongeveer geleefd op kip-kaassnitzels en vlaghurt (gele vla met yoghurt gemengd) eet ik dus normaal ook nooit!

bij rick at ik me klem aan de kaasstengels en de wyngum



nu drink ik cola light met citroen en eet camambert met rauwe ham en olijven en die kreeg ik voorheen echt niet weg

Ik wilde ineens geen cola meer, terwijl ik normaal veel cola dronk. Verder at ik me klem aan toastjes met eiersalade van de Appie.

Ik lust geen koffie en cola meer, maar drink opeens spa rood. Verder ben ik verslaafd aan broodjes frikandel met een dikke klodder mayonaise :drool: Dat had ik de eerste zwangerschap ook, maar de tweede ging ik meer voor de zoetigheid. Ik ben benieuwd of het dan ook weer een jongetje gaat worden :think: :mrgreen:

ohw ja eiersalade…had ik ook bij dave…





nu veel minder eigenlijk…

krijg er bijna honger van…bijna dan hé :wink:

Ik lust geen koffie meer en doe een moord voor een broodje gebakken ei met fritessaus en kaas… Ik heb nooit gebakken ei gelust :wall: !!!



En heel cliché, maar ik eet nu potten augurken leeg :lol:



Ik kan ook niet meer pittig eten of iets uit te frituurpan, dat betekent gegarandeerd :sick: