tienermoeder?

@Jane1966 wrote:

@Bietje wrote:
@Jane1966 wrote:
@Bietje wrote:
Robbe*, 4 juli 2004 = 19

Broes, 23 juni 2005 = 20

Senne, 13 september 2006 = 21

Kindje verwacht rond 2 juni 2008 = 23

:inlove:

Jij bent een jaar eerder begonnen :mrgreen: , verder hebben we aardig hetzelfde tempo :lol: :lol:

Heerlijk toch? :lol: :wink:

Ik kan je over een jaar of 10/15 een nakomertje ook van harte aanbevelen :inlove: :inlove:

Hahaha, wie weet? :wink: :mrgreen:

Lena komt ook een nieuw programma over van bnn :wink: .

Lena ik ben een kind van een tienermoeder die zelf op late leeftijd aan kinderen begon… ik kan zelf wel een boek schrijven over vooroordelen :wink: Maar dat wil je niet weten he??

Mijn moeder was in 1971 een ongehuwde moeder van 18, de vooroordelen waren toen nog zo groot dat ze is bevallen in een tehuis voor ongehuwde mama’s. (waar ze na de bevalling zo verbaasd waren omdat haar kindje blank was en het in het tehuis toch gebruikelijk was dat de kindjes bruin waren :wall: )

Ze was hervormd opgevoed maar mocht mij niet laten dopen omdat ze dan voor de kerk boete moest doen, stel jevoor…

affijn zo ging het vroeger, vooroordelen alom, mijn moeder is tot haar dertigste gezien als soort GEMEENTEFIETS die met jan en alleman het bed in dook omdat ze zo vroeg een kind had…(terwijl je het echt maar 1 keer hoeft te doen om zwanger te worden maar das niet nieuw he?)

Maarreh ik heb weer genoeg gewauweld. Wil je vooral succes met je boek(je?) wensen!

Natas

Dank jullie wel allemaal!

Ik reageer nog uitgebreider, maar moet nu weer rennen naar mijn pretecho :dance: .