Thuisreading Derek Ogilvie, uitzenddatum bekend!!!!!!!!!

Weet je … tijdens de uitzending … drong het mij ineens binnen dat ik het nieuwsbericht nog herinner.

Omdat mijn zusje toen ook in Miami was :shifty:

Ik vond je ook erg kalm :-* en je vriend ook :hug:

Jullie hebben beide behoorlijk wat heftig meegemaakt en dan wordt alles zo opgerakeld.

Hopelijk vinden jullie de rust wat jullie zochten :hug:

Ook ik heb net even terug gekeken op uitzending gemist,wat verschrikkelijk zeg wat jullie allebei hebben meegemaakt,ik hoop dat derek je wat rust heeft kunnen geven

en ineens ben je een BK’er (bekende kok’er :mrgreen: )

Meid wat een verhaal en wat een fijn einde van die reading, dat je er bevredigd achter bent gelaten. Ik hoop dat jullie volgende contact voor jullie ook heel vruchtbaar zal zijn! Dan heb je hierover ook kunnen nadenken en misschien kun je dan gerichte vragen stellen!

Ik wens jullie het beste! :hug:

tjeee…ik heb net even teruggekeken op RTL gemist.

Wat heftig :cry:

Ik hoop echt dat dit jou en je man in staat stelt om alles een plekje te geven. En je man is echt een ontzettend lieve man, zoals hij zijn eigen verhaal op de achtergrond gezet heeft :thumbup:

Meis…wat lijk jij op je moeder :shock: :inlove:

(en die poezebeesten…smelt)

Jee… ik heb er verder geen woorden voor. Sterke vrouw :-*

ooh hoe kan ik het vnden op rtl gemist? ik zie ik weet niet hoeveel klipjes van hem :s

Je moet de Ghost Whisperer hebben van 23-10

En dan een beetje aan het eind van de uitzending :thumbup:

(was het laatste item)

Oh wat erg, heb de hele tijd zitten/liggen kijken en toen kwam de laatste recelame en heb ik de tv uitgezet…dus net jouw stuk gemist. Vanavond maar even opzoeken en nogmaals kijken. :hug:

@sonja1985 wrote:

hahaha ja de kat heeft zijn debuut gemaakt, en derek was er ook helemaal weg van ( de katten dan he! ) hij liep maar: poes poes poes come here hahaa

ik ga nu even lekker mn bedje opzoeken

Ik heb ook zitten kijken. Ik zat heel de tijd tegen mijn vriend: “er komt een meisje van kok” en nu mocht ik het eens kijken.

Hij zag die kat en eerste wat ie zei was, wow wat een mooi beestje!

Maar jee meid, wat ben je sterk gebleven. Het is natuurlijk wel alweer een tijdje geleden allemaal gebeurd, maar toch, zoiets lijkt me altijd zwaar emotioneel blijven en dan komt derek het allemaal nog eens ophalen. Maar kippevel hoe alle stukjes in elkaar vielen (al had ik het verhaal hier al gelezen en wist ik dus hoe of wat :wink: )

Vlgd jaar komt ie nog eens he, ben benieuwd hoe het dan zal zijn.

Maar vriend is toch wel een beetje om, hij heeft met char enzo niets maar ik vroeg hem naderhand “wat vind jij daar nu allemaal van?” tja wel frappant allemaal dat ie dat weet was zijn antwoord.

ik heb het opgenomen en heb het net gekeken. (stom is dat he, had helemaal het idee dat ik ‘iemand kende’ die op tv was, alleen maar omdat je ook een kok-er bent haha :lol: )

Ik vind het echt heel erg bijzonder. Als ik dit zo zit te kijken zou ik hem ook echt graag een keer spreken.

Heftig verhaal wel hoor!! :-*

Ik heb het gisterenavond ook gezien… Jeetje, Sonja, wat een heftig verhaal! En wat hield je je goed! RESPECT! :hug:

Ik heb het ook gezien, heftig hoor !

Je hield je idd heel goed :hug:

Hopelijk hebben jullie er wat aan gehad.

Het lijkt me een hele bijzonder ervaring.

ik heb het ook gekeken en zei nog tegen peter dat jij wel eens dat meisje van kok kon zijn.ik had dit hele topic nog nooit gezien …

wat fijn dat derrek bij je is geweest en ik hoop dat je er in kan berusten in alles wat hij verteld heeft…

idd een mooie kat: noorse boskat?

Net als vele van jullie de aflevering gezien en diep geraakt…

Heb respect voor je hoor!! wat deden jullie het mooi, jij en je vriend samen. Het enige wat wij gedurende jullie deel tegen elkaar zeiden was; wat ‘draagt’ ze het mooi en wat is hij lief over zn vrouw. :thumbup:

(En nu maar hopen dat de thuisreading die hij bij mn beste vriendin gaat geven komende maand, en ik bij moet zijn :shifty: , ook zo’n mooi gevoel achter kan laten, dat de vragen beantwoord kunnen worden…)

Sonja ik heb het ook gezien - lijkt me een bijzonder ervaring om dit zo mee te maken. Ik wist vanuit de april mama.s natuurlijk wel al dat je geen moeder meer had maar hier stond ik wel even van de kijken natuurlijk.

Op zich geloof ik wel in dit soort dingen en zou het mij niet zo zeer om het bewijs gaan - wat ik me wel afvroeg is of hij dan weet hoe overleden mensen dan wel gaan accepteren dat ze dood zijn. Twaalf jaar lijkt mij al een hele tijd maar dat is wellicht anders al je dood bent. Kan dit bijv wel honderd jaar duren ofzo :think: Lijkt me zo sneu voor je moeder.

Wist ze dat je een dochter had - dat zou mij een fijn idee lijken.

HEt is al een tijdje geleden dat hij bij jou was - voel je je nu anders - kan me voorstellen dat het fijn voor je is om het gevoel te hebben dat ze er hoe dan ook voor je is.

Gr caroline

dankje wel voor AL jullie LIEVE berichtjes, het geeft een fijn gevoel te weten dat er zoveel mensen zijn die met ons/mij meeleven!

Betreffende de kat, die gaat nu naast zn pootjes lopen met al die aandacht. Het zijn Maine Coons! En zulke lieve beesten!

Derek wist dat mijn moeder nog niet volledig is overgestoken doordat ze niet duidelijk doorkwam. Zij is al die tijd bij ons gebleven omdat ze het gevoel ook had dat ze ons nog niet achter kon laten op aarde, en wij er ook nog niet aan toe waren om haar los te laten! Heb die avond ook van hem tegen mn mama moeten zeggen dat het goed is, en dat ze mag gaan en zich heen zorgen hoeft te maken om ons!

In feite is ze dus gewoon bij ons aanwezig, en ik denk ook wel dat ze Femke dan kan zien.

Ik vond het zelf ook wel heel erg mooi en bijzonder om terug te zien, en voel me er happy over!

Ik heb daar weleens van gehoord dat mensen die niet los gelaten worden dus ook meer hier blijven - ze worden hier gehouden zeg maar - fijn dat Derek daar aandacht aan besteed heeft.

Kan me er best iets bij voorstellen - je moeder had twee jonge kinderen - die ze plotsklaps moest achterlaten. En jullie waren natuurlijk ook verre van klaar om ineens je moeder los te laten.

Mocht je er nu aan toe zijn om haar echt los te kunnen laten zou je bijv ook nog samen met je zus een soort van ‘ritueel’ kunnen doen - een paar volwassen vrouwen die afscheid nemen van hun moeder en laten zien dat ze gerust mag gaan (maar heus nooit helemaal zal verdwijnen)

Fijn dat hij iets geboden heeft voor het ‘probleem’ van je moeder en als hij over een jaar terugkomt zou fijn zijn om te merken dat het dan anders is.