Wow, indrukwekkend…
En wat heb je een prachtige kat :oops:
Och meis, wat heftig zeg :hug:
Hoop dat je het een plekje hebt kunnen geven. Het is niet niks om allemaal te horen.
:hug: :hug:
Wat heftig zeg.
Ik zat ook de hele tijd te kijken in de hoop dat hij nog meer zou doorkrijgen, en nog iets persoonlijkers aan jullie kon vertellen.
Maar wat hij nu al doorkreeg is natuurlijk al heel speciaal, maar je hoop toch altijd op meer.
Ik heb ook even een traantje weggepinkt, emotioneel zeg.
p.s: leuk huis en wat een mooie kat zeg.
Erg aangrijpend om jullie verhaal te horen.
:hug:
Een compliment voor je engelse uitspraak :thumbup:
En wat een mooie grote kat. 8)
@~Judith~ wrote:
Jeetje, wat hebben jullie ongelooflijk veel op jullie bordjes gehad!
Ik vond het een hele mooie, ontroerende reading :hug: :hug:
En totaal offtopic, maar wat een prachtige poes :inlove:
Ja dat van die poes zei ik net ook tegen mijn man! :inlove:
Jeetje Sonja, wat een droevig verhaal zeg. En dan eerst de broer van je vriend en daarna je moeder. Vee lsterkte en hopelijk kunnen jullie het nu ee nplaatsje gaan geven. :hug:
poeh, jeetje ik vond het erg mooi maar ook emotioneel zeg, wat hebben jullie al veel meegemaakt zeg in jullie leven.
Ik hoop dat derek jullie bij een volgende reading (die kregen jullie toch nog?) nog wat meer info kan geven…
:hug: :hug: :hug:
erg mooi! en heel bijzonder om te weten dat je moeder bij je is!
en wat een lieve man/vriend heb jij
ben ik de enige die de kat gemist heeft :think: :oops: :lol: (Ik ga morgen gelijk uitzending gemist kijken :lol: )
idd zeg je man/vriend moet wel heel veel om je geven om zijn eigen gevoel voor zich te houden , omdat het die dag om jou moeder zo gaan
daar sprongen mij de tranen echt van in de ogen…
ik hoop ook dat je een beetje rust hebt kunnen vinden in wat hij jullie allemaal heeft verteld
lijkt me behoorlijk heftig allemaal…helemaal nu alles weer zo “opgerakeld” word zullen er bij jullie nog wel meer tranen vallen
daarom nog een hele dikke :hug:
Hoi,
Ik herkende jou en je vriend/man in de uitzending door de foto die je in het “wie zijn wij” topic hebt geplaatst (die van mij staat er namelijk onder dus misschien extra goed opgenomen ofzo :think: ). Gelijk zoeken hier op KOK natuurlijk en ja hoor, ik heb je goed herkent en dat na slechts 1X de foto gezien te hebben!
Indrukwekkend verhaal zeg :hug:
Liefs Claudia
hahaha ja de kat heeft zijn debuut gemaakt, en derek was er ook helemaal weg van ( de katten dan he! ) hij liep maar: poes poes poes come here hahaa
ik ga nu even lekker mn bedje opzoeken
Wat was je rustig ondanks alle diepe emoties en hier en daar wat verwarring :thumbup:
Het zal wel ‘raar’ zijn om het zo terug te zien…wij zien natuurlijk alleen maar de 'geknipte’versie en missen dus veel van wat gezegd is…
Mijn moeder is ook overleden vóór de geboorte van ons kindje en ik herken heel veel van je verdriet op sommige momenten.
Ik hoop dan ook dat je veel hebt gehad aan deze reading.
En je vriend en het overlijden van zijn broer…
Pfff dat zijn heftige dingen om zó je dierbaren te moeten verliezen…
Bedankt dat we zo ‘ver’ in je leven mochten kijken :-*
pfoe wat een verhaal zeg wat een hoop meegemaakt. Lijkt me echt zo bijzonder om te weten dat je moeder er is. Mijn pa is overleden ik zou ook wel eens willen weten of hij er is. veel sterkte met geven van een plekje van deze indrukwekkende beleving.
gr Leonie
jeetje ben er stil van :?
Ik hoop dat je veel hebt gehad aan de reading!
Vond het een mooi item. Ontroerend én heftig! :hug:
En idd die poes, hihihihi, 5 minutes of fame zijn binnen!
jeetje wat heftig allemaal…
heel veel serkte :hug:
Ik vond het indrukwekkend, tjonge wat een geschiedenis
Je had hier natuurlijk al wel e.e.a. verteld, maar toen ik je ook echt hoorde praten over de moeilijke momenten (met name dat je de geboorte van je kindje niet met je moeder kon delen) drong de impact van zo’n dramatische gebeurtenis nog wat duidelijker bij me door.
Het lijkt me ook enorm zwaar om te horen dat je moeder het moeilijk vindt om te accepteren dat ze niet meer hier is
Wat knap van je dat je het destijds op kon brengen om naar de rechtzaak te gaan en de man te zien die jullie dit heeft aangedaan. Ik vond het al moeilijk om degene te zien die in onze auto had ingebroken… Hoe moet je je dan wel niet voelen wanneer je oog in oog komt te staan met iemand die een geliefde van je heeft afgenomen…
:hug:
was heftig om te zien, laat staan om mee te maken.
Mijn kindje zal mijn vader ook niet leren kennen, zo onrechtvaardig allemaal.
een dikke :hug: :hug: :hug:
Wij hadden dus gisteren geen tv :wall:
Ziggo had een storing in ons gebied…grrrrrr! Net nu ik dit persé wilde zien.
Sonja, zo te lezen is het heftig geweest. Ik hoop dat dit je kan helpen om alles een plaatsje te geven :-*
Ik ga echt proberen om het via aflevering gemist op te zoeken
(ben opeens ook nieuwsgierig naar je poezebeest :mrgreen: )
Ik heb het gisteren nog laat teruggekeken, maar wat heftig zeg. Jammer dat hij toch wel weinig “voelde” in vergelijking met die eerste reading in het programma.
Maar hij zei toch dat ie het een keer zou overdoen??