Thuis blijven of werken ?

Ik zit thuis, John werkt fulltime.

Ik wou ook werken, parttime, maar ik wordt nergens aangenomen. Dus echt :x

Zit nu overigens in de ziektewet, kan en mag op dit moment niet werken.

Wil als we volgend jaar zijn verhuisd weer opzoek gaan! :thumbup: Lekker mn eigen uurtjes werken buiten huis! Heerlijk :dance:

ik ben ook thuis…zolang we het redden van 1 salaris



blijf ik lekker bij de kindjes

wij willen straks allebei voor de kleine zorgen…Nu is het zo dat we het niet met 1 salaris redden…dus de bedoeling is dat manlief 32 uur gaat werken, waaronder 2 dagdelen en ik 2 avond of ochtenddiensten…zodat we geen oppas nodig hebben…ik wil gemiddeld 18 uur werken, meer niet…



ben benieuwd of dat ook allemaal mogelijk is, maja dat zien we dan wel in de zomervakantie…heb toch eerst zwangerschapsverlof… :wink:

Ik ben thuis omdat ik het fijn vind met Jasly,

Ik leer haar beter kennen en zie alles hoe zij ontwikkelt,

Wij zijn daarom ook erg gehecht aan elkaar,

We redden het nu wel met 1 salaris,maar als Jasly wat ouder is wil ik wel part-time een baantje erbij hebben om weer wat geld bij elkaar te sprokkelen voor het toekomstige kindje over een paar jaar, :mrgreen:

Ik werk omdat ik het leuk vind.

Vandaag weer begonnen :dance:

Het is maar 2 ochtendjes in de week maar heb

het even nodig. Mijn kindjes zijn schatten, ik hou heel

veel van ze maar ik word er niet gelukkig van als ik thuis blijf

en mn baan opzeg.

Dus ik werk omdat ik wil en niet omdat het MOET.

Heerlijk!!!

Ik werk omdat ik het leuk vind (4 dagen en mijn man ook 4 dagen).



Valt me trouwens wel op dat er veel geschreven wordt in de trant van dat het hoofdinkomen van de man komt, en dat het werken van de vrouw als aanvulling wordt gezien…

Die trend van de vrouw als hoofdkostwinner waar iemand het eerder in dit topic over had… die zie ik dus nog niet echt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik heb gestemd op ik ben thuis omdat ik het leuk vind, en dat is ook zo maar ik werk ook thuis en die stond er niet bij :wink:

Ik werk als gastouder hier thuis, juist omdat ik bij mijn meisje wilde zijn.

Ik heb uithuis gewerkt, ontzettend leuk werk trouwens voor ome Joop van den Ende maar ik miste mijn meisje te erg :oops:

En dit is een ideale oplossing :thumbup:

Ik moet en vind het leuk. Ik ben hoofdkostwinner dus ik moet wel.