Thomas en... (jongensnaam)

Ach,je hebt nog ff de tijd :wink:

Zonder twijfelen: Emiel, vind ik zelf ook een leuke naam, maar ik kende iemand met die naam en ik wilde geen associaties met iemand bij de namen van mijn kinderen. Ik associeerde het alleen met een oude Zweedse serie met een schattig ondeugend blond jochie!

Goh, laat ik nou net helemaal fan zijn van “Emil i Lönneberga” (Michiel van de Hazelhoeve) inderdaad die leuke oude Zweedse serie, met dat blonde (Thomas-achtige) jongentje… naar het boek van Astrid Lindgren!



:inlove:

Ik vind Emiel/Emil ook geweldig!! Michiel is trouwens ook leuk en past bij Thomas vind ik.



Tristan vind jij volgens mij al heeeeel lang mooi Marite. Dus misschien toch maar gewoon doen, of vindt je het niet leuk om Yo’s naam te pikken?



Wat vindt je van Thijs? En van Ruben?

Als ik Yo’s naam zou pikken moest ik natuurlijk voor Christan kiezen :wink: . Misschien pik (nou gebruiken bedoel ik dan) ik zijn 2e naam wel af… Merijn :-* !

@Marite wrote:

Goh, laat ik nou net helemaal fan zijn van “Emil i Lönneberga” (Michiel van de Hazelhoeve) inderdaad die leuke oude Zweedse serie, met dat blonde (Thomas-achtige) jongentje… naar het boek van Astrid Lindgren!



:inlove:




die bedoel ik idd! Dan moet het toch gewoon Emiel zijn!

Jaa, maar dan wel Emil.

Bij Emiel denk ik er direct “Ratelband” achter :roll: .



Maar “we” kijken nog ff verder hoor, hahaha, wie weet denk ik er over 2 maanden weer heel anders over, en blijkt bij de geboorte dat ik een andere naam heel mooi vind :wink: .

er zijn er meerdere want ook ik vind DAAN helemaal geweldig passen bij thomas en klinkt er leuk en stoer.

Ooooh ik kreeg gister opeens een EUREKA moment bij het horen van een bepaalde naam… staat NIET in de poll-lijst hierboven… is helemaal “nieuw”. En hij staat ook nog leuk bj Thomas…



Hij begint met een M. :stuck_out_tongue:

En nu mogen we zeker gaan raden :stuck_out_tongue:

@Karin2 wrote:

En nu mogen we zeker gaan raden :stuck_out_tongue:




Dat mag :wink: , maar ik ga lekker nog niks zeggen hoor! :mrgreen:



En Giselle mag dan in elk geval NIET mee doen want die weet toch alles al hahaha!

Hahaha :mrgreen:

IK begin wel met raden :twisted:

Is het misschien… eeehh???



Nee, laat ik toch maar niet doen he :wink:

martijn, leon

Hedwich, wel opletten he :naughty:

Het begint met een “M”

:wink:

uhmmmm, michiel, of michaël?? Die laatste vind ik erg leuk en ze passen beide goed bij Thomas :wink:

Mick :mrgreen:

Emiel! :mrgreen: (zo heet m’n hubbie!)

Zucht…

ik vind het zooooooooooo moeilijk!

Voor een meisje ben ik er uit, die staat voor mij al tijden gewoon vast en voelt al helemaal goed…



Maar de naam voor een jongen blijft heeeeeeeeel erg moeilijk.

De naam met de M. die ik eerst had… :oops: … vind ik sinds een paar weken opeens niet mooi meer…

Heb wel een andere naam (die ook in t lijstje staat) die ik echt heeeeeeeeel erg mooi vind maar ben bang dat heel veel mensen dat absoluut geen mooie naam gaan vinden, en wil geen nare reacties want mijn kind is zowiezo prachtig en wil niet dat mensen dan bevooroordeelt zijn… :think:

En ik wil eigelijk voor nr. 2 een niet TE populaire naam nemen…



Zucht… Hopelijk ben ik er tegen maart uit!

Florian



Een heeeeele mooi naam vind ik!!!

DIE wordt het… oke?



:lol: :lol: :lol: