Thomas en... (jongensnaam)

Mee eens!

Die naam vind ik ook prachtig!

Ik heb Daan gekozen, past mooi vind ik.

Maar je hebt me nu wel erg nieuwsgierig gemaakt naar de naam met de letter M, :mrgreen:



vertel, vertel :smiley:

Zucht dit is gewoon een meisje…

want ik kom er echt niet uit hoor uit de jongensnaam…

Ik twijfel me suf! Denk elke week weer iets anders.

Dan is het wel makkelijker als je een man hebt, dan bedenk je het samen… Waarschijnlijk was het dan ARTHUR geworden, naar D. zijn vader.

Stiekem vind ik die naam nog altijd echt heel mooi… maar ja… het is nu allemaal zo anders hè…



Die naam met de M is Michaël (Miega-el).

Ik twijfel nu tussen een minder bekenden naam en een populaire naam…

Waarschijnlijk moet ik hem (of haar) eerst zien, voor ik het zeker weet…



Zucht

hahaha, ik ken het meissie… is ook nie makkelijk. Ik heb vooral naar klank gekeken(wat past er bij Lucas/Luc) en naar naamsbetekenis… Daan is een directe afgeleide van Daniël en betekent rechter van God… Vond het een heel toepasselijke betekenis… Daarnaast had ik dus Jonathan ook op het lijstje staan, maar vond ik niet ‘bekken’ met Lucas, dus is zijn tweede naam geworden… Het betekent Godsgeschenk…



Geloof me, op een gegeven moment heb je een naam en die is het gewoon… succes met het maken van je keus… ennuh, als je arthur toch mooi vindt… dan doe je die toch lekker???

@Marite wrote:

Zucht dit is gewoon een meisje…

want ik kom er echt niet uit hoor uit de jongensnaam…

Ik twijfel me suf! Denk elke week weer iets anders.

Ja, kijk maar uit... Dat dachten wij ook, we kwamen maar niet op een meisjesnaam, dan wordt het vast een jongetje (en daar hadden we zo'n leuke naam voor!). In de laatste weken pas besloten we wat de meisjesnaam ging worden, en het resultaat zie je in de banner. :inlove:

@Marite wrote:





Als je niet getrouwd bent, moet je toch per kind erkennen?




Dit moet je eens navragen voor de zekerheid…

Bij Thomas hadden we ook vrij snel de meisjesnaam helemaal zeker… (Fien) en voor een jongen zaten we te “ruzieën” tussen Thomas en Tomas…

Ik heb lekker gewonnen! :stuck_out_tongue:



Nu weet ik alleen de meisjesnaam zeker…



Zal inderdaad wel een jongen zijn dan hahaha :wink: !