Thomas en... (jongensnaam)

Ik vindt Daan erg leuk… Hoewel ik Tristan ook erg leuk vindt… :mrgreen:

Ik heb anders gestemd en ik zeg: Nils of Niels (supernaam) of Marijn



Succes met het maken van een keuze straks.



Alex

jelle

Thomas en Jasper

Thomas en Julius (vind ik echt top)



Succes ermee!!

Niels, zo heet Thomas zijn vriendje al (van Anja) :mrgreen: .

Jasper zo heet mijn neef (en we hebben veel contact met mijn familie, dus dat zorgt voor verwarring en die naam hoort al bij iemand anders).



Marijn vind ik sinds kort ook helemaal geweldig!

Zo heet een jongentje bij Thomas op de peuterspeelzaal!

Dus wieweet… ik hou hem in gedachte! :mrgreen:

Ik zat te denken… mocht “Einstein” een jongen zijn,

en het mijn achternaam krijgen… en ik kies voor Daan…

dan heeft hij precies dezelfde naam als het buurjongentje van mn oppaskindje, die in de straat vlakbij ons woont :lol: .

@Daantjuh wrote:

Ik vindt Daan erg leuk… Hoewel ik Tristan ook erg leuk vindt… :mrgreen:




same here :wink:

@Marite wrote:

Ik zat te denken… mocht “Einstein” een jongen zijn,

en het mijn achternaam krijgen… en ik kies voor Daan…


je kunt 2 kinderen van dezelfde vader niet verschillende achternamen geven....(dat is mij vertelt bij het erkennen vorig jaar) als een kind van jou vaders achternaam krijgt en je krijgt een volgend kind van dezelfde man dan kun je die niet een andere achternaam geven.

Maar dit was ff offtopic.....ik heb gestemd op Tristan. Leuk met 2 T's :wink:

Ik heb voor Daan gekozen vind het echt een super jongens naam.

Tristan vind ik ook leuk…maar dan moet je ook nog een 2e naam hebben, anders komt er later post binnen voor T. Jansen en dan weet je niet of het voor Thomas of Tristan is…



Succes ennuh laat je ons nog wel weten wat het is geworden!!

Stijn of Stein.



Geen idee waarom… vind de naam gewoon het beste passen bij Thomas.



Groetjes, Evelien

@Paschal75 wrote:

@Marite wrote:
Ik zat te denken… mocht “Einstein” een jongen zijn,

en het mijn achternaam krijgen… en ik kies voor Daan…


je kunt 2 kinderen van dezelfde vader niet verschillende achternamen geven....(dat is mij vertelt bij het erkennen vorig jaar) als een kind van jou vaders achternaam krijgt en je krijgt een volgend kind van dezelfde man dan kun je die niet een andere achternaam geven.


Maar dan moet mijn vriend dit kind toch eerst erkennen?
Want anders is het voor de wet alleen mijn kind, is de vader officiel onbekent, en kan hij toch alleen maar mijn naam krijgen? :think:
Als je niet getrouwd bent, moet je toch per kind erkennen?

@Ilse2 wrote:

anders komt er later post binnen voor T. Jansen en dan weet je niet of het voor Thomas of Tristan is…




:wink: Als er post voor T. Jansen komt, gaat 't zoewiezo direct terug naar de TPG :lol: :lol: :lol: . (Flaaaaauw!).



En natuurlijk laat ik jullie weten, wat het geworden is… moeten jullie nog wel ff gedult hebben, tegen 23 maart pas :stuck_out_tongue: !

@Marite wrote:

@Paschal75 wrote:
@Marite wrote:
Ik zat te denken… mocht “Einstein” een jongen zijn,

en het mijn achternaam krijgen… en ik kies voor Daan…


je kunt 2 kinderen van dezelfde vader niet verschillende achternamen geven....(dat is mij vertelt bij het erkennen vorig jaar) als een kind van jou vaders achternaam krijgt en je krijgt een volgend kind van dezelfde man dan kun je die niet een andere achternaam geven.


Maar dan moet mijn vriend dit kind toch eerst erkennen?
Want anders is het voor de wet alleen mijn kind, is de vader officiel onbekent, en kan hij toch alleen maar mijn naam krijgen? :think:
Als je niet getrouwd bent, moet je toch per kind erkennen?


als hij dit kind erkent, dan kan jij het kindje niet jouw achternaam geven. Als hij het kind niet erkent (maar dat zal toch wel??) dan kun je het wel jou achternaam geven. Trouwens het is toch 'leuker' als beide kids dezelfde achternaam hebben. Ze hebben ook dezelfde vader feitelijk...

Tja, het zal niet aan mij liggen welke achternaam “Flup” krijgt…

die keus ligt bij de papa (lees topic in “Een arm om je schouders”…). :frowning:

Ik heb het liefst dat mijn kinderen allebei dezelfde naam hebben…

Thomas en Daan

Thomas en Robin

@Paschal75 wrote:



als hij dit kind erkent, dan kan jij het kindje niet jouw achternaam geven. Als hij het kind niet erkent (maar dat zal toch wel??) dan kun je het wel jou achternaam geven. Trouwens het is toch ‘leuker’ als beide kids dezelfde achternaam hebben. Ze hebben ook dezelfde vader feitelijk…




Als hij het kindje erkent kan je kiezen welke achternaam je wilt gebruiken…

Ik ga voor Daan!

ik heb voor anders gekozen.



ik denk aan ipv Stijn de S weg te laten, dus Tijn.



Thomas en Tijn. Misschien Martijn is ook wel leuk. En wat van Pepijn. is ook wel leuk. Thomas en Pepijn. Dat lijken net twee namen uit een kinderverhaal.



Moeilijk he namen. Ik vind trouwens Sil ook erg mooi, maar of het bij Thomas past? Maar eigenlijk…waarom zou het bij de andere naam moeten passen.



succes

uit je lijstje vind ik DAAN het mooist passen bij Thomas…





maarreh, tis dat je broer de naam al ingepikt heeft hahaha :mrgreen:

maar MATTHIJS :inlove: past natuurlijk helemaal geweldig bij Thomas.





(staat dus zeker op ons lijstje mocht er ooit een broertje bijkomen)

Ik zal aan mn broer vragen of hij niet alsjeblieft zijn naam wil veranderen :wink: .



Maar ik weet momenteel echt niet welke naam mij nou het meeste aanspreekt… Moeilijk hoor! DE juiste naam kiezen!