Ik had heel mijn mail nog niet gezien. Vandaag werd er op de zaak ineens een doos bezorgd! Wat een feest, hahahahha.
We hebben het natuurlijk gelijk getest. Ik begon met de mango. De eerste slok was erg vreemd. Daarna ging het beter en is het best een lekker drankje. Ik heb ook de lemon nog getest en die vind ik lekkerder. Een collega had niet verwacht dat het licht sprankelend was dus trok een raar gezicht, hahahha. Daarna vond hij het lekker. Nog een collega vond het totaal niet lekker. De rest moet nog proeven.
is het een drankje wat je voornamelijk ijs koud moet drinken?
of zal dat qua smaak niet veel uitmaken?
Ik mag ook testen. Ben heel benieuwd!
ik was niet door de selectie gekomen… tja ik had em ook niet ingevuld :mrgreen: :mrgreen:
@klavertje4 wrote:
ik was niet door de selectie gekomen… tja ik had em ook niet ingevuld :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen:
Ik mag ook meedoen!
Even een andere vraag hoe plaats je foto’s op THE insiders?
Hier is de doos woensdag binnen gekomen op mijn werk. Ikzelf heb 2 smaken geproefd nu, maar was even wennen. Ik had niet gelezen dat het licht bruisend was, dus ik keek even op. Ik vind het wel lekker. Mijn collega’s moeten nog proeven, maar vonden het wel aardig dat k dat geregeld had . Het is toch behoorlijk warm in het magazijn.
ik wacht nog altijd vol smart zou fijn zijn als het vandaag nog komt, want vanavond komt een collega even koffie drinken en dan kan zij het namens mij mee naar het werk nemen.
Ik wacht ook nog…
Bij mijn vriend was het gisteren al gebracht in de zaak.
Hier heb ik ook nog niks ontvangen.
Wij hebben het donderdag op het werk ontvangen…heb nu 2 smaken geproefd en vond ze beide erg lekker (mango en raspberry)
Bij mij vrijdag op m’n werk ontvangen. Helaas die avond geen tijd gehad om te proeven. Dus zowieso een paar flesje mee naar huis genomen.
Net als pattycoat niet gelezen dat het licht bruisend was. Dus dat verbaasde me een beetje toen ik de eerste slok nam. En gelukkig zoals zo veel energie drankjes niet zo mierzoet.
Vrees trouwens als ik donderdag weer op mn werk kom dat alles op is! Hopelijk hebben ze allemaal hun bevindingen genoteerd.
Ik heb ze hier nog niet ontvangen.
Mijn vriend heeft er mee naar huis genomen, zodat ik al kon proeven.
Ik heb ook mango en raspberry geproefd, inderdaad in het begin even vreemd door dat het licht bruisend was.
Ook een voordeel, niet zoet waardoor je niet het idee hebt dat je mond op elkaar blijft plakken ( zoals sommige energie dranken dat hebben)
wil een van de dames die het pakket al hebben ontvangen, voor mij eens kijken hoeveel guarana erin zit? ik lees elders dat dit slecht is tijdens de zwangerschap namelijk en was o blij dat ik mocht testen…
Op de site van Gooodenergy staat bij de smaken 0,2% per flesje van 330ml
ben ik dan zo blind geweest dat ik daar overheen gelezen heb?
nu nog uitzoeken of dat kwaad kan in deze verhouding.
Helaas nog steeds geen pakket…
op het flesje zelf staat dat het vanwege het hoge caffeine gehalte niet geschikt is voor kinderen en zwangere vrouwen.
24mg/100ml
is dat dan zoveel meer als de caffeine wat in koffie zit? :think: