Een nieuw topic om te kletsen!
Link naar het oude topic
Meld.
Hier ook 5 flinke flessen en het shirt.
Hmm al lang niets meer getest… De suddervlees potjes waren de laatste… Vanish ingevuld maar niks gehoord. Kat hebben we niet en vaatwasser kaduuk…
Meld.
ik ook al lang niets meer getest. de vanish wel inigevuld maar geen afwijzing of aanmelding ontvangen.
Ik kreeg ineens een bericht dat ik Vanish mag testen. Heb 4 roze en 1 witte bus ontvangen. En een saai wit tshirt :silenced:
ik mag hem ook gaan testen. morgen maar even ophalen
@Pattycoat wrote:
Ik kreeg ineens een bericht dat ik Vanish mag testen. Heb 4 roze en 1 witte bus ontvangen. En een saai wit tshirt :silenced:
T shirt is om onder te kliederen hea En dan testen of je het met Vanish weer schoon krijgt!
Ik heb het pakket zojuist opgehaald, echt veel flessen gekregen, ben benieuwd… Ik zag toevallig net bij de was een wit shirt van manlief liggen met een koffievlek erop, kan ik dus mooi straks even testen als de machine klaar is met de gekleurde was!
@Alette wrote:
@Pattycoat wrote:Ik kreeg ineens een bericht dat ik Vanish mag testen. Heb 4 roze en 1 witte bus ontvangen. En een saai wit tshirt :silenced:
T shirt is om onder te kliederen hea En dan testen of je het met Vanish weer schoon krijgt!
Ik heb het pakket zojuist opgehaald, echt veel flessen gekregen, ben benieuwd… Ik zag toevallig net bij de was een wit shirt van manlief liggen met een koffievlek erop, kan ik dus mooi straks even testen als de machine klaar is met de gekleurde was!
Ik weet dat het om te kliederen is, maar ik dacht dat er misschien een logootje op zou staan van Vanish, die je ook weleens in de reclame ziet hihi.
Heb jij flessen gekregen? Ik heb van die bussen met poeder erin. Zijn het verschillende pakketten zijn?
Ik heb ook flessen met gel.
Bij de vragen vulde je in of je poeder of gel gebruikt.
Denk dat daar de pakketten op samengesteld zijn???
O niet meer aan gedacht. Weet ook niet meer wat ik ingevuld heb. Ik gebruik van alles eigenlijk.
Ik heb inderdaad ook vloeibaar. Gebruik ook alleen maar vloeibaar wasmiddel.
Ik heb me vanmiddag aangemeld,maar zie dat nu alleen de purina kattenbrokjes kan inschrijven.
Ik gebruik idd alleen maar vloeibaar!
Maar, de koffievlek, die er al een paar dagen in zat, is weg!!! Even voorbehandeld en daarna gewoon in de was en hij is er gewoon uit, super!
Jeeeejjjj ik mag ook purina one testen!!! Zullen de katten blij mee zijn!
Leuk!!!
Had ik ook wel willen doen
Had nu een uitnodiging voor Veet.
Wij mogen ook de purina testen
Heb nu een aantal afwijzingen gehad. Misschien dat ik met veet wel mee mag doen, dat lijkt mij ook wel wat.
Vandaag een e-mail ontvangen dat ik mee ga doen aan de Veet actie :dance:
Laat de zomer maar komen 8)
ik ook!! :dance: :dance:
stond er bij jullie ook geen datum in de mail, maar xxx?