The insiders

Ja stond bij mij ook. Ik hoop eigenlijk snel, want ik wilde vanavond mijn benen weer scheren hihi

Helaas ik mag niet meedoen :frowning:

@mallivy wrote:

Helaas ik mag niet meedoen :frowning:

Ik mag het ook niet testen.

ik mag ook meedoen! nu maar even alles laten groeien dan, en dan hopelijk voor de beloofde 3 weken (toch?) er vanaf :slight_smile: hoe minder ik moet scheren hoe beter :smiley:

en ik mag ook de Veet doen :dance:

Al een hele tijd ingeschreven, altijd nul op rekest en dan nu dus 2 campagnes tegelijk :mrgreen:

Ook ik mag veet testen :dance:

Haartjes laten groeien en hopelijk is het snel binnen!!!

Jammer hier geen Veet!

Wel de Vanish aan het testen :slight_smile:

Nou ik heb de Veet getest, maar eens maar nooit meer. Pfff ik vond het maar pijn doen en ik kan er waarschijnlijk niet goed tegen ofzo. Begon eerst met knalrode benen en uiteindelijk had ik allemaal bloeduitstortingen op mijn benen. Dan maar scheren, want dan kan ik wel gelijk een rokje aan.

Ik heb nog niet getest, maar het lijkt me eigenlijk helemaal niks. Je moet het erg lang opwarmen en ik wil graag snel klaar zijn. Morgen toch maar even testen, maar ik betwijfel het.

Zonnetje je moet er wel veel geduld voor hebben. Hij moet minstens 40 minuten opwarmen.

Ook dat vind ik dus minder, dus we stappen weer over op mijn mesjes :mrgreen:

ik heb het ook nog niet getest, mn beenharen zijn nog niet lang genoeg :stuck_out_tongue:

Nou het is echt helemaal niks voor mij.

Ik blijf bij mijn vertrouwde scheermesjes…

Ik mag de Royal Club Goood Energie gaan testen binnenkort…nou maar hopen dat je er wat meer energie van krijgt want dat heb ik wel nodig :mrgreen:

Ik ook. Ik ben benieuwd. Hopelijk komt het nog deze week binnen, want ik moet nog maar 3 weken werken.

Ik mag ook testen. Ben benieuwd.

Heb er nog geen 1 van geproefd, dus totale verrassing.

hier mag ik ook gaan testen. ben benieuwd :slight_smile: hopelijk is het lekker en geeft eht ook nog eens wat energie, dan bewaar ik ze voor de bevalling :slight_smile:

op het werk kunnen ze ook wel een energie boost gebruiken, zeker met die warmte!

Hier mag ik ze ook testen en mijn vriend in de zaak ook :smiley:

Ik mag ook gaan testen, ze worden bij mij op het werk bezorgd…kunnen we wel gebruiken met de opruiming in het vooruitzicht!! (altijd heel veel werk…)

Ik mag ze ook testen. Ben benieuwd !

Net klaar met de Purina test en mogen alweer door!

Ik heb vanmorgen een grote doos gekregen vol met 6-packs flesjes. De eerste is al op en het is even wennen maar smaakt niet verkeerd.