The Insiders

hamlappen waren heerlijk! manlief nachtdienst, die krijgt er dus nog 1tje mee (tl wou het niet eten)

Wij eten morgen de goulash met sperziebonen en aardappelpuree.

ik ben benieuwd.

Ik heb trouwens eergisteren pas mijn pakket opgehaald, en hier was alles heel gelukkig.

:think: :think: :think: Hier dus nog geen mail van de DG gekregen, wel dat ik hem mag testen maar geen ophaalbericht :frowning:

Natas, ik schrok me ook dood toen ik de prijs voor de cupjes zag :shock: € 4,88 voor 16 cupjes (8+8) voor 8 bakkies koffie dus :shock: Ik ben heel benieuwd, voor dat geld moet de koffie wel heel erg lekker gaan zijn hoor :shifty:

8 cappuccino’s voor bijna e. 5, – ga eens 8 cappuccino’s in een cafe bestellen :shock:

Ik vind het wel meevallen (is nog geen e. 0 65 per cappuccino)

Het is niet heel goedkoop maar je hebt er wel heerlijke cappuccino voor!!

Ik geniet er echt van!

Lekker op de bank met een boek en een stukje chocolade :dance:

Je drinkt het ook niet de hele dag door…

En de Lungo bijv. hoef je maar 1 cupje te gebruiken!!

Dan heb je 16 kopjes koffie voor bijna 5, –

Hier nog geen mail gehad trouwens… :think:

Bij de Jumbo zijn de doosjes goedkoper :wink:

Normaal drink ik wiener melange uit zo’n zak en gewone koffie bijna niet meer eigenlijk sinds de zwangerschappen :shifty: En WM is echt een stuk goedkoper :lol: Hier ook geen Jumbo in de buurt, dus dan wordt het met de kilometers alsnog weer duurder :wink: Maar misschien dat ze errgens anders ook wel goedkoper zijn hoor :thumbup: Ik moet sowieso eerst eens gaan proeven voor ik kan oordelen :mrgreen: :lol: Hoopmorgen dan toch wel mail te ontvangen dat ik hem op kan halen :pray:

Ik dronk alleen maar wiener en dan de zakken van de Aldi.

Vanmorgen de capucchino gehad en die was echt lekker…net als de chocolino.

Denk dat als we deze houden we de koffie alleen in t weekend drinken en als er bezoek komt anders is het niet te doen en ook niet speciaal meer.

Wil wel zelf de icethee gaan halen…ben benieuwd hoe die smaakt.

hier ook geen afhaal bericht ontvangen. staat hij bij jullie wel bij de campagnes waar je aan mee doet? bij mij dus niet, maar weet dus niet of dat normaal is.

Klopt bij mij staat ie er ook nog niet in terwijl ik m wel in huis heb.

@Natascha1975 wrote:

Klopt bij mij staat ie er ook nog niet in terwijl ik m wel in huis heb.
dan zal het wel goedkomen!

Hier ook nog steeds geen bericht gehad.

Die wilde ik dan ook proberen Natascha, de Icethee.

Hmz bij de jumbo vond ik m niet… :thumbdown:

Volgens mij is de Ice Tea alleen verkrijgbaar via de DG webshop (net als wel meer varianten). Hier nog geen afhaalbericht ontvangen trouwens.

kijk eens op koffiepiraat :wink:

hier ook nog geen afhaalbericht :?

Ik vind die Koffiepiraat een beetje vaag. Bij de bonen staat bijvoorbeeld heel vaak het gewicht van de verpakking er niet bij.

oh geen idee…heb die vandaag pas gevonden via een link van iemand anders. Ben er verder niet mee bekend

Misschien zijn ze hartstikke goed hoor. Geen idee… Maar krijg er gewoon niet zo’n erg professionele indruk van.

@Sterretje06 wrote:

hier ook nog geen afhaalbericht :?

Hier ook nog steeds niet :?

Ik heb ook nog geen afhaalopdracht ontvangen. Ik wacht gewoon rustig af.

Hier vandaag eindelijk het ophaalbericht, helaas wel ineens een ander kialapunt dus kan hem zaterdag pas ophalen

En ook hier eindelijk het afhaalbericht :dance: