Ik kreeg vandaag bericht dat het door mij geselecteerde Kiala punt niet meer bestond en ze het naar een ander punt gestuurd hebben. Da’s inderdaad in de nabijgelegen gemeente ware het niet dat het een tankstation langs de autoweg is, waar ik noooooit kom. :wall: Eens kijken of ik deze week toch tijd heb om te zoeken naar dat tankstation. Anders jammer maar helaas. :?
ik had insiders gemailt dat ik eigenlijk niet mee kon doen aan de campagne aangezien ik maar 1 heel potje had en dat ik ze dat wilde laten weten zodat ze niet op mijn rapportjes hoefden te rekenen.
krijg ik net een mail terug dat ik een nieuw pakket toegestuurd krijg zodat ik toch kan testen en uit kan delen :inlove:
top reactie!
@knipoogje1983 wrote:
ik had insiders gemailt dat ik eigenlijk niet mee kon doen aan de campagne aangezien ik maar 1 heel potje had en dat ik ze dat wilde laten weten zodat ze niet op mijn rapportjes hoefden te rekenen.
krijg ik net een mail terug dat ik een nieuw pakket toegestuurd krijg zodat ik toch kan testen en uit kan delen :inlove:
top reactie!![]()
Super!

voor ie koffieapparaat moet je van te vooren ook borg betalen want dat kan ik er niet in terug vinden
Bij mijn weten pas als je besluit het apparaat te houden.
@pearlie wrote:
voor ie koffieapparaat moet je van te vooren ook borg betalen want dat kan ik er niet in terug vinden
Het wordt niet afgeschreven als je hem aan het eind terug stuurt. Je hebt allee een machtiging afgegeven voor als je hem niet terug stuurt.
@knipoogje1983 wrote:
top reactie!![]()
Ik heb hun ook gemaild
Ik had 3 kapotte potten en 4 waar geen vacuum meer inzat…
Ben benieuwd
mmm gisteren weer een inschrijving gekregen voor purina one, maar die is volgens mij nog niet eens een jaar geleden ook al getest… :think:
@knipoogje1983 wrote:
top reactie!![]()
Super service dus.
Nu hopen dat ze wel heel aankomen bij het KialaPunt.
Ja Purina One is inderdaad nog geen jaar geleden al eens geweest.
@knipoogje1983 wrote:
mmm gisteren weer een inschrijving gekregen voor purina one, maar die is volgens mij nog niet eens een jaar geleden ook al getest… :think:
Hier dus ook dus heb geskipt
Woohoo heb vannacht de mail gekregen dat ik de DG kan gaan ophalen bij het kialapunt.
Dadelijk meteen gaan doen :mrgreen:
ik heb de dolce gusto gister opgehaald.
Er zit echt super veelkoffie bij en het apparaat is erg handig in gebruik.
Heb hem al bij mijn opa en oma gebruikt gister die waren laaiend enthousiast over de chococinno.
En ik vindt de cappuccino echt heerlijk, als ze zo lekker blijven smaken houd ik hem zeker :drool:
we vinden hem nu al te gek!!
zag alleen in de supermarkt de prijzen van die cupjes :shock:
Nou ja dan alleen gebruiken als verwennerij en bij bezoek. :mrgreen:
Hier nog geen mailtje er voor gehad.
Ben benieuwd, ik drink zelf geen koffie. Misschien met deze eens proberen
Ja de Cupjes zijn niet echt goedkoop, niet echt iets om de hele dag door te drinken. ( Lijkt mij)
Ook nog geen mailtje gehad. Ook even naar de prijzen gekeken :shock: Dat is voo rmax 1 kopje per dag :lol:
hier nu de hamlapjes op staan! ruikt goed!
ook nog geen mail gehad helaas… misschien komende week dan hoop ik
@Cariska wrote:
hier nu de hamlapjes op staan! ruikt goed!
Hier ook de hamlapjes vandaag op het menu. Was goed geslaagd met aardappelkroketjes en bloemkool.
Volgens manlief een heerlijk ouderwets lekker maaltje! :inlove:
Dochterlief was ook helemaal weg van de hamlapjes! :inlove:
De hamlapjes heb ik van de week geprobeerd, maar was niet gelukt. Ben al de hele week ziek, dus mijn reactievermogen was niet zo hoog. Ik had er rijst bij, maar mijn rijst was dus aangebrand. Dus was het gelijk niet lekker meer natuurlijk. Dus broodje gegeten. Binnenkort maar een nieuwe poging doen als ik me wat beter voel.
De goulash vond ik minder geslaagd…morgen weer de hamlappen :mrgreen: