Ik niet maar ik wil hem wel uitproberen hoor :mrgreen: :mrgreen:
@Karin1981 wrote:
Ik nietmaar ik wil hem wel uitproberen hoor :mrgreen: :mrgreen:
komt goed hoor :mrgreen:
ik mag ook niet (ben nu wel benieuwd wat jullie in het laatste hokkie hebben gezegd om eruit gekozen te worden :mrgreen: )
@San 27 wrote:
Ik mag via Insiders Colgate Total gaan testen en heb me ook ingeschreven voor Purina-One kattenvoer :dance:
Ik mag ook, ben benieuwd is de eerste keer voor mij. Heb me ook ingeschreven voor purina-one.
@Cariska wrote:
ik mag ook niet (ben nu wel benieuwd wat jullie in het laatste hokkie hebben gezegd om eruit gekozen te worden :mrgreen: )
Dat vind ik het mindere van Insiders. Je moet vertellen waarom jij zou moeten testen. Vind ik moeilijk hoor.
@Pattycoat wrote:
@Cariska wrote:ik mag ook niet (ben nu wel benieuwd wat jullie in het laatste hokkie hebben gezegd om eruit gekozen te worden :mrgreen: )
Dat vind ik het mindere van Insiders. Je moet vertellen waarom jij zou moeten testen. Vind ik moeilijk hoor.
precies ik ook. (en volgens mij ben ik daar niet zo goed in haha)
Ik juist wel weer :mrgreen:
wat heb je er nu in gezet dan??
Ik had erin gezet
Ze vroegen waarom je colgate wil testen
Ik heb gezegd:
Ik wil colgate gaan testen omdat ik het een goed merk vind en graag ,mn mening wil delen met anderen
Hmmm :think: Misschien ook zoiets volgende keer erin zetten hihi.
die onthoudt ik!
Er wordt helaas niet altijd alleen geselecteerd op die alatste vraag hoor, zowel mijn man als ik hadden vrijwel hetzelfde erin staan en wij zitten er beiden niet bij deze keer.
ik ook niet.
Maar hebben jullie in je profiel dan ook ingevuld een vreselijk grote vriendenkring/sociaal etc te hebben ofzo?
nee heb ik niet, gewoon ingevuld naar waarheid.
Nee alles is naar waarheid ingevuld hier
Hier ook uitgekozen voor de colgate campagne. Leuk hoor. Kon pakket rond 18 mei verwachten ben benieuwd.
Ik heb trouwens ook alles naar waarheid ingevuld en heb geen idee meer wat ik bij de laatste vraag heb ingevuld. :mrgreen:
Ik doe ook mee met colgate! Ik heb gewoon ingevuld dat ik dol ben op nieuwe producten uitproberen en dat ik mezelf daarom erg geschikt vind.
Ik heb verder ook niet een vreselijk grote vriendenkring/familie ed en ben daar eerlijk over geweest.
Ik mag weer niet…
Dusse Cynthia of Donna ik wil ook wel voor jullie uittesten :mrgreen:
@Krabje wrote:
Ik mag weer niet…
Dusse Cynthia of Donna ik wil ook wel voor jullie uittesten :mrgreen:
Deal! :thumbup: