The Insiders

Ja gebruik hem nog wel maar echt sporadisch hoor.

Stokeren is beter :thumbup:

Ik heb ook gelijk de koffiebonene gedaan.

Wat kan je eigenlijk met die punten?

Ik heb er nu 140.

oh heb het al gelezen laat maar :mrgreen:

Volgens mij kan je kiezen voor cadeaus ofzo met die punten hihi… Maar wat ik zag, waren grotendeels alleen maar t-shirts met Insiders erop.

Bij TNO-Nipo kan je nog sparen voor cadeaubonnen :mrgreen:

Punten zijn toch ook om je status aan te geven? Meer punten, meer kans om aan campagnes mee te doen? Tenminste, dat dacht ik… Ik heb er nu 127, niet echt veel dus nog. Zo’n t-shirt?? Laat maar denk ik zo 8). Goed doel mag ook :wink:

Net aangemeld voor de koffiebonen :thumbup:

hebben jullie allemal zo’n luxe koffiezzetapparaat dan?

:mrgreen:

ik me dus niet aangemeld. heb maar een gewoon simpel koffiezetapparaatje

Ik heb een ouderwetse koffiemolen die et nog perfect doet en een cafetiere.

je kunt ook sparen voor een bon van ici pari xl… ofkaartjes voor walibi!!

2.100 punten voor 1 kaartje Walibi… Hoeveel jaar gaat me dat kosten??

Wij hebben inderdaad een volautomaat voor de koffie :thumbup: (en voor op vakantie net zo’n cafetiere als Pattycoat :D)

Mag meedoen met Douwe Egberts World of Origins :dance:

Heb nog niks gehoord.

Ik vind het maar een stomme site.

Op het einde moet je jezelf de hemel in prijzen waarom JIJ denkt dat je het product zou mogen testen…

Laat zitten dan.

@Mex wrote:

Twee maal een mail gehad, wij mogen hier niet eraan meedoen.

ik ook niet!

@Mex wrote:

Wij ook :dance: Had ik echt niet verwacht overigens. Ik drink maar weinig koffie en had dat ook eerlijk bij het invullen gemeld. (mijn man is hier de koffiedrinker, al drinkt hij uiteraard de meeste kopjes op zijn werk)

Ben wel blij dat ik ook eens wat mag testen :angel: En zal wat meer koffie gaan drinken, denk ik, want wil wel verschillen gaan proeven :lol:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Hier ook niet meedoen.

Jammer de kraamvisite had er wel erg blij mee kunnen zijn :mrgreen:

Ach ja op de volgende maar :thumbup:

Jippie, net mijn koffie binnengekregen!

Super veel. Ik ga er morgen maar even wat collega’s blij mee maken. Die zien me aankomen dat de soep van buzzer vorige week!! :mrgreen:

Echt veel koffie :shock:

@Mex wrote:

Echt veel koffie :shock:

Ik moets wel even lachen om dat gezichtje :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: zo ga je wel kijken in ieder geval als je al deze koffie op hebt!!

Ik mag via Insiders Colgate Total gaan testen en heb me ook ingeschreven voor Purina-One kattenvoer :dance:

@San 27 wrote:

Ik mag via Insiders Colgate Total gaan testen en heb me ook ingeschreven voor Purina-One kattenvoer :dance:

ik mag ook de tandpasta en hub ook :lol: