Zo kreeg ik vanmorgen ineens een grote doos aan de deur!
ik was volledig verbaasd en kan niet wachten om hem te gaan testen…
met 1 baby (biiijjjjnnna) en 1 van 2 jaar (en dus gaan we bezig met zindelijkheid) denk ik dat ik er veel aan ga hebben…
nog meer mensen hier die hem mogen testen??!!
deel je ervaringen hier!!
Ik heb de 2e gekozen, ten eerste vond mijn dochter de tummy niet fijn, en vind ik hem niet zo fijn zowiezo, ook de shantala (grotere variant)
ook niet, dus zou het voor een ander makkelijk vinden maar zou hem dus nooit kopen .
nee, yaniek vond de tummy ook niet fijn…misschien dit beebje wel…nog even afwachten dus… :inlove:
tja ik vind dit altijd een beetje extra aanschaffen
een krukje eronder en je hebt de elfde hoogte
of op een bierkrat of een stoel, of op de wastafel.
zo hebben wij het altijd opgelost.
ik zou het dus niet kopen
@sweatest7 wrote:
nee, yaniek vond de tummy ook niet fijn…misschien dit beebje wel…nog even afwachten dus… :inlove:
Ik hou ook van ruimte . en dat heb je dan sneller met een gewoon badje.
neemt niet weg dat ik het een heel mooie uitvinding vind hoor :thumbup:
wat gaan die dingen kosten eigenlijk weet je dat ?
ook niet voor de andere functies??
ik kopieer ff van de site;
U kunt de Steps op drie verschillende hoogtes gebruiken. Samen met de meegeleverde accessoires zorgt de Steps voor veel mogelijkheden.
Door een uitsparing bovenop, is de Steps een stabiel onderstel voor uw TummyTub. U kunt daardoor tijdens het baden van uw baby ontspannen gaan zitten; de Steps garandeert altijd de juiste werkhoogte.
Het ‘antislip’ materiaal maakt de Steps een veilig opstapje voor uw kind, bijvoorbeeld voor het tandenpoetsen.
De Steps verandert gemakkelijk in een toilettrainer met drie niveaus. Zo leert uw kind stap voor stap zindelijk te worden. Eenmaal zover, kan uw kind de steps gebruiken als opstap voor het normale toilet.
De bijgeleverde overtrek maakt de Steps een trendy zitmeubel, dat in elk interieur past. Daarnaast is er binnen de Steps ruimte genoeg om speelgoed op te bergen.
De Steps is met de los verkrijgbare Themes-stickers een bron van inspiratie en plezier voor elk kind!
Normale winkelprijs € 45,00 nu op babyshoppen voor € 29.95!
@sweatest7 wrote:
Normale winkelprijs € 45,00 nu op babyshoppen voor € 29.95!
Nou dat vind ik niet duur als er zoveel functie,s opzitten :thumbup:
dat vind ik ook, maar goed dan moet je hem wel gebruiken anders is het nog zonde geld :mrgreen:
zou het nooit kopen… zelfs niet als we een tummy zouden gebruiken (doen we nu alleen maar om het badje mee te vullen… tis maar goed dat die geleend is ).
Voor bij de wc een heel handig krukje op goeie hoogte van wel 2 hele euro’s bij de IKEA en voor bij de wastafel in de badkamer een (hoger) krukje van 5 euro.
Krukje bij het toilet kunnen wij er onder schuiven omdat we een zwevend toilet hebben, dus voor volwassenen zit die niet in de weg en het krukje bij de wastafel schuiven we er ook onder (geen meubel eronder oid).
Voor 7 euro klaar :thumbup:
Vind dit concept namelijk met meer kinderen helemaal niet zo handig klinken eigenlijk :shifty: .
Ben jij net je kleine in de tummy aan het doen en dus het ding in gebruik, komt je oudste net zindelijk en helemaal in staat zelf naar de wc te gaan met hoge nood dat hij het ding nodig heeft om op de wc te kunnen klimmen…
oh ja er is dus geen 1 van de poll opties op mij van toepassing :lol:
had ik nog niet over nagedacht…
Ik zou gaan voor alleen een Tummytub. Zou dat onderstel snel een sta-in-de-weg vinden. Wij hebben gewoon een Tummytub, en daar badderen we ons meisje nog steeds elke dag in :thumbup:
Wij hebben een badstandaard van bebejou en daar past gewoon zo’n emmer op. Tis dan toch zonde van het geld om zo’n ding te kopen :think:
En anders kan die emmer toch op het toilet of in de wasbak staan, vasthouden moet je je kind toch.
Ik vraag me altijd af hoe je zo’n kind uit zo’n emmer vist :shifty:, vooral een spekkig kind, aan zijn nek?
@Kittycat wrote:
Ik vraag me altijd af hoe je zo’n kind uit zo’n emmer vist :shifty:, vooral een spekkig kind, aan zijn nek?
zou het onder de oksels proberen :lol:
Ook ik was blij verrast met de grote doos die vanmorgen bezorgd werd! Erg leuk om te mogen testen. Ik ben niet meteen overtuigd van het nut. Het idee is op zich wel goed, maar of het handig is, moet blijken.
Maar waar ik benieuwd naar ben:
Bij mij zaten er geen stickers bij en ook geen handleiding. Hoe was dit bij jullie? Ook vond ik 'm er een beetje smoezelig uit zien. Met stofjes en haartjes erop. Hadden jullie dit ook?
Ik hoor het graag en houd dit topic in de gaten!
Gr. Ellentje
Zoiets is er toch allang? Waarschijnlijk van een ander merk, maar ik ben er toch wel zeker van dat ze bij Babypark iets soortgelijks hebben.
Ik zou het niet kopen, bij ons paste hij in de badstandaard en ik vond dat wel een fijne hoogte.
{edit} even op hun site gekeken en er bestaan inderdaad al steunen om je tummy op te zetten, zodat je er bij kan zitten.
Zou het Shantala babybadje er ook in passen? Heb 'm ff niet bij de hand, dus kan niet passen…
@mamaMarije wrote:
@Kittycat wrote:Ik vraag me altijd af hoe je zo’n kind uit zo’n emmer vist :shifty:, vooral een spekkig kind, aan zijn nek?zou het onder de oksels proberen :lol:
Lijkt me toch lastig, een lekker dikkertje zit aan de achterkant klem en het is een vreemde hoek om je handen onder die oksels te krijgen (heb het ooit eens geprobeerd om C. in een gewone emmer te badderen). Maar goed, het lukt iedereen vast, heb nog nooit gehoord dat er eentje is blijven zitten :lol:
Uit de emmer vond ik ook altijd lastiger dan erin, maar toch lukte het altijd wel gewoon hoor. Ik pakte mijn dochter meestal op door mijn arm langs haar buikje onder haar billen te schuiven en haar dan met haar buikje tegen mijn arm aan te leggen. Dan omhoog wippen en met de andere hand ondersteunen en eruit tillen…