Ik vraag me altijd af hoe je zo’n kind uit zo’n emmer vist :shifty:, vooral een spekkig kind, aan zijn nek?
zou het onder de oksels proberen :lol:
Lijkt me toch lastig, een lekker dikkertje zit aan de achterkant klem en het is een vreemde hoek om je handen onder die oksels te krijgen (heb het ooit eens geprobeerd om C. in een gewone emmer te badderen). Maar goed, het lukt iedereen vast, heb nog nooit gehoord dat er eentje is blijven zitten :lol:
onze 3e is de enige die wel 2 hele keren in de tub is geweest en was met zijn geboorte direct al heel spekkig en groot.
Toch heb ik hem er beide keren heel uit gekregen :lol: .
Net even foto’s van zitten kijken, zag er wel lief uit :inlove: maar vond het zelf niks.
Wij hadden de tub trouwens gewoon in het badje staan op de badstanderd.
Grappig om te lezen dat iedereen het anders ervaart. Mijn dochter vond de emmer juist heerlijk. In het grote badje overstrekte ze zich continu en was ze altijd krampachtig. In de emmer werd ze juist heel relaxed en ontspannen. Wij hebben het gewone babybadje maar een paar keer gebruikt en verder gebruikte ik 'm als wasmand :oops:
Hier ook een spekkie van een baby, bij de geboorte 4240 gram. En nooit problemen mee gehad om haar eruit te krijgen. Gewoon onder haar oksels eruit tillen.
In het begin lukt het ook om met 1 hand onder haar nekje, en 1 onder haar billen haar gewoon zo eruit te halen.
En nu met 9 maanden nog steeds geen moeite om haar eruit te krijgen.
De tummytub staat hier bij mijn andere miskopen op zolder :roll: We hebben dat ding welgeteld 2x gebruikt. Bij elk kind een keer maar ik vind ze niet handig. We hebben zo’n extra grote.
Maar over dat testding… van Hoppop heb je net zoiets. Wij hebben daar het krukje van en daar kan je natuurlijk ook een tummytub opzetten En de spullen van Hoppop vind ik nou wel weer mooi
Ook ik was blij verrast met de grote doos die vanmorgen bezorgd werd! Erg leuk om te mogen testen. Ik ben niet meteen overtuigd van het nut. Het idee is op zich wel goed, maar of het handig is, moet blijken.
Maar waar ik benieuwd naar ben:
Bij mij zaten er geen stickers bij en ook geen handleiding. Hoe was dit bij jullie? Ook vond ik 'm er een beetje smoezelig uit zien. Met stofjes en haartjes erop. Hadden jullie dit ook?
Ik hoor het graag en houd dit topic in de gaten!
Gr. Ellentje
I Agree, hij zag er idd wat viezig uit net alsof iemand anders hem al had gekregen// En ook geen stickers en gebruiksaanwijzing, maar goed wat op de doos stond was duidelijk en als je goed keek was ie niet moeilijk in gebruik.
Dit vind ik eigenlijk een gevalletje uitvinden om weer geld te verdienen, zonder dat het echt heel nuttig is.
De dame op het plaatje zit zo krom dat die geheid pijn in d’r rug gaat krijgen, ze kon beter de tub op dat stoeltje zetten en dat ding niet gebruiken.
Een opstapje voor de wc? eh, leuk bedacht, maar er waren al zo’n 1000 uitvindingen voor u, die net zo handig werken en een fractie van de prijs kosten.
Een mooi zitmeubel? nou, mooi vind ik e’m niet, en dat rubber zal ook niet heel comfortabel zitten.
Zindelijkheidstraining? Ik zie me al zo’n ding in de auto gooien als we weg gaan. Nee, dan koop ik liever 1 potje, voor in de auto en een wc verkleiner voor op de bril ,neemt minder ruimte in en is wederom goedkoper.
Nee, ik ben niet om. De tummy heb ik geleend, en alleen gebruikt voor vullen. Onze kraamverzorgster was daarbij geen fan van de tummy elke keer omdat het water er warmer inblijft en de huid dus sneller droog wordt. Daarom deden we beide kids maar 2 keer per week in de tummy.
ik zweer bij de tummytub, ella heeft er veel in gebadderd. een badje was bij ons bijna overbodig. zeker na de keizersnede, een tummytub met wat water weegt niet veel.
Ook ik was blij verrast met de grote doos die vanmorgen bezorgd werd! Erg leuk om te mogen testen. Ik ben niet meteen overtuigd van het nut. Het idee is op zich wel goed, maar of het handig is, moet blijken.
Bij mij zaten er geen stickers bij en ook geen handleiding. Hoe was dit bij jullie? Ook vond ik 'm er een beetje smoezelig uit zien. Met stofjes en haartjes erop. Hadden jullie dit ook?
Gr. Ellentje
I Agree, hij zag er idd wat viezig uit net alsof iemand anders hem al had gekregen// En ook geen stickers en gebruiksaanwijzing, maar goed wat op de doos stond was duidelijk en als je goed keek was ie niet moeilijk in gebruik.
Beetje late reactie, maar ik heb hem ook thuis gehad. Mijne zag er ook niet helemaal nieuw en schoon uit. Geen stickers , geen gebruiksaanwijzing. Wel een witte hoes om er overheen te doen.
Gr. Ellentje
Beetje late reactie, maar ik heb hem ook thuis gehad. Mijne zag er ook niet helemaal nieuw en schoon uit. Geen stickers , geen gebruiksaanwijzing. Wel een witte hoes om er overheen te doen.
VOnd de functie van speelgoed opbergen niet echt bijzonder, vond het krukje wel saai, maar in verschillende hoogtes verstelbaar ideaal.
(btw hebben wij geen tummytub dus zou het niet gebruiken als badkrukje_
Maar als opstape ergens voor ideaal ennnn het zindelijkheidsverstelbarehoogte ding ook ideaal, wij hoeven nu geen potje meer aanteschaffen :))
Nou ik ga hem nu gebruiken als potje, eens kijken wat Roan daar van vind, tot nu toe vind ie het niet echt interessant, haalt hem uit elkaar, wou er niet mer de blote billen op. Dus laat hem eerst spelenderwijs maar wat oefenen ( maar misschien is ie er ook helemaal niet aan toe?) gevalletje lastig, maar de tijd zal het leren :lol: