Terugroepactie Peijnenburg koek

Peijnenburg koek (diverse varianten) Fabrikant Peijnenburg

THT-datum 22/08/08 en 29/08/08 Datum 16 mei 2008

Peijnenburg roept twee partijen ontbijtkoek terug, omdat de producten mogelijk met metalen deeltjes zijn verontreinigd. Het gaat om de volgende producten met de houdbaarheidsdata 22/08/08 en 29/08/08:





Gesneden Peijnenburg ontbijtkoek in de varianten

Naturel, 200 gram

Minder suiker, 350 gram

Volkoren, 200 gram

Parelkandij, 220 gram

Gember, 220 gram

Kapitein Koek in de drie smaken rozijnen, melkchocolade, vanille

Happers Naturel

Peijnenburg dubbel Op Melk



Peijnenburg adviseert deze producten met de betreffende houdbaarheidsdatum niet te eten. Andere varianten en producten met een andere houdbaarheidsdatum kunnen wel gewoon gegeten worden.



Heeft u een product uit deze partij gegeten, dan kunt u contact opnemen met het gratis nummer 0800 - 099 11 50, bereikbaar van 08:00u tot 20:00u.



Heeft u dit product nog in huis, eet het dan niet op, maar gooi het weg en stuur de streepjescode met uw naam, adres, postcode, woonplaats en bank- of gironummer naar:



Koninklijke Peijnenburg

Antwoordnummer 19

5660VB Geldrop



Een postzegel is niet nodig.

:o nou das lekker dan … kijk in de kast … en ik heb die peperkoek in de kast … half op … benthe heeft er gisteren nog een stuk van op :o :shock: :thumbdown:

Ehw, ik ook :shock:

Hier gaan er zeker 2 grote ontbijtkoeken door in een week. Meestal Peijnenburg :shock:

Ik heb er ook een in huis, (Peijnenburg 350 gram minder suiker) gelukkig nog dicht.

ff gecheckt… maar mijne is een week korter houdbaar, dus van een andere productie :thumbup:

ik blij dat ik altijd de goedkopere ontbijtkoek heb



(niet dat daar wat mee mis kan gaan, maar goed :wink: )

gister voor het eerst kapitein koek gekocht, ik dacht gelijk, nee he, heb ik weer! maar gelukkig!! mijnes is minder lang houdbaar (alsof ie dat uberhaupt zou redden :mrgreen: )



Iig bedankt voor het plaatsen!



Groetjess

Thnx voor de waarschuwing. Heb hier de dubbelop melk liggen dus gelijk even getjekt gelukkig ook minder lang houdbaar dus geen probleem. Het is zo makkelijk om zulke dingen in mijn tas te hebben voor suikerdipjes en honger. :mrgreen:

Ik heb ook meteen even gekeken maar ook ik heb er twee liggen die minder lang houdbaar zijn.

Wat is er dan met die koek aan de hand? Als je het gegeten hebt dan moet je contact opnemen? Klinkt serieus :think:

dank voor het bericht! ik ga even naar de houdbaarheidsdatum kijken :o

@Elka wrote:

Wat is er dan met die koek aan de hand? Als je het gegeten hebt dan moet je contact opnemen? Klinkt serieus :think:
Ik neem aan dat mukkemuk het weet en dat ze al contact opgenomen heeft omdat haar dochtertje er wat van op heeft.

mijne is gelukkig maar houdbaar tot de 7e maand

@Mama_jeanet wrote:

@Elka wrote:
Wat is er dan met die koek aan de hand? Als je het gegeten hebt dan moet je contact opnemen? Klinkt serieus :think:
Ik neem aan dat mukkemuk het weet en dat ze al contact opgenomen heeft omdat haar dochtertje er wat van op heeft.




nope … morgenvroeg hang ik opnieuw aan de telefoon …

werd de hele tijd verbinding verbroken :think: :thumbdown:

wat een gillerrrr!!:



mijn verhaal:

ik had een ontbijtkoek liggen, nog helemaal in verpakking en onaangebroken. die had ik verleden week opgstuurd omdat hij beschimmeld was.



Ik kreeg keurig een ontvangstbrief dat ze het gingen nakijken, en vandaag kreeg ik een pakketje thuis bezorgd.

met begeleidende brief dat het hun betreurde. waarschijnlijk te heet in de verpakking is gedaan en daardaoor is gaan schimmelen. nou ja dat kan. en ik kreeg een pakje happers en ontbijtkoeken met de datum: 22-08-08

:lol: :lol: :lol: :lol:



nou ja, gaat natuurlijk de prullebak in. gelukkig hebben we er niet meteen van gegeten. ben wel heel benieuwd wat hun reactie is als je er wel van hebt gegeten. ik zou in de zenuwen zitten :shifty:

dana krijgt weleens kaptijn koek. maar ik kijk nooit op de datum. zou het dan kunnen dat ze het wel heeft gegeten?



ach ik ga morgen gewoon even bellen wat de mogenlijke verschijnselen kunnen zijn.

De mijne is ook nog dicht gelukkig, parelkandij hadden we al op, maar die was van appie eigen merk gelukkig…ga ff de datum checken.

Nou we eten geregeld ontbijtkoek de volkoren van peijnenburg.

maar ik heb de verpakkingen niet meer,dus misschien hebben wij het hier ook al wel achter de kiezen :think: :think: :think:

Jemig!!



Hier gaan 2 verpakkingen volkoren ontbijtkoek per week naar binnen (bij mij :oops: ) Maar had uit het eerste bericht begrepen dat het allleen om de voorgesneden versie gaat???



(de laatste koek was helemaal plakkerig en ik al een week last van de darmen, zou het daardoor komen??)







En Kapitein koek heb ik hier voor mijn neus, maar zonder verpakking. Op de koekjes staat geen datum geprint, dus ik gooi ze voor de zekerheid dan maar weg…