Terugroepactie Peijnenburg koek

was vorige week wel een paar dagen aan de dunne,misschien daar dan ook wel van.

Ik had de voorgesneden versie (lekker makkelijk) :wink:

ik heb gebeld:



de versie die deze week in de winkelschappen zijn gekomen, daar kunnen metaaldeeltjes in zitten met de betrekkende datum.

mocht je last krijgen van buikkramp, meteen aan de bel trekken zei ze.

ze weten nog niet presies wat de uitwerkingen zijn, en hoe het kan gebeuren. alles is nog in onderzoek.



wij hadden kapteinkoek van die week daarvoor, en die zijn al op. dus wij zijn safe :mrgreen:

Wij kregen net een pakketje van peijnenburg (we hadden dus ook zo’n koek met een van die datums die terug geroepen werden)



Een hele nette excuus brief zit er bij, we krijgen dus het aankoopbedrag teruggestort en we hebben een koekpakket gekregen met daarin.

  • koffie leutjes

    -parelkandijkoek

    -ontbijtkoek 33& minder suiker

    Er goed geregeld dus!!

Wat een oplichters zeg! :twisted:

Ik bel net naar dat nummer en dan krijg ik een ander nummer: 0900 321 21 22



Dan bel ik dat nummer, krijg ik een bandje van we zijn er niet, wordt er gewoon opgehangen! :hand:



Bij ons gaan er 2 pakken Happers per week doorheen en dus ook bij de kinderen! :shock: :o

@J&F wrote:

Wat een oplichters zeg! :twisted:

Ik bel net naar dat nummer en dan krijg ik een ander nummer: 0900 321 21 22



Dan bel ik dat nummer, krijg ik een bandje van we zijn er niet, wordt er gewoon opgehangen! :hand:



Bij ons gaan er 2 pakken Happers per week doorheen en dus ook bij de kinderen! :shock: :o
Je moet het opsturen!

Hebben ze het op dan?

Ja, ik denk het wel/weet het vrijwel zeker, gezien de hoeveelheid die er hier gegeten word…

Maar hoe kan ik iets opsturen wat allanggggg op is? :shock:

@J&F wrote:

Ja, ik denk het wel/weet het vrijwel zeker, gezien de hoeveelheid die er hier gegeten word…

Maar hoe kan ik iets opsturen wat allanggggg op is? :shock:
Nee dat snap ik, maar je moest de streepjes code + de wikkel waar de houdbaarheidsdatum op staat opsturen ander kreeg je je geld niet terug.

Dus ik denk niet dat jij nog wat kan doen, en als ze er geen last van hebben gehad (of iig nu niet meer) dan denk ik niet dat je ze nog hoeft/kan bellen ofzo.

Eh ja, maar als die mensen zelf ook niet weten wat de gevolgen kunnen zijn?

Straks blijft dat door hun kleine lichaampjes zwerven en krijgen ze over een paar jaar opeens een enge ziekte daardoor ofzo…



Moet daar niks aan gedaan worden dan als het in je lijf zit?

ik denk niet dat die kleine metaaldeeltjes in het lichaam blijven zwerven! dat gaat er gewoon uit! het lichaam kan het niet verteren, dus wordt het weer uit gescheiden

ik heb wel van die datum 29-8-08, maar ik heb altijd de grote verpakking volkloren, die van 400 gr. dus ik begrijp dat ik gelukkig niets hoef weg te gooien. Ene pak is namelijk al half leeg gegeten door mij :wink:

Ik had hier ook nog een pak liggen, maar volgens mij gekocht na deze terugroepactie.

Kijk ik net toch even de houdbaarheidsdatum na is toch 29-08-2008.



Dus ontbijtkoek weggegooid en de verpakking gaat zo op de bus naar Peijnenburg.



Conny

In die mail staat dat je alleen de streepjescode op moet sturen en daarbij je naam en adresgegevens enzo. Niet de hele koek. :wink:



Je moet bellen als je ervan gegeten hebt en anders de streepjescode opsturen:


Heeft u een product uit deze partij gegeten, dan kunt u contact opnemen met het gratis nummer 0800 - 099 11 50, bereikbaar van 08:00u tot 20:00u.

Heeft u dit product nog in huis, eet het dan niet op, maar gooi het weg en stuur de streepjescode met uw naam, adres, postcode, woonplaats en bank- of gironummer naar: