Terug van weg geweest



Hee allemaal,



Ik ben een tijd terug actief lid geweest van KOK maar wegens omstandigheden leek het me beter om er even mee te stoppen.



Ik heb jullie wel zo gemist!

Wel heb ik stiekem een paar van jullie in de gaten gehouden (o.a. marieke en jane)!



Gistermiddag vond ik een testje tijdens het opruimen en het eerste wat ik dacht was: WEGGOOIEN! (ik had absoluut geen zin meer in die ongein omdat ik weet niet hoeveel negatiefjes had getest). Dus ik liep naar de prullenbak. Doe de bak open en dacht in ene: Tja dat is ook zonde. Dat heb wat centen gekost. Dus ik heb hem maar gebruikt.



En wat denk je… Jaaaaaaaaaaaa!!!

Super positief!



Ik kon het niet geloven… ik keek van de spiegel naar de test en weer terug. Ik had niet meer gedacht ooit een tweede streepje te mogen zien. Het tweede streepje kwam alleen voor op de mooie testjes van het forum of op de foto’s van de handleiding, maar nu stond er echt één in mijn testvak…







Verder heb ik geen idee hoe ver ik ben vanwege mijn rommel cyclus maar ik denk dat een testje van predictor mij wel op weg kan helpen of… raden jullie mij aan gelijk naar de huisarts te gaan?



SPANNEND allemaal dit… pffhiew… :inlove:

Van harte gefeliciteerd meid!

it was ment to be !!!





welkom terug meid !!! heeeeeeeeeeeeel veel plezier weer hier !!



enne ik zou gewoon naar de VK gaan en zeggen ik ben zwanger maar ik heb geen idee hoelang …

echootje !!



gefeliciteerd ! :-*

Kijk dat is nog eens een leuke verrassing! Gefeliciteerd!!



Tip: Morgen even een digitale Clearblue test halen die kan aangeven hoe lang je al zwanger bent. Dan heb je alvast een beetje een idee.



En inderdaad gewoon de VK opbellen en zeggen dat je geen idee hebt hoe lang je zwanger bent. Dan krijg je vast snel een echo!



Oh jullie zijn snel!

(K) super bedankt…



en nathalie gelijk heb je… ik zal ze es maandag gaan storen 8)

en over dat “meant to be”… zo had ik het nog niet eens bekeken!!!



wauw.

Dat is nog eens een leuke verrassing, gefeliciteerd!!! En gewoon vk bellen, kan je misschien al snel terecht. Wanneer was je eerste dag van je laatste menstruatie?



Ik heb geen idee :lol:

Ik had cyclussen van 45 en cyclussen van 15 en op een gegeven moment heb ik het allemaal maar langs me heen laten lopen. Als ik een keer ongesteld werd was het goed, werd ik het niet was het ook goed.



Dus helaas dit keer… heb ik niet bij gehouden wanneer ik voor het laatst ongi was en dat vind ik stiekem wel jammer maar zo een vervroegd echo’tje is ook niet mis :wink:

gefeliciteerd!! :dance:



En je verhaal klinkt heeeeeeeeeeeeel bekend :mrgreen:

na bijna een jaar proberen ben ik er op 08 oktober achter gekomen dat ik zwanger ben :inlove:

Ik stond op het punt om de huisarts te bellen en vondt ook nog 1 test en dacht ach… ik probeer het :slight_smile:

Mijn verhaal staat in de april 2009 dreumesen mocht je het leuk vinden.



Ik heb ook een zeer onregelmatige cyclus en ben eind juli voor het laatst ongi geweest.

Ik heb dus ook nog geen idee hoe ver ik ben?

Om mijn zelf toch een idee te geven heb ik meteen een clearbleu test gehaalt en die gaf aan 3+, wat zou inhouden meer dan 5 weken zwanger.



Ik heb meteen de vk gebeld en verteld dat ik vanwege mijn cyclus niet weet hoe ver ik ben en de uitslag van de clearbleu test.

Ik kreeg meteen een verwijzing voor een echo die ik kon ophalen.

A.s dinsdag mag ik komen voor een echo en dan horen we verder.

Ha heb ik niet gebeld.



Onwerkelijk he, als je er helemaal geen rekening mee houd en je denkt ach ik doe het gewoon :mrgreen:



Wauw dragon dat is zo leuk om te lezen!

Jij ook van harte gefelici!!!



Je laatste ongi op eind juli… :o dan ben je of al mega ver of je hebt de andere ongi’s niet onthouden. Nu ik dit zo lees bedenk ik me dat ik zekers te weten ongesteld was geworden op twaalf juli (mijn bruiloft :lol: ) en daarna kan ik me niets herrineren. :eh:



Hmm ik ben benieuwd wat ik morgen te horen krijg van de VK. Misschien is ze ook wel zo vrijgevig met een echo als die van jouw :mrgreen:

Ik ben zo benieuwd naar dinsdag, laat je het ons weten?

En het blijft zo onwerkelijk !!!

Ik heb wel wat gerommel in mijn buik en af en toe een lichte steek in mijn linker borst en lies maar voor de rest houden de kwaaltjes zich lekker rustig… hoe is dat bij jou?

Wat super tof voor je! En op naar de VK en gewoon volhouden voor een echo, wie weet ben je de 12 weken al voorbij! (Zeker als 12 juli je laatste ongi was zou dit goed kunnen).

Mijn laatste ongi heb ik zeker onthouden/genoteerd en dat was eind juli :wink: Zo is mijn cyclus nou eenmaal. Ik kan soms 6mnd niet ongi zijn, dan in eens om de 2wkn etc…

Dus ja of ik ben al wat verder of het is nog heel pril.



Steken in je buik herken in wel, dat was een vd redenen waarom ik 8 okt eigenlijk niet zou testen.

Ik had zo’n last van een aankomend ongi gevoel in mijn buik, dat ik er bijna wel zeker van was dat ik ongi ging worden.

Nu is dat gevoel er nog steeds maar geen bloed verlies of dergelijke, dus ik ga van het positieve uit :wink:

Verder ben ik met vlagen misselijk, ik kan zo heerlijk een broodje eten en uit het niets :sick: en daarna is alles weer :thumbup: en ik ben heel erg moe.

Deze hele zwangerschap is zo anders dan mijn vorige, totaal niet vergelijkbaar.



Hopelijk kun jij ook snel terecht voor een echo :pray:

Het voelt idd ook erg onwerkelijk, en ik voel me ook heel onzeker doordat ik gewoon nog niet echt weet waar ik aan toe ben.

als we dinsdag de echo hebben gehad zal het wel helemaal goed komen met het gevoel :thumbup:

WOW!!! GEFELICITEERD!!! :mrgreen:

Ook hier nog even:



Van harte gefeliciteerd!!!
:dance: :dance: :dance:



:o Ik voel me zo een doos…

Ik heb echt even zoooooo mega hard geblunderd!



Heb vandaag nog zo een testje gekocht met indicator want ik was toch wel benieuwd hoeveel weken en aan de hand van de test zou ik iets meer informatie hebben voor de vk. Staat er na testen “niet zwanger” op de display.



Ik van alles bedenken wat er nou mis had kunnen gaan… wat blijkt…



Ik heb de vorige keer met een ovu test getest!

Ik ben helemaal niet zwanger… hoogstens aan het ovuleren maar zelfs dat lijkt me niet want het streepje was niet donkerder dan het controle streepje.

Het doosje van de test had ik al weg gegooid dus het was enkel verpakt in wit plastic.

Maar heel langzaam begon het te dagen dat ik een zooitje ovutesten had gekocht en daarvan 1 had weg gelegd omdat ik er geen zin meer in had.

Die test heb ik dus gevonden…



Ik voel me ZO stom… bah.

Ach meis toch :hug: Het had mij ook kunnen overkomen :hug:

Ook hier nog even een hele dikke knuffel voor je :hug: :hug: :hug:

Oh wat enorm balen zeg!

Ik vind het ontzettend jammer voor je. :hug:

hee allemaal hartstikke bedankt voor jullie medeleven! (K)

lief van je lakeisha dat je je zo in mijn schoenen verplaatst (K)



ondanks dit stomme foutje blijf ik toch wel lekker kokken heb ik besloten!

ik vind het leuker om samen te zenuwen dan in m’n uppie!



marieke leuk om je hier weer te zien! en bedankt voor je berichtjes!

staan er al leuke foto’s op het showforum van je? ben zo benieuwd!

@chelle wrote:

hee allemaal hartstikke bedankt voor jullie medeleven! (K)

lief van je lakeisha dat je je zo in mijn schoenen verplaatst (K)



ondanks dit stomme foutje blijf ik toch wel lekker kokken heb ik besloten!

ik vind het leuker om samen te zenuwen dan in m’n uppie!



marieke leuk om je hier weer te zien! en bedankt voor je berichtjes!

staan er al leuke foto’s op het showforum van je? ben zo benieuwd!





:-*

Het is ook veel leuker om samen de zenuwen te hebben :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Aaa nee! jeetje :frowning: weet je het echt heel zeker?

Moet wel eerlijk zeggen dat je foto lijkt op een kruitvat zwangerschapstest?

Niet dat ik aan je twijfel hoor :hug: maar vindt het zo balen voor je :frowning: