Terug van weg geweest

hee dragon

hij is wel van de kruidvat maar wel helaas de ovulatie test…

ik herinner me ook vaagjes dat ik zo een pakket had gekocht van vijf stuks waarvan ik er eentje niet had gebruikt omdat ik het zo vervelend vond. :frowning:



maar de bloedmonsters blijven uit!

dus ooit ben ik wel aan de beurt…



succes morgen lieverd en laat ons weten hoe het is gegaan! :-*

Wat lijkt me dat moeilijk zeg om een paar dagen zo in de wolken te zijn om dan ineens met een klap terug te worden gezet op aarde.



:hug: :hug:



(Overigens werden bij mij de teststreepjes op de ovutesten nooit donkerder dan het controlestreepje.)

Ja hoor Chelle, bij de buikfoto’s, echo’s en op mijn hyves staan ook die foto’s :wink:



Ik ben ook even flink boos geweest op mezelf Tedski. Dat ik mezelf zoiets heb aangedaan… bah. Maar gelukkig verwerk ik snel en heb het maar gauw een plekje gegegeven.



Dus bij jouw werden ze ook niet donkerder? Maar werkte ze wel?

Chelle: He wat balen zeg…het klonk zoveel belovend. Maar iedereen kan zich vrgissen inde test he…het is nu alleen voor jezelf zo’n domper :hug: :hug: :hug:

Maar inderdaad lekker blijven beppen hoor :lol:

Chelle, ze werkten zeker! Niet deze zwangerschap maar wel bij de vorige. Het hielp mij in elk geval om signalen van mijn lichaam te herkennen. Bij deze zwangerschap kende ik die inmiddels en had ik geen ovutests meer nodig maar bij Josephine heb ik ze wel gebruikt.

Ik vindt het erg ongepast om het hier te melden maar Chelle wilde graag zelf dat ik het hier zou vertellen :oops:



Vandaag een echo gehad en volgens de meting zou ik nu 7 wkn zijn.

Hartactie was goed te zien maar was allemaal wel erg pril, over 3 wkn moet ik terug komen en dan weten we het termijn zeker.

Foto’s + uitgebreid verhaal zijn hier te lezen

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4715951#4715951



Tedski, bedankt voor je fijne nieuws :mrgreen:

Nu kunnen we in ieder geval zeggen dat ik een posi ovulatie test heb gehad en dat ik daar goed gebruik van heb gemaakt met hub hihihi.



Dragon het is helemaal niet ongepast gekkie!

Van harte gefeliciteerd met je kleine!!!

Nu lekker achter over en genieten van je zwangerschap :inlove: