Ze is allebei ver onder de lijn, al is ze net iets langer dan dat ze zwaar is zeg maar… Niet helemaal in evenwicht, maar wel allebei te weinig. Met haar lengte zit ze op curve -1, met haar gewicht op curve -2 of zelfs uit de curve (de laatste twee wegingen).
@Vicky wrote:
Ze is allebei ver onder de lijn, al is ze net iets langer dan dat ze zwaar is zeg maar… Niet helemaal in evenwicht, maar wel allebei te weinig. Met haar lengte zit ze op curve -1, met haar gewicht op curve -2 of zelfs uit de curve (de laatste twee wegingen).
ik hoop dat daar voor jullie gauw een oorzaak voor gevonden wordt.
want dat is ook belangrijker voor jullie dan het praten en je moedergevoel zegt toch vaak de waarheid en ik kan het weten .
mijn oudste(ethan) zit met lengte ver onder(nog geen meter) de lijn en zijn gewicht ietssies er onder(14kg), ze gaan hem daar ook nog een keer op onderzoeken de verhouding tussen lengte en groei.
We zijn weer terug… Een hoop gebabbel en gedoe, maar ze wordt getest op een paar allergieën, waaronder glutenallergie. Geen nieuws is goed nieuws, als we niets horen moeten we over 3 mnd terug voor wegen en controle.
Ben benieuwd wat zei de kinderarts over het gewicht?
dus nu is het weer afwachten, erg he al dat wachten op uitslagen :hug:
wat sooki ook al zegt: wat zei de ka van haar gewicht tot nu toe?
De ka vond dat cb en huisarts een hoop drama om niets hadden gemaakt :shifty: :lol: Ze was nu bij de ka wel weer mooi aangekomen trouwens en volgens hun curve was er helemaal niet zo’n grote afbuiging te zien als bij de curve van cb :think:
nou gelukkig zeg dan hopen dat ze nou gewoon goed doorgaat wel fijn om te horen dat de ka het minder vond dan dat het cb er van maakte , dus moppie lekker doorgroeien :hug: :-* :-* alllebij trouwens :-* :-*
De ka vond dat cb en huisarts een hoop drama om niets hadden gemaakt Ze was nu bij de ka wel weer mooi aangekomen trouwens en volgens hun curve was er helemaal niet zo'n grote afbuiging te zien als bij de curve van cb
Klinkt heeeel bekend in mijn oren :mrgreen: ....hier exact hetzelfde verhaal met Sanne...bij de KA is haar gewicht net iets onder gemiddeld voor haar lengte maar bij CB zitten ze steeds te stressen............nou ja hopen dat jullie idd niets horen en dat ze geen allergien heeft... :pray:
Nou, hopen dat er niets uit die testen komt!!!
Bijzonder dat er bij het cb altijd zoveel gedoe over allerlei dingen wordt gemaakt…
:-*
Herkenbaar dat verschil tussen ka en cb.
Volgens de ka hantert het cb een grafiek tot 4 jaar en bij de ka per jaar ofzo. Dus daar schijnt verschil in te zitten dat de afwijkingen zo groot zijn…
Ik hoop dat er niets uit de allergie test komt!
Ik heb eigenlijk geen idee hoe snel je t resultaat van die testen moet horen? Het is nou een week geleden en nog niets gehoord :think:
nou zo zie je maar,
die cb artsen zoeken inderdaad soms problemen op, lijkt het wel
wel fijn dat ze op allergieën is getest.
volgens mij duurt het een weekje?
maar dat is het al, zei je…
misschien na het weekend?
anders moet je gewoon ff bellen,
want soms geven ze de uitslagen alleen maar aan de kinderarts door
(en die belt dan als er iets belangrijks uit komt)
gewoon ff naar de kinderarts bellen dus
Nou als ze niet belden was het goed… haha maar ja vanaf wanneer weet je zeker dat ze niet meer gaan bellen :lol:
Bel je toch even op om te vragen binnen hoe veel tijd ze de uitslag hebben ?
update bij de peutervraagjes…