teleurstelling :( foto p5.. happy! foto p7!

Trijntje het lijkt me echt super staan bij je wat korter… super dat je zoveel af gevallen bent hoort ook een nieuw kapsel bij!!! Toen ik 14 kilo kwijt was ben ik ook naar dekapper gegaan om het korter te doen, vind het heerlijk, veel vlotter staan! :thumbup:

Leuk toch? Doen! Ik zie niet zo goed in waarom je je haar niet kort zou kunnen laten knippen… :think:



Ooh… ik zou ook wel zulke mooie krullen willen! :mrgreen:

Ik heb een keertje nepkrullen(mijn haar is echt zo stijl als wat :roll: ) gehad en dan ook op die lengte geknipt, en ondanks dat ik niet de slankste ben en best een rond gezicht heb, stond het echt best leuk, al zeg ik het zelf :mrgreen: Dus dan kan jij het al helemaal :wink:



De beste tip die ik toen kreeg was: stilingproducten voor krullen gebruiken(ik had toen heel lekker spul van goldwell, wel duur maar :thumbup: ), je haar naar het wassen alleen licht met een handdoek drogen en goed kammen. Dan een beetje spul over je handen verdelen en vooroverbuigen. Daarna kneed je het spul als het ware erin door in je haar te knijpen. Gooi je haar naar achteren en gewoon zo laten drogen. Klaar :thumbup:

Als ik heel eerlijk ben, vind ik dit lange wat je nu hebt niet zo heel mooi staan :oops: , dus ik denk dat kort juist veel leuker zou zijn.

ik ben bang dat het zo heel wijd gaat staan omdat ik heel heel dik haar heb…



ik heb mn haar nu trouwens ook altijd in een staart… vindt het anders niet mooi en onhandig

willeke, lijkt me helemaal leuk :thumbup: wanneer ga je het doen? en wel ff showen he, als je het gaat doen.

die eerste vind ik persoonlijk helemaal geweldig!

is dat een beetje een schuine bob idee?

zo ja: dat is echt een ideaal kapsel, zeker als je krullen hebt

dus niemand zegt nee… of durft niemand dat :wink:

ik knip mijn haar ook altijd drastisch,

dus ik zeg zeker geen nee :mrgreen:

volgens mij staat het je erg fris, als je het knipt.

Ik heb wel mijn twijfels…



Mijn zusje heeft hetzelfde haar als jou zo te zien.

Die had het ook echt kort geknipt, beetje bob achtig, maar menn Tina Turner was er helemaal niks bij!



Ik zou me toch even goed laten informeren door de kapper. Je hebt het wel mooi lang!



Misschien gewoon iets korter en wat laagjes, ook de pony op laagjes? Dan blijven de krullen en worden ze sterker



Ben benieuwd wat je gaat doen!

@stillewater wrote:

Als ik heel eerlijk ben, vind ik dit lange wat je nu hebt niet zo heel mooi staan :oops: , dus ik denk dat kort juist veel leuker zou zijn.




Dit wilde ik ook zeggen :oops: :mrgreen:

Ik vind kort haar altijd lekker fris.



Ik heb zelf slag als het lang is, maar krullen als het kort is.



Als je nu al veel krullen hebt, moet je het niet te kort doen want het kan op een (lelijke) pruik gaan lijken…



Hier mijn kapsel 4 dagen na het knippen.







hmm ja heb wel veel krullen…

@Madre wrote:

Ik vind kort haar altijd lekker fris.



Ik heb zelf slag als het lang is, maar krullen als het kort is.



Als je nu al veel krullen hebt, moet je het niet te kort doen want het kan op een (lelijke) pruik gaan lijken…



Hier mijn kapsel 4 dagen na het knippen.











Wauw meid, je lijkt zo uit een modeblad geknipt :-*

Ik vond die met die blonde korte krulletjes echt leuk Trijntje.



Zal wel wennen zijn als je je haar anders hebt :mrgreen: . Ken je nu ruim 3 jaar en al die tijd heb je je staart en lang haar.

:oops: ik bedoelde trijntje natuurlijk ipv willeke :oops: sorrrrrrry :-*



ben je er al uit wat je gaat doen?

nee… ik twijfel nog steeds… ik blijf maar verschillende adviezen krijgen… en ja ik kan wel naar een kapper gaan en het daar vragen… maar hoe weet ik of het een goede is…

tja, je kan gewoon ook heel stoer gewoon zelf een keuze maken toch??



Het is maar haar, het groeit wel weer aan…En misschien kan je het bij teveel krullen stylen?? 8)

dat durf ik dus niet zomaar… :oops: ik heb er zelf echt geen verstand van… en ik zou me echt vreselijk ongelukkig voelen als het er dus straks helemaal niet uitziet…