Te laat komen ( wat moet ik hier nu mee ? nieuwe vraag )

Helemaal eens Marlies…

Als zij elke keer uitloopt bij eerdere afspraken,dan moet ze haar afspreekvaardigheden eens overdenken…misschien iets minder inplannen???

Datzelfde excuus zie je altijd bij bijv. “wegmisbruikers” Jaja, ik reed zo hard omdat ik laat be, druk heb, veel afspraken heb…twas druk op de weg…bla,bla…doe daar dan wat aan! Leg het probleem niet bij een ander!

Romata, JIJ hebt ook je dagplanning JIJ heb ook je kind en je afspraken…die kan je niet elke keer 1,5 uur omgooien omdat ZIJ niet kan plannen…take it or leave it…

Jij bent er ook haar was te ontvangen,maar daarna moet jij ook vrij zijn je dag in te delen en plannen…moet niet gekker worden zeg…

Straks is je kleine oud genoeg voor school en bepaald een klant dat je je kind maar een uur later op moet halen,omdat afspraken uitlopen…

Trust me…mensen genoeg die staan te springen om strijkhulp! Je kan best zonder deze ene…

strijken :shock: daar heb ik zo’n hekel aan ik zou dat geen eens doen voor 100 euro :wink:

Dam bestaat dit ik wil ook dat iemand mijn bergen strijk doet…

Iemand interesse voor leuk tarief :smiley:

Even wat verbeterd ik werd zo enthousiast dat ik te snel getypt had :lol:

Nou ik heb nogmaals gezegd: Dat ik er niets aan kan doen dat ze een drukke agenda heeft, en dat ik wil dat ze gewoon op tijd komt.

Ik wacht nu een paar x af en anders ben ik er gewoon klaar mee.

Vandaag om 10:00 een nieuwe afspraak dus ben benieuwd.

@bianca&? wrote:

strijken :shock: daar heb ik zo’n hekel aan ik zou dat geen eens doen voor 100 euro :wink:

Ik vind strijken ook niet echt leuk hoor Bianca, heb er ook eerder een hekel aan moet ik zeggen.

Laat mijn strijk altijd ontzettend lang liggen :mrgreen: .

Maar ik werk niet ( bewust voor gekozen hoor ) en een mand strijk heb ik zo weg, en verdien zo toch een beetje bij :thumbup:

Ow nou net kwam haar man dus de strijkmand brengen, dus je ziet het kan nu dus wel op tijd :lol: :lol: