tattoo polletje

Tandartsass. of niet… ik werk in een huisartsenpraktijk en heb ook tatoeages. Heb nog geen patiënt horen klagen…

Heee Sooki, zijn die van jou echt zichtbaar dan?

Ik vind zo’n grote sleeve zoals Anouk heeft wel heel geweldig, maar dat lijkt me een beetje ‘too much’… :wink:

Ja die op mn pols is zichtbaar. Ik heb geen mouwtje hoor maar ben wel van mening dat ik iets niet laat, omdat het niet samen zou kunnen gaan met mn werk. (werk er toch voor mn kwaliteiten, niet voor mn uiterlijke verschijning :wink: )Je kunt het mouwtje net iets korter laten eindigen, zodat je em altijd kan verbergen met een trui of longsleeve onder je werkkleding, toch? Vind eerlijk gezegd dat een tatoeage in deze tijden toch niet meer in de weg zou mogen staan binnen de maatschappij. Zijn dingen die ik 10 x erger zou vinden. Overigens heb ik er ook een op mn voet, die ook iedereen ziet als ik zomers op open schoenen rondstap.

Ik heb gestemd voor ik neem nooit een tattoo. Maar misschien denk er na mijn midlife-crisis heel anders over :mrgreen:

@Sooki wrote:

Vind eerlijk gezegd dat een tatoeage in deze tijden toch niet meer in de weg zou mogen staan binnen de maatschappij. Zijn dingen die ik 10 x erger zou vinden.
Mee eens hoor, maar ik ben bang dat niet iedereen zo ‘verlicht is’… :wink:

Ik vind dat daarin wel verschil zit in de groten en de kleintjes. Een kleine tattoo zou wat mij betreft nooit een belemmering mogen zijn.

Ik zou hier in mijn regio toch echt een probleem krijgen met werk vinden als ik met grote plakkaten zou rondlopen op zichtbare plekken.

Ik zie dat jij in NH woont, ik denk dat tattoos daar sowieso wat meer gemeengoed zijn. Hier lopen vrouwen toch echt veel minder met (zichtbare) tattoos rond.

Ik woon in een minidorpje en ik moet dus gewoon mijn gezonde verstand laten spreken. Wil ik werken? Dan moet ik er representatief uitzien.

En de tattoo die ik nog wil zou dan echt wel een joekel zijn hoor. Ik verwacht echt niet dat een tandarts als a.s. werkgever dan daar niet als eerste naar zou kijken.

Ik zou met bijvoorbeeld een hanekam ook niet aan de slag komen hier. En dat wordt toch wel ongeveer even ‘erg’ gevonden… :shifty: :wink: :lol:

Ach, ik heb niet het gevoel dat ik me nou in enorme bochten moet wringen om een a.s. werkgever te 'behagen. Ik voel me er zelf ook prettiger bij als ik het kan verbergen.

Ik heb trouwens een tat op mijn kuit staan die ik dus wel zichtbaar heb met een capribroek. Vind ik nog wel mooi staan ook. En daar heeft nog nooit iemand iets van gezegd in de praktijk.

Zoiets dergelijks wil ik dus nog, maar dan tot boven de elleboog:

Die van Anouk is prachtig, en Henk Schiffmacher is enorm trots op zn resultaat :inlove: Doen waar je je goed bij voelt, is iedereen happy! :thumbup:

:thumbup:

@Sooki wrote:

Die van Anouk is prachtig, en Henk Schiffmacher is enorm trots op zn resultaat :inlove: Doen waar je je goed bij voelt, is iedereen happy! :thumbup:

Helemaal waar!!!

Ik heb nu 1 op mijn irngvinger, 1 op mijn pols, 1 op mijn enkel en een hele grote bovenarm/deel schouder… en die is nog lang niet klaar…

Wordt geen longsleeve, maar wel helemaal mouwtje…

Ik ben Directiesecretaresse bij een heel groot bedrijf…

Nog nooit iemand over gehoord… en je ziet al mijn tattoo’s bijna altijd!

Bren… fotootjes van je sleeve? :pray:

Die staat al op het showforum bij tatoo’s showen.

Ik ga ff zoeken.

ik wist niet eens dat er een tattoshowtopic was :oops:

:wink:

Ik heb er nu 4 en daar gaan er zeker nog een paar bij komen :mrgreen:

1 op mijn schouderblad -> een vergeet me nietje

1 op mijn enkel -> een jingjang -zon , zelf ontworpen en staat voor mij voor het bruin en wit wat ik ben ( half nl half suri)

1 buitenkant pols -> letter S overlopend in J ( van John mijn vriend)

1 binnekant pols -> Rivano ( mijn zoon)

Ik wil nog zeker een mooie op mijn voet die naar boven gaat richting been. Ik heb een vriend die tatooerder is dus dan ben ik altijd net ff sneller over de drempel om er nog 1 te laten zetten :mrgreen:

Stephanie, het is maar goed dat ik geen tattoeerders persoonlijk ken… ik vrees dat ik er helemaal onder zou zitten… :lol: :lol: :lol:

Foto’s gekeken. Ik ga binnenkort maar eens een beetje aan het ontwerpen… Tat-kriebels… :roll: :lol:

Enne, tis nog lang geen sleeve hoor!!! Dat wordt het uiteindelijk wel, tis nu alleen nog een grote tattoo!!!

Ik ken wel een tattoo-artist… die heeft deze ook gezet… en die ga ik binnenkort eens bellen… :mrgreen: :wink:

@Soepkip wrote:

Stephanie, het is maar goed dat ik geen tattoeerders persoonlijk ken… ik vrees dat ik er helemaal onder zou zitten… :lol: :lol: :lol:

Foto’s gekeken. Ik ga binnenkort maar eens een beetje aan het ontwerpen… Tat-kriebels… :roll: :lol:

Ja idd, zelfs John die nooooit een tatto wilde ging zomaar overstag, die heeft op zijn onderbeen de letters J, S en R laten zetten, was een kado van die vriend omdat John vader werd :mrgreen:

Mijn man wil helemaal nooit een tattoo. Vindt ze bij mij mooi, maar zelf… Nee :hand:

Ik heb gestemd voor meerder tattoos.

Ik heb een tribal op m’n onderrug en een zon met oog tussen m’n schouderbladen.

Ik zou er nog wel 1 willen met de naam/geboorte datum van mijn dochter, maar ben nog niks tegen gekomen dat ik denk JA! Zolang ik dat gevoel niet heb zet ik nog niks. Ook weet ik niet wáár die tattoo moet komen. Moeilijk, moeilijk dus :smiley:

Ik zal het maar heel eerlijk zeggen, ik vind het echt niet mooi.

Al die lijfsversieringen. Ik zou nooit voor die permanente dingen gaan, tijden veranderen, mensen veranderen en dus ook je smaak verandert, nog niet te spreken over je lijf dat met de zwaartekracht mee moet.

Dus hier absoluut nooit tatoos of piercings.

Petri

@petri wrote:

tijden veranderen, mensen veranderen en dus ook je smaak verandert,

Petri

:roll: alsof ik ooit zal denken, ‘laat ik de naam en de handjes van mn overleden dochter weglaseren, ik heb geen zin meer in dr, mn ‘smaak’ is veranderd…’ Vind het zo’n slap argument… sorry dat ik het zeg. Wil je niet in het harnas jagen, maar als je een tat. hebt met betekenis, dan lijkt het mij dat je daar goed over nadenkt… :angel: