Het gaat er niet om dat het voor jou een emotionele tatoo is. Dat geloof ik graag, dat jij zoiets nooit zal verwijderen.
Ik heb neergezet waarom ik er nooit 1 zal nemen.
10/15 jaar geleden zag je nauwelijks tatoo’s, nu nagenoeg iedereen lijkt dus, en in mijn ogen niet byzonder meer en mode-gevoelig.
Nogmaals MIJN mening dus en geen oordeel.
Groetjes, Petri
Ik heb geen tattoo en wil er ook nooit een!!
Ik vind het soms best heel erg mooi, maar niet voor mezelf!!
@petri wrote:
Ik zal het maar heel eerlijk zeggen, ik vind het echt niet mooi.Ik snap wat je bedoeld.
Al die lijfsversieringen. Ik zou nooit voor die permanente dingen gaan, tijden veranderen, mensen veranderen en dus ook je smaak verandert, nog niet te spreken over je lijf dat met de zwaartekracht mee moet.
Dus hier absoluut nooit tatoos of piercings.
Petri
Maar zoals je zelf al in je volgende post zegt…veel mensen hebben het…dus onze generatie zit straks allemaal met de zwaartekracht en de tattoo gezellig in het bejaarden tehuis… :lol: kunnen we ze vergelijken 8)
Nee zonder gekheid…ik heb er al 11 jaar 1 en nog geen dag spijt…maar je moet er wel goed over nadenken idd.het is erg blijvend.
Maar ik moet zeggen dat de zwaartekracht mij niet boeit hoor,je loopt niet voor paal hoor als je oud bent straks,er zijn dan dus ook zoveel mensen die ze ook hebben…
Maar smaken verschillen en je houd ervan of niet

Ik heb er 1 op mijn buik (mijn naam in het chinees) en binnenkort wil k de namen van mijn meiden op mijn enkel laten zetten. Heb trouwens ook neus en wenkbrauw piercing gehad,
soms zijn ze heel mooi…soms alleen al vanwege de betekenis…
maar soms vind ik het echt heel lelijk…
ik vind de kleintjes vaak mooier dan die grote…
mijn neef heeft een hele grote op zijn rug…die is wel heel mooi…heeft ook een betekenis…wat het mooi maakt…
verder heeft hij er heel veel op zijn armen enzo…die zijn niet mooi vind ik echt zonde van zijn lijf…
ik vind die in de nek ook niet mooi…
onderrug vind ik een mooiere plek voor een tatoe…
ik vind als je een tatoe neem dan moet die mystrieus zijn…op een spannend plekje…
(OK de uitzondering hierbij voor mij vind ik de namen en handjes/voetjes van overleden kindjes…dat is zo iets speciaals en liefdevol… dat mag je showen)
toen ik tiener was wilde ik graag een tatoe…stoer vond ik dat…gelukkig heb ik het niet gedaan…
ipv had ik een piercing in mijn oor…dat bovenste puntje…na een jaar was ik het zat… en heb hem eruit gehaald…
wat nou als ik toch voor een tatoe had gekozen…en ik die zat was geworden???
pfieuw had ik toch nog wat verstand als tiener :mrgreen: :mrgreen:
maar goed het is ieder voor zich…als jij het mooi vind… gewoon doen…
ik kijk wel naar het resultaat, en luister naar het verhaal erachter
:-*
@petri wrote:
Ik zal het maar heel eerlijk zeggen, ik vind het echt niet mooi.
Al die lijfsversieringen. Ik zou nooit voor die permanente dingen gaan, tijden veranderen, mensen veranderen en dus ook je smaak verandert, nog niet te spreken over je lijf dat met de zwaartekracht mee moet.
Dus hier absoluut nooit tatoos of piercings.
Petri
Nou ik ben het met haar eens hoor … en ik heb ook een overleden dochtertje

Maar ik houd gewoon niet van tattoo’s ook niet met een betekenis … ja de betekenis vind ik mooi maar ik houd gewoon niet van dingen op je lijf die er niet horen :think:
Ik heb zelf een hele kleine en heb er erg veel spijt van. (heb deze rond mijn 18e laten zetten)
Ik vind het nu nl ronduit lelijk en in 9 van de 10 gevallen ordinair…
Er zijn tal van andere lichaamsversieringen te bedenken die minder definitief zijn.
Ja, ik heb 1 tattoo op mijn onderrug.
En OOIT wil ik er misschien nog wel eentje bij met de namen van m’n kind(eren) maar nu is dat nog lang niet aan de orde.
@minniemouse wrote:
Ik heb geen tattoo en wil er ook nooit een!!Dat heb ik ook…ik wil er nooit 1, maar vind sommige bij ANDERE wel mooi
Ik vind het soms best heel erg mooi, maar niet voor mezelf!!