@famkegb wrote:
Hier ook geen tattoo en wil er ook nooit een
ik vind die van mijn man al ordinair genoeg voor ons samen :mrgreen:
hahahhahahaha :lol:
@famkegb wrote:
Zohee, dát had ik niet verwacht… :shock:
Ik heb gestemd op ‘Ja, ik heb er meer dan één’ en dat blijkt ook het hoogste percentage te zijn! Wat een aso’s hier allemaal… Allemaal van die tattoo-chickies… :lol: :mrgreen:
Overigens: ik heb er 3… Één op m’n boven linkerarm, één op m’n boven rechterarm en één op m’n rechterenkel… Oh, en ik laat één van de tattoos op m’n armen ‘overtattoo-en’… Met Q. z’n naam erin verwerkt… Het zal het logo van m’n favoriete band gaan worden… Denk ik… :mrgreen:
@victoria wrote:
@famkegb wrote:Hier ook geen tattoo en wil er ook nooit een
hahahhahahaha :lol:
@famkegb wrote:
Ik heb er 4. Een vlindertje op mijn schouderblad, een chinees tekentje op mijn onderrug, een roosje op mijn rechter enkel en nog een chinees tekentje aan de binnenkant van mijn enkel
Nu zijn alle opties wel te zien :dance:
@eisblume wrote:
@LadyBlue wrote:@ariel wrote:Je bent een antwoord vergetenIk wil nooit een tattoe!
En die zou ik dan aangevinkt hebben.
ikke ook
Ik dus ook 8)
Naalden, in mijn lijf? Ik dacht het niet :oops:
@Helena wrote:
ik wil me niet laten verminken. Een ander woord kan ik niet verzinnen, sorry voor de dames die er wel van houden…
Ik heb gelijk gestemd! :mrgreen:
Heb gekozen voor de laatste optie.
Heb wel een piercing gehad, in mijn onderlip.
Die heb ik eruit gehaald voor Robin werd geboren.
De combi 21-jarige, zwanger en piercing werkte niet zo.
Een piercing zou ik nog wel willen, vind vooral die onderhuidse leuk die je nu ziet.
Het voordeel is dat als je ze beu bent, je ze eruit kunt halen.
En met een tatoo dus niet.
En dat is de reden dat ik het niet zou doen.
Iets wat ik nu mooi vind, of iets wat nu bij me past, hoeft dat over 5 jaar niet meer te zijn.
Daarom ben ik meer van de piercings, en niet van de tattoo’s.
Vind ze soms wel mooi, maar soms ook gewoon echt niet.
Ik heb 1 tatoeage op mijn enkel met de naam Yeline met een vlinder erbij.
heb een welpje in een tribel met Lyann haar naam op mijn linker bovenarm,
en ja krijg er binnenkort miss ook nog 1 op mijn enkel een vlinder met de S van stefan* een overleden vriend.
En als we meer kindjes mogen verwelkomen dan krijgen die ieder ook een eigen tattoo
ik heb gestemd op ja ik heb er meerdere
ik heb er 7 8) onder andere de naam van mijn meisje en een van haar voetje op mijn voet
en ik wil er nog wel een
piercings heb ik er nog maar 1 in mn neus
Ik heb er geen en zal er ook nooit één plaatsen. Ik vind het niet mooi, niet mijn ding. Ook geen ringen, knopjes of wat dan ook. Gewoon puur natuur. Ieder zijn ding toch?
@Baby2008Diablow wrote:
@Formally known as Vuegje wrote:heb er 2
komen er nog 2 bij
en een tongpiercing
en nee deed geen pijn :lol:
maar ga je dan niet je tong terug trekken ofzo???
Hier geen tattoo’s en geen piercings en wil er ook geen 1.
@Mutti wrote:
Ik heb er geen en zal er ook nooit één plaatsen. Ik vind het niet mooi, niet mijn ding. Ook geen ringen, knopjes of wat dan ook. Gewoon puur natuur. Ieder zijn ding toch?
Ik heb geen tattoo en wil er ook geen. Ik neem wel een henna tattoo, dan kan ik elke keer iets anders doen :mrgreen:
Het lijkt mij ook niets met die naald. Een vriendin en mijn schoonzus hebben een tattoo op hun onderrug en een andere vriendin één op haar enkel, die vind ik wel mooi. Maar er zijn ook heel veel die ik echt niet mooi vind. Als ik een tattoo zou moeten nemen zou ik het op een plek doen waar je het niet meteen ziet, dus bijv. op de onderrug. Ik weet niet, soms zie ik mensen en denk: goh, wat een leuke jurk heeft ze aan en dan zie je ineens die tattoo er bovenuit steken :?
Ik heb er nu 4.
En ik zou graag een halve mouw willen… maar dat gaat nog wel even duren, want ik ben nog niet uit het ontwerp.
Een halve omdat ik straks -als Rick naar school gaat- weer eens zal gaan werken… En een tandartsassistente met een dikke tattoo die onder de witte jas uitkomt… :shifty: hmmmmmm :think: ik geloof niet dat dat de bedoeling is
@Formally known as Vuegje wrote:
@Baby2008Diablow wrote:@Formally known as Vuegje wrote:heb er 2
komen er nog 2 bij
en een tongpiercing
en nee deed geen pijn :lol:
maar ga je dan niet je tong terug trekken ofzo???
:lol: :lol: Nee hoor :mrgreen: ik heb hem al een jaar of 6 en zou niet anders willen whahahaah
mijn man ahd er ook een maar helaas heeft hij die bij een kies onsteking uit moeten doenmijn man gat ook een tattoo nemen van Nicolai’s naam in het japans … :mrgreen: