tattoo polletje

Ik heb een tong en navelpiercing (had ooit een neuspiercing.)

Dat heeft natuurlijk niks met tatoo’s te maken! Maar bang voor naalden ben ik niet.

Alle piercings deden geen pijn, en zo gezegt de opgezette tong? Wat is dat die heb ik nooit gehad ook, alleen onstoken navel, maar dat is mooi goed gekomen, neus piercing is er uit, want mijn neefje en nichtje vonden het fijn die er uit te trekken en ergens in het tapijt te gooien!

Zoek dan maar is, 1 x gevonden 2e keer niet meer.

En voor het antwoord tong terug trekken:

Dat de tang er opging (je tong word vastgeklemt. dat doet geen pijn) trok ik me tong terug met tang en al, door de kou! (die tang was ECHT koud!)

Dat de naald er in ging niks gevoeld en niet mijn tong terug getrokken!

Ik wil ooit een tatoo (ik heb er geen een.)

Met de naam van mijn toekomstige kind!

En de naam van mijn moeder! (dat heeft een reden mijn moeder heeft bloedkanker en ik wil haar naam vereewigd bij me hebben zodat als ze overlijd ik haar nog altijd bij me heb! :oops: )

Ik heb altijd gezegd dat ik een tattoo wilde, een schorpioen op mijn enkel. Maar na al die jaren staat hij er nog steeds niet, en als ik er zo lang over moet twijfelen, dan doe ik het maar beter niet denk ik. Dus hier komt geen tattoo.

Piercing vind ik wel mooi trouwens, vooral in je neus

ik heb geen tattoo

wel een tongpierc …

ik zou er nog 1 in mijn lip willen …

tattoo wil ik niet …

Voor mij geen tattoo, maar bij mn broer vind ik ze wel mooi.

heb 1 tattoo op mijn onderrug en zondag komt nummer twee rbij.

op mijn bovenrug.

Ik heb een tattoo op mijn vinger met de letters J en de T.

Wil er ws nog wel meer, waaronder 1 op mijn voet.

Ook heb ik wel piercings gehad: in mijn navel, tepel en onder mijn lip.

Ik wil er eentje binnenkort laten zetten.

Ben er eindelijk uit wat ik nou wil(na 4 jaar tobben) :mrgreen:

en wat word het?

Heb er geen, en wil er ook niet een.

Ik wil geen tattoo :naughty:

Ik vind ze niet mooi :silenced: sorry dames :wink:

:mrgreen:

Nou ja mijn antwoord lijkt me duidelijk. Ik heb tatoeages (3 stuks) en er komt er hoe dan ook nog eentje bij (voor mn zoontje :wink: ) Ik vind het prachtig, stuk voor stuk, elk stukje art bij wie dan ook getatoeërd (maar heb wel een hekel aan standaard hartjes, tribals die 100 man al heeft etc etc)…

Ik heb er 3…4…uhm :think:

1 op mijn rug een door de taattoomeneer ontworpen tribal (die op mijn rug is getekend dus geen plaatjes van betaan verder :thumbup: ) 1 op mijn onderbuik (en zelf getekende tribal met 2 S S erin verwerkt van mijn man en mij in een tribal dus dat zag je alleen als je het wist…ja ik praat in verledentijd :lol: want die tattoo is dankzij mijjn prachtige zoon :inlove: onherkenbaar 8) ) en op mijn binnenkant van mijn rechterenkel de naam van mijn zoon en op de buitenkant van mijn rechterenkel de naam van mijn dochter en als er ooit nog een kindje bij komt dan komt die naam voorop mijn rechterenkel op de wreef zeg maar en dan verbind ik de namen met een tribalachtig iets.

Ik hou van tatoo’s…máár alleen van tattoo’s met een betekenis :shifty:

Idd, betekenisloze tat’s vind ik echt niets. Moet er niet aan denken dat er al 1000 man met dezelfde tatoeage loopt als ik. Soort van massa-tatoeagetoestand ofzo,… no way :hand:

Maar ieder zn ding, toch?! :mrgreen:

ik heb er geen en iwil er ook geen!

Mijn man heeft een M en een X op zijn schouder laten zetten, initialen van onze kindjes… wel een strakke stoere :mrgreen:

Ik zou het nooit doen, maar goed… zijn ding

Ik heb er geen en wil er ook geen.

ik heb er geen, maar zou heel graag de initialen van mijn kinderen willen doen, alleen moet een ontwerpje hebben!! Weet niet goed wat!! Hoeft niet zo massaal te zijn!

Hier ook geen tattoo en wil er ook nooit een

ik vind die van mijn man al ordinair genoeg voor ons samen :mrgreen:

ik hbe ook een tattoo…en wil er nog een bij met de naam van Marit daarin verwerkt…alleen hubbie wil het niet hebben :think: :mrgreen: