Aanstaande vrijdag heb ik een afspraak bij de tattoo-shop. Ik heb gezegd dat ik het plaatje hieronder graag klein (ca. 3 cm) op mijn pols wil (aan de binnenkant). Maar als ik er over nadenk is dat misschien toch niet zo’n handige plek i.v.m. mijn werk (ik ben juf) en de mogelijkheden om hem te bedekken (vooral in de zomer). Dus nu zit ik eens te denken: ik kan hem natuurlijk ook op mijn enkel doen, maar dan een stuk groter (anders is het net een blauwe plek). Wat vinden jullie?
Super tattoo :inlove: Persoonlijk ben ik geen voorstander van de pols, maar ook niet van de enkel :oops: Ik heb er nu eentje op mijn grote teen en wil er nog eentje bij aan de binnenkant van mijn bovenarm.
dank voor je reactie. zo zie je maar weer: smaken verschillen. de plaatsen die jij noemt zouden dan voor mij weer niet de voorkeur hebben, haha.
Mooi plaatje!
Ik zou hem ook niet op mijn pols doen. Zelf heb ik een grotere die op mijn bovenkant voet begint en dan via mijn scheenbeen een stukje omhoog, vind ik zelf een erg mooie plek en dit plaatje kan ook goed gebruikt worden om in de lengte wat langer te maken zodat het mooi op je voet en been kan. Misschien is het een leuk idee?
Wat een mooie :thumbup: Ik ben geen tattoo-fan, maar dit is werkelijk de eerste die me aanspreekt.
Tja, welke plek?? Ik zou hem nooit zichtbaar doen, maar dat is ook iets heel persoonlijks natuurlijk. Enkel of pols maakt voor mij gevoelsmatig niet zo veel uit dan.
@Hanneke: Ik heb er ook heel lang naar gezocht, want ik wist wel goed wat ik niet wilde (namen, letters, chinese tekens, standaard dingen die je veel vaker ziet), maar wat het dan wel moest worden was wat lastiger. Tot ik dus deze tegenkwam.
@catty: zoals jij het omschrijft (van voet tot op scheenbeen) wordt mij een beetje te groot denk ik… en het plaatje vervormen wil ik zeker niet, dan is de hele verhouding zoek (maar dat is meer een kronkel in mijn hoofd, haha)
@Mees wrote:
dank voor je reactie. zo zie je maar weer: smaken verschillen. de plaatsen die jij noemt zouden dan voor mij weer niet de voorkeur hebben, haha.
en daarmee geef je eigenlijk zelf al antwoord op de vraag: nl dat alleen jij dat kan beslissen
ik vind juf iig niet een beroep waar je niet een klein stukje van een bescheiden tattoo zichtbaar zou mogen hebben…
ik weet ook wel dat ik uiteindelijk zelf moet beslissen, maar ben gewoon benieuwd naar meningen van anderen, daar leek het forum me wel een geschikte plek voor…
Wat een mooi plaatje!
Ik vind de binnenkant van de pols ook wel kunnen, ook als juf.
Zelf zou ik niet weten waar ik zoiets zou plaatsen als dat he geval zou zijn.
Vind de pols wel een mooie plek eigenlijk…
Wel vrouwelijk geloof ik.
Mooie tatoo! Een collega van mij heeft mooie sierlijke bloemetjes op de binnenkant van haar pols en dat ziet er toch wel heel erg mooi uit. Kinderen zijn tegenwoordig echt wel wat gewend
ik neig ook meer naar mijn pols moet ik zeggen… ondanks dat het misschien wat lastig te verbergen is. ik vind gevoelsmatig mijn enkel te ver weg (of hoe moet ik dat uitleggen) en op mijn pols kan ik hem zelf beter zien en is hij dichter bij me. klinkt misschien een beetje vaag, maar zo voelt het denk ik… en vrouwelijk en sierlijk, sja, dat vind ik ook wel, zeker met dit plaatje… ik denk dat ik er wel uit ben (al blijft het een lastige beslissing, omdat het voor de rest van mijn leven is, maar soms moet je misschien gewoon je gevoel volgen?)
Wat een mooi plaatje!! Ook ik loop al jaren te denken en te twijfelen wat ik nou precies wil, maar dit plaatje is echt wel mijn smaak…
Als je voorkeur de pols heeft, zou ik dat gewoon doen. Als juf zijnde gaat dat wel.
Prachtige tattoo!! Ikzelf heb zowel op mijn pols als op mijn enkel een middelgrote tattoo. 3 cm zei je? Ik denk dat dat wel heel klein is hoor, komt de vorm waarschijnlijk niet mooi uit.
Maar het moeten bedekken van tattoos is mijns inziens een beetje uit de tijd hoor :think: Een juf kan prima een mooie tattoo, die niet lawaaierig of ordinair is prima in het zicht hebben :inlove:
ik ben eigenlijk vooral heel beniewd of dit nu gewoon alleen een mooi plaatje is of ook iets betekent? dat het een moeder met kindje(s) is snap ik maar is het iets dat speciale betekenis heeft ? een speciale reden om hem te zetten? vind ik altijd mooi om te weten
mijn zoon heeft vorige week een tattoo gekregen op zn bovenarm
in jou geval denk ik echt dat je gewoon je eigen voorkeur moet volgen.
ik vind eigenlijk dat er met een bescheiden tattoo op de pols niks mis is, dat moet gewoon kunnen die hoef je niet te verstoppen lijkt me
Zo’n bescheiden plaatje zou ik wel aan de binnenkant van mn pols zetten, das mooier dan op je enkel.
voor mij stelt het de band tussen mijzelf en mijn kindjes voor, net zoals het plaatje eruit ziet, daar zit wel een gevoel bij, maar dat vind ik wat moeilijk te omschrijven met woorden.
als ik de reacties zo verder lees, dan moet ik inderdaad toch gewoon voor de pols gaan en dan een mooi bescheiden formaat, dat vind ik wel het meest vrouwelijk.
Misschien kan je hem zo plaatsen dat je horloge er ook over past? Een vriendin van mij heeft dat gedaan, ze kan hem dus ook bedekken als ze wilt
Waarom bedekken vraag ik me af?
Je bent daar toch trots op, op de band met je kinderen.
Dus gewoon een bescheiden grootte kan best aan de binnenzijde van je pols toch?
Het is vrouwelijk en mooi!
Laat je het eindresultaat hier ook nog wel even zien? :inlove:
Nice!
Ik wil inderdaad ook graag een tattoo (volgend jaar of eind dit jaar), aan de binnenkant van mijn pols.
Alhoewel sommige mensen ook tegen mij zeggen dat dit niet kan, bij de pols ivm mijn werk. Werk in de zorg, begeleid mensen (jong volwassenen met borderline etc. en mensen met een verstandelijke beperking).
Mensen vinden het niet kunnen ivm gesprekken wat ik soms voer met gedragskundige, en/of familie.
Maar ja ik weet niet of het zo extreem storend is hoor, een kleine tattoo op je pols, als je een soort “voorbeeldfunctie” hebt…
ik heb ook plannen voor een tattoo, ik wil halverwege mn onderarm een appelbloesem ( onze boerderij is omgeven door appelbomen,…dat symboliseert dus THUIS voor me) en tussen de bloemen wil ik de namen van mn man en kinderen
mijn zoon heeft net deze tattoo laten zetten
was ons kadootje voor zn achttiende verjaardag…hij wilde het al vanaf zn twaalfde 8)