hoewel ik de afbeelding heel mooi vind, denk ik niet dat iedereen daar zo over denkt.
Ik kan me van een school voorstellen dat ze geen voorstander zijn van zichtbare tattoo’s.
Maar als je er toch voor kiest, dan op je pols.
Ik heb de 1e leters van mijn 3 jongens op mijn pols staan.
Maar eerlijk gezegt valt het nauwelijks op hoor.
De meeste mensen zien het niet eens.
Ik zelf zou de tattoo op mijn pols laten zetten omdat ik het wel heel mooi vind daar.
Ik zou voor pols gaan en dan niet te groot…
Tis zo’n klein plaatje dat kan makkelijk aan de binnenkant van je pols denk ik dan hoor.
Tis niet dat je een doodskop of een pentagram laat zetten daar (en dan nog is het je eigen keuze)
Daarbij is het tegenwoordig al redelijk normaal een tatoo te hebben
Dus ik zou gaan voor pols
MOOI!!
Ik wil het M’amour teken op de binnekant van mijn linkerpols… Dicht bij mijn hart!!
Lang getwijfeld maar of ik nou een voorbeeld functie heb of niet…
WE leven in een hele andere tijd als jaren geleden. Alles en iedereen schuift mee…
Ik zou het gewoon zetten… Als het 3 cm groot is dan valt het niet zo heel erg op! DOEN DUS!! :inlove:
Ik ga pas een afspraak maken als ik bevallen ben en of BV ook onder invloede valt…
En de pijn he :shifty: Kaassie… Dat vind ik het engst…
Dus ik wacht tot jij bent gegaan en mij vertelt of je heel wat gevloekt heb of niet :shifty:
Ik heb een vrij hoge pijngrens, dus ik denk dat ik het wel kan hebben. Ik maak me meer druk om een bezoek aan de tandarts dan voor dit… (tot nu toe, het is nog geen vrijdag )
Vanmorgen ook nog even een vriendin gevraagd: gewoon de pols doen. Het is niet heel groot, ik schaad er niemand mee en inderdaad: dicht bij mijn hart, zo voel ik het ook (al zit er zeker nog bijna een meter tussen).
Van mijn directeur moest ik in de gedragscode kijken wat daar in staat geschreven over zichtbare tattoos, maar ik heb elk woord 3 keer gelezen en kon er niks over vinden. Daarnaast hebben 2 van mijn collega’s ook een tattoo op de bovenarm die in de zomer ook wel eens zichtbaar is en daar wordt ook niks van gemaakt, dus het zou een beetje flauw zijn als dit dan niet mag/kan. En als ze me niet nemen zoals ik ben, nou ja, dan maar niet…
Mijn kleine tattoo staat ook aan de binnenkant van mijn pols en dus op een zichtbare plek (tenminste, als ik geen lange mouwen aan heb) Nu, met dit weer zie je hem dus duidelijk. Als ik bij een bepaald aantal klanten van ons op bezoek moet, dan verberg ik hem met een grote armband ofzo.
Zou 'm idd gewoon op je pols doen! Vind 'm echt zoooo mooi!
Juf van Anique heeft laatst ook eentje laten plaatsen op haar pols, staat heel erg mooi. Is een sierlijk hartje van ongeveer 4cm (geplaatst als herinnering van haar mk)
tadaa…
Mooi hoor! Viel de pijn mee??
:inlove: Heel mooi!
Maar heb je hem nu rechts gezet? en hoe was de pijn??
Want nu wil ik die van mij helemaal zetten!!
de pijn viel mij alles mee. ik zal niet zeggen dat ik het lekker vond, maar het was goed te doen. en nu heb ik nergens last meer van. alleen een beetje jammer dat het niet nat mag worden, na zo’n warme dag wil ik wel even lekker douchen eigenlijk…
ik heb hem inderdaad op mijn rechterpols. ik draag mijn horloge links, dus vandaar.
Mooi :inlove:
moooi geworden :inlove: :inlove:
ennuh je mag gewoon douchen alleen niet te lang en niet met zeep insmeren
veel plezier van je tattoo
Heel er mooi!! :thumbup:
Hij is mooi hoor
mooi hoor, heel subtiel , totaal niet storend of “aanwezig”
mijn zoon moest zijn tattoo insmeren met calendulan zalf en daarna met huishoudfolie inpakken zodat het ging broeien…
douchen mocht inderdaad wel hoor
tis toch bijzonder dat alle tattoo-artiesten iets anders voorschrijven. de mijne zegt: een tattoo is een schaafwond en die moet je vooral niet afdekken, anders geneest het niet goed. elke dag 2 keer dun insmeren met uierzalf, zorgen dat het korstje niet te nat wordt en that’s it. ik heb gisteren heerlijk gedoucht, alleen mijn onderarm niet nat laten worden, ging prima. kan met trouwens ook wel vinden in zijn theorie. insmeren, afdekken en laten broeien doe je met een schaafwond toch ook niet? naja, als het werkt maakt het niet uit, maar ik houd me hier maar aan.
dat moet je zeker doen!
ik bedacht dat t misschien ook wel plaats en grootte afhankelijk kan zijn hoor…
Heel mooi :thumbup:
Ik vind de plaats vooral ook heel leuk, beter als de enkel (vind ik)