tatoeage of piercing?

Talleke, STAMPERTJE IS LEUK!!! :dance: :dance: :dance:



Doen!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

ja ik vind hem ook super haha :lol:

is vast al gezegd, maar als je nog een keer zwanger wil worden, zou ik even wachten met die piercing.

@lena3 wrote:

is vast al gezegd, maar als je nog een keer zwanger wil worden, zou ik even wachten met die piercing.




waarom?

Het schijnt dat je hem dan weer uit moet doen, of dat je hem bij de bevalling uit moet doen. Ik weet er ook het fijne niet van, misschien vergis ik me.

Bren,



Ik wil ook graag een ‘ring’, zou ik die van jou eens mogen zien?

En is het nog iets uitgelopen qua lijntjes?

ja alleen tijdens de bevalling omdat je als er wat gebuerd en bevoorbeeld toch een keizersnee moet dat je dan niet nog je piercing uit moet doen maar binnen die paar uur groeit ie niet dicht hoor.

Hoeft niet perse uit hoor, die piercing, je hebt toch ook van die buigzame piercings tegenwoordig!!!



Sabje, zal er vanavond ff fotootje van maken! Hij is inmiddels (na 10 jaar) wel iets aant uitlopen. Je moet een niet té fijn motiefje nemen en je niet laten verleiden om 'm rondom te doen! Alleen bovenop, anders wordt tie wel erg snel, erg lelijk!!!

@lena3 wrote:

Het schijnt dat je hem dan weer uit moet doen, of dat je hem bij de bevalling uit moet doen. Ik weet er ook het fijne niet van, misschien vergis ik me.




Onzin hoor, ik heb tijdens mijn zwangerschap op een gegeven moment gewoon een touwtje erin gedaan, omdat mijn piercing strak ging zitten en ik niet wilde dat het dicht groeide… gewoon een katoenen touwtje erin en klaar…, je hebt tegenwoordig ook speciale zwangershaps piercings… Oh en dan heb ik het eigenlijk over de navelpiercing… :mrgreen:

Okee, dan klopte mijn vage verhaal dus maar half en kun je er gerust een piercing in jensen :mrgreen: .

Vind ik de tatoeage wel mooier klinken…



Maar… je doet het nu als een soort reactie op een ex die blijkbaar meende dat hij je zoiets kon verbieden. Snap ik heel goed, maar als dat de reden is, zou ik weer kiezen voor iets dat verwijderbaar is. Als het dan niet bevalt, zit je niet je hele leven met een ‘souvenir’ van je ex.

Ik heb gekozen voor tatt… Heb er zelf één en ben er enorm trots op!! Maar… doe het niet uit wraak maar doe het omdat het jou past. Denk er goed overna, niets overhaast en weet zeker dat je dit mooi vind. Nu en over 10 jaar. Ben erg benieuwd wat je kiest meid!! :-*

@lena3 wrote:

is vast al gezegd, maar als je nog een keer zwanger wil worden, zou ik even wachten met die piercing.




Ik wil een tongpiercing :angel:

Cath ik denk er al jaren over na en wil het heel graag maar nu ik van hem af ben is de kans ervoor. Dus wil het laten doen vandaar dat ik er nu over begin doe het niet uit wraak maar vind het super mooi :inlove:

@chantal!! wrote:

Cath ik denk er al jaren over na en wil het heel graag maar nu ik van hem af ben is de kans ervoor. Dus wil het laten doen vandaar dat ik er nu over begin doe het niet uit wraak maar vind het super mooi :inlove:




Goedzo!! :-* Ben echt heel benieuwd wat je gaat kiezen! Mijn tatt zit op mn voet en ben er zo trots op. Kijk er elke dag even naar!! Wil ook graag wat met de naam van mn zoon maar weet nog niet helemaal wat. Sowieso maar even wachten. Iemand enig idee hoe lang je niet op kunt voor een tweede als je een tatoeage laat zetten? :eh:

cathelijne misschien beter wachten tot je je 2de kindje hebt en dan allebij de namen meteen in een mooie tatoo laten verwerken :inlove: dat zou ik doen :think:



chantal ik heb zelf ook een eigen getekende tattoo en ik was de eerste in de fam die het lef had om hem te zetten daarna volgde johan en mijn schoonbroer en schoonzus allemaal die hadden zoiets als zij hem kan laten zetten dan kan ikhet ook hihihihih



ik wil zelf ook een van e namen van de kids maar ik wacht even tot de 2de er is en dan kan ik meteen bijde namen laten zetten teminste dat had ik me al bedacht voor ik zwanger was dus zo gaat het hier



maar cathelijne een tatoo op de voeten doet dat erg pijn dat leek mij een mooie plaats :inlove:



ik heb alleen de oren gepierced en mijn navel maar ik denk dat ik die niet meer zo heel lang zal hebben mijn navel is niet meer zo mooi na alissa



chnatlas ik ben benuwd wat he gaat doen maar een tattoe is blijvend dus ben er heeel zeker van wat je op je lijfje laat zetten ik vind stampertje heel leuk maar ik heb zelf een idee dat een stampertje maar tijdelijk leuk gevonden word als je jonger bent en als je op een bepaalde leeftijd komt dat je dar misschien spijt van gaat krijgen , dit is mijn idee ik weet niet of het echt zo is natuurlijk , maar stampertje is wel heel schattig en een vlinder is ook heeeeeeeeeeel mooi vooral in de lies is die schitterend :inlove: :inlove:

dank je peggy :-*



Ik laat eerst een tongpiercing zetten!! samen met mn nichtje want die wil ook al jaren 1 hebben. Heb foto’s gezien hoe ze het doen en aangezien dat het niet zo pijnlijk is dan dat het lijkt ga ik er gewoon voor. Nu maar ff een datum prikken want waar ik heen wil is nog met vakantie.



Ik ga nu eerst goed nadenken wat voor tatoeage ik wil dus die komt later in het jaar er wel :wink:

Ik kan NIET stemmen want ik houd van beide niet. Daarbij heeft de laatste jaren iedereen wel 1 van beide en is het niet meer exclusief. Ik las paar weken geleden op Nu.nl dat iemand hartproblemen had gekregen na het zetten van een tongpiercing. Het risico van; ik dacht streptokok bacterie/infectie en dat kan heel gevaarlijk zijn. Dus als je je toch laat piercen die dit bij een erkende en "veilige " shop en zelfs dan …



Succes ermee, Petri

Peggy de tat. op mn voet deed nauwelijks zeer. Alleen het randje dat het dichts bij mijn voetzool zat. Dat was ffies gemeen, maar derest niet!



Chantal, tongpiercing, cool!! Ik heb alleen mn oren gepierced haha. Mn man heeft vroeger ook een tongpiercing gehad!