tatoeage of piercing?

Ik twijfel wat ik moet doen want vind ze allebei erg mooi.



Van mn man mocht ik nooit een piercing of tatoeage maar nu we uit elkaar zijn wil ik het nu toch 1 van die 2 graag laten zetten.



Maar wat zal ik nu doen ppff moeilijk hoor,



Wil graag een tongpiercing maar heb gelezen dat het geen pijn doet? zijn er veel voor-nadelen aan? kosten?



Of



Een tatoeage bij mn lies dus onder het broekje een kleintje is dat een gevoelige plek? kosten?



Wil het al jaren dus ga er nu voor maar jah welke nu eerst haha want wil uiteindelijk alle 2 hebben :slight_smile:



wat zullen jullie doen?

qua piercing kies je de beroertste plek en qua tattoo ook pijnlijk dus

ik zit redelijk vol maar niet op die plekken



maarre lekker allebei doen joh :thumbup:



trouwens tongpiercing is hier 50 euro incl sierraad

een kleine tattoo ook zo ongeveer ligt natuurlijk aan kleuren enzo en de groote



wel fotos plaatsten he :lol:

Tja voor beide valt wat te zeggen qua voor en nadelen. Tongpiercing eruit halen betekend binnen notime gaatje weer dicht, niet te zichtbaar maar heeft ook nadelen in tandartsen opzicht. Ze zijn er nl vaak niet erg blij ivm mogelijke nadelige gevolgen voor je glazuur juist ook omdat de meeste mensen die er 1 hebben ermee ‘spelen’.

Tattoo kun je nooooit meer weghalen dus is het heel goed uitzoeken wat voor 1 je wilt en waar. Gevoelige plaatsen zijn alle plekjes waarbij je dicht op je bot zit (enkel ruggegraat etc) en dingen als de normale gevoelige plaatsen, lies, binnenkant armen etc.

Persoonlijk vind ik tattoo’s mooier maar zal ook wel komen omdat ik al een piercing heb :lol: en tja manlief houd hier ook van geen van beide dus die tattoo zal er wel nooit komen want scheiden hoeft van mij nog even niet 8)



Succes met uitzoeken en kiezen!

ik kan nie stemmen :mrgreen:



om heel eerlijk te zijn vind ik geen van beiden iets… maar snap wel je actie… toen ik ‘van mijn vent af was’ ben ik acuut naar de kapper gegaan… en heb mijn haren laten kortwieken… mocht ik namelijk nooit van hem… :wall:



maar ik heb zelf helemaal niks met tatoos of piercings, dus aan mij heb je verder niks :mrgreen:

Ik kan uit ervaring zeggen dat een tongpiercing reuze meevalt ik vond wenkbrouw veel pijnlijker maar ook daar was overheen te komen.



Ik zou beginnen met het minst drastische en ja dat is de piercing :slight_smile: Zorg wel dat je waterijs in huis hebt, is een kleine tip :wink:

Ik heb gestemd op piercing :wink:

Ik lees 2x “Ik mocht het niet van mijn man” :shock:

Had hij het liever niet of mocht het écht niet? :?



Chantal!!



Ik zou voor de tatoe gaan! :dance:



Succes met kiezen!!!

ik vind allebij mooi!,



maar ik heb ook een tong piercing gehad, en mijn gebit is er helaas niet beter van geworden :frowning:

tijdens het eten beet ik ook wel eens per ongelijk op de piercing, en dat heeft me verschilende hoekjes gekost



tatoo’s heb ik ook, en pas op hoor! het is wel verslavend hahahahaha :mrgreen:

Mij broer heeft 2 grote tatoages. Het lelijke aan een toage vind ik als het net van die plakplaatjes zijn, dus uitgezocht uit een boek, want wat betekend het dan voor je? Mijn broer heeft naar eigen idee 2 tatoo’s laten ontwerpen en hij is ook de enige die ze heeft, ze zijn zeer persoonlijk en daarom vind ik ze mooi. Dus als ik een tatoo zou laten zetten zou ik wel iets aparts laten maken en niks uit een boek kiezen. Een tongpiercing is denk ik iets goedkoper en idd de tandarts zal er niet blij mee zijn, maar zit jij daarmee? Je zal niet de enige zijn. Ik kan dus geen keus maken, zou zeggen: doe lekker hetgene waarbij jij je het fijnst voelt.

@Greetje14 wrote:

Ik lees 2x “Ik mocht het niet van mijn man” :shock:

Had hij het liever niet of mocht het écht niet? :?



Chantal!!



Ik zou voor de tatoe gaan! :dance:



Succes met kiezen!!!




Nee ik mocht niet als ik met een piercing thuis zal komen moest hij eruit en een tatoeage vond hij vreselijk en het mocht echt niet van hem dus heb het nooit gedaan omdat ik niet wist hoe hij zal reageren dan :? (bang voor zijn reactie).

De tandarts is sowieso niet blij met mij haha mn tandglazuur gaat al helemaal van mn tanden af en de randen zijn al doorzichtig geworden van mn tanden en er zijn kleine stukjes afgebroken daardoor :?



bedankt alvast voor de reactie’s ben benieuwd welke er nog komen.

Mijn motto is: Als je raad van iemand anders moet vragen wil je het nog niet graag genoeg! Dan dus niet doen, tot je zelf de beslissing kan nemen en je niet bang bent voor de pijn en/of de kosten!

Een tongpiercing doet in elks geval minder pijn dan een tattoo.

Maar goed, ondanks de pijn heb ik me 7 keer laten tattooeren (8e keer duurt ook niet lang meer voor ik die laat zetten) en 3 keer laten piercen :mrgreen:



Gewoon doen!!!

ik kies voor piercing :wink:

Ik heb ook beide.



Denk over een tatoo heel goed na!!!

Informeer bij mensen die een tatoo hebben en er goed uitziet waar zei hem hebben laten zetten!!!

Zodat je zeker weten een mooi gezette tatoo krijgt.



Ik heb er 2 die niet uitzien :roll:

1 is erg klein daar kan gelukkig iets overheen gezet worden.

Maar 1 is al groot vind ik :frowning: dus die word nog veel groter als ik er iets anders overheen laat zetten.

Ik ga eerst eens navragen of die aangepast kan worden.



Piercing in de tong gaat heel snel weer dicht,dus nooit denken ik laat hem een dagje eruit,want dan heb je al kans dat hij dicht gaat.



Tongpiercing zeg ik meteen doen :mrgreen:



Tatoo ook maar denk eerst eens heel goed na wat je wilt!!! en waar je hem wilt!!!

Hey Chantal, wat Christine zegt zit wel wat in hoor :wink: maar ik begrijp heel goed je vrijheidswens die hierin zit :-* Ik heb beiden en ik heb ook meerdere piercings (gehad) en ik kan je zeggen dat de tong juist een van de minst pijnlijk de plekken is :thumbup: Als je je tong ontspant dan glijdt die naald erdoorheen als een vlijmscherp mes door zachte boter easy peasy :thumbup: Een tattoo is wel heel definitief, dus als je idd nog niet weet wat je nu wilt dan zou ik een tattoo nog ff laten voor wat het is, want eens gezet blijft gezet :wink:

He Chantal.



Ik heb een tongpiercing gehad. Er weinig last van gehad. Alleen problemen met glazuur er door gekregen.



Verder een tatoo heb nu een kleintje op mijn schouder en ik laat over een paar weken een tweede op mijn enkel zetten. Dus als je geestelijke steun nodig hebt…

Dan kunnen we wel samen gaan.



x

Ik denk dat je deze keus idd alleen ZELF kan maken…

En als mijn man ooit zou zeggen dat MAG niet…had ik dus overal een piercing doorheen laten jassen :lol: en een tattoo op mijn voorhoofd gezet zodat hij er mooi tegenaan mocht kijken de hele dag 8)

:mrgreen: grapje hoor :wink:



Maar wat voor idee wil je als tattoo?

Zou daar eerst over denken!

Ik heb mijn tattoo’s ook zelf getekend en laten ontwerpen en heb de namen van mijn kinderen.

Als je een plaatje hebt zou ik dat eerst bij me gaan dragen,gewoon in je portomonee ofzo en daar vaak naar kijken…is het plaatje na een jaar nog steeds geweldig en leuk dan pas zetten :angel:

En je lies onder je broekje dus je buik een beetje dát is niet zo pijnlijk hoor!

Misschien wel even denken over evt. ooit nog een zwangerschap.

Ik heb er 1 op mijn onderbuik rechts naar beneden van mijn navel en ook onder mijn broekje dus en die is er niet mooier op geworden na Renzo :lol:

Dikke striae erdoor 8)

Blij dat hij onder mijn broekje zit :wink:



Succes met het nemen van je besluit!

Mijn eerste tattoo is uit ook zo een soort idee gekomen…mijn pa háát tattoo’s en ik mocht geen verkering met Stef (mijn man nu) toen was ik 17 en toen heb ik dus 2 S’en in een tribal getelkend en op mijn buik laten zetten :mrgreen:

Vandaar ónder mijn broekje :angel:

Mijn pa is er pas na járen achter gekomen dat die er zat (lang leve de heup bikini’s :lol: ) en weet tot op de fdag van vandaag niet dat die er al stond toen ik nog ín huis woonde :lol: hij zei altijd dat doe je maar als je uit huis bent :wink:

Leuk zeg!

Ik heb toevallig beide, en een tongpiericng, en een tattoo in mn lies! :thumbup:

Zou gewoon lekker allebei doen :wink:

De voor’s en na’s zijn allemaal al genoemd.

Ik heb in elk geval bij beide geen pijn met het zetten gehad, en kwa genezing ook geen last mee gehad. Ging allemaal super! :thumbup:



Succes i.e.g.! :-*

Mijn keuze staat er ook niet bij, geen van twee. Ik vind het beiden niet mooi, alleen oorbellen vind ik al niks, maar smaken verschillen en hierin kan ik je dus geen raad geven.



Wel dat je zelf moet kiezen en niet een ander de keuze moet laten maken of je het laten verbieden.