tatoeage of piercing?

@chantal!! wrote:

@Greetje14 wrote:
Ik lees 2x “Ik mocht het niet van mijn man” :shock:

Had hij het liever niet of mocht het écht niet? :?



Chantal!!



Ik zou voor de tatoe gaan! :dance:



Succes met kiezen!!!




Nee ik mocht niet als ik met een piercing thuis zal komen moest hij eruit en een tatoeage vond hij vreselijk en het mocht echt niet van hem dus heb het nooit gedaan omdat ik niet wist hoe hij zal reageren dan :? (bang voor zijn reactie).




Ja dat van jouw partner wist ik het Chantal :?



Als er al hoekjes van je tanden af zijn zou ik voor een tatoe gaan :thumbup:

Ik zou ook voor allebei gaan :mrgreen: .



Meid doe gewoon wat jezelf wilt en laat nooit meer een ander bepalen wat je wel of niet mag.

Mijn ex vond piercings niet zo geweldig. Maar ik heb toen toch mijn wenkbrauwpiercing laten zetten. Deed trouwens geen pijn.

Ik wilde toendertijd ook een rugtatoe maar vond toen geen mooie. Mijn ex vond ook dat niks.

Mijn huidige vriend houdt er wel van.

En vorig jaar heb ik eindelijk een mooie gevonden.

Heb er nu 1 onderaan mijn rug en al 2 jaar de naam van Dewi op mijn enkel.

Misschien een idee voor de tatoo in je lies. Iets moois laten ontwerpen met de naam of voorletter van Yeline.

Succes met alles. En ik ben benieuwd wat je gaat doen. Wel fotos dan hoor :wink: .



:-*

ik zou dan gaan voor een kleine tatoe

Dit zijn de mijne :mrgreen:

Ik zou aan de ene kant nu voor die tattoo gaan; omdat je nu geen dikke kleding draagt, geneest het sneller en schuurt het niet zo…



Piercing in mijn tong heb ik niet… tattoo op mijn scouder blad wel…



Die is anders dat uit het boek; ik heb m de andere kant op laten zetten; in spiegelbeeld dus :wink:

Zal mijne ook even laten zien, die wat in mn lies zit.

Foto is gemaakt toen ik hem net had…

MOOI!!! allemaal!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Ik heb zelf een navelpiercing. Een tattoo staat eigenlijk ook al jaren op mijn verlanglijstje. Twijfel alleen nog een beetje.



Ik werk namelijk in de wijkverpleging. Veel oude vellen :mrgreen: dus. Af en toe als ik zo’n vrouw van 90 uitkleed, dan schiet het toch wel eens door mijn hoofd: Zou toch raar zijn als opeens blijkt dat ze een tattoo heeft. :shock: :shock: :shock:



Maar ik vind het wel heel mooi, zeker een tattoo met betekenis.



Liefs Pinot

@Pinot wrote:

Ik heb zelf een navelpiercing. Een tattoo staat eigenlijk ook al jaren op mijn verlanglijstje. Twijfel alleen nog een beetje.



Ik werk namelijk in de wijkverpleging. Veel oude vellen :mrgreen: dus. Af en toe als ik zo’n vrouw van 90 uitkleed, dan schiet het toch wel eens door mijn hoofd: Zou toch raar zijn als opeens blijkt dat ze een tattoo heeft. :shock: :shock: :shock:



Maar ik vind het wel heel mooi, zeker een tattoo met betekenis.



Liefs Pinot




Hoeveel vel zit er in je liesstreek als je 90 bent…? :mrgreen:

@Danja wrote:

@Pinot wrote:
Ik heb zelf een navelpiercing. Een tattoo staat eigenlijk ook al jaren op mijn verlanglijstje. Twijfel alleen nog een beetje.



Ik werk namelijk in de wijkverpleging. Veel oude vellen :mrgreen: dus. Af en toe als ik zo’n vrouw van 90 uitkleed, dan schiet het toch wel eens door mijn hoofd: Zou toch raar zijn als opeens blijkt dat ze een tattoo heeft. :shock: :shock: :shock:



Maar ik vind het wel heel mooi, zeker een tattoo met betekenis.



Liefs Pinot




Hoeveel vel zit er in je liesstreek als je 90 bent…? :mrgreen:




Je staat verstelt hoeveel vel daar kan zitten :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik kom echt de meest prachtige kreukels tegen.



Maar ja, 90 en een tongpiercing lijkt me ook erg apart :mrgreen: Liefs Pinot

Wil ik die kreukels wel weten??? :mrgreen: :mrgreen:



die piercing slikken ze per ongeluk in, denkend dat het een botje is en die groeit dicht… :wink:

Maarre wij worden als we oud zijn de generatie met tattoos en piercings :mrgreen:

ik heb een tongpiercing een lambret piercing en ee navelpiercing en vond mijn tongpiercing het minst pijn doen eigenlijk.



voordelen zijn idd dat je hem niet meteen ziet en als je hem eruit haalt groeit ie dicht waar je niks meer van ziet. het is maar 1 prikje en dan is het voorbij



nadelen zijn dat veel mensen er mee spelen idd is slecht voor je tanden en kan pijnlijk zijn.



tattoo is ook super maar let goed op waar je hem laat zetten zodat hij goed word gezet. het duurt natuurlijk langer voor je klaar bent en kan ook flink pijn doen die van mij iig wel. zoals hier al stond zit het er voor altijd!!



ik zou eerst voor de piercing gaan dan kan je altijd nog goed nadenken over de tattoo wat je wilt etc. de pijn moet je niet na kijken hoor prijs verschilt ook weer waar je hem laat zetten etc

Ik heb zowel een tongpiercing als tattoages. Met beide ben ik heel erg blij. Ik denk voornamelijk dat het er van af hangt wat je zelf liever wilt op het moment. Je geeft aan dat met der tijd beide er zullen zijn. :wink:



Wat betreft dat een tongpiercing slecht is voor je tanden, dat hangt natuurlijk van jezelf af. Hoe minder jij er mee speelt, des te minder de schade kan zijn. Iedere controle bij mijn tandarts kreeg ik altijd complimenten over mijn tanden en ik heb mijn piercing al wel een aantal jaren hoor :wink:

Ik heb ook tattoo’s en piercings

ik heb me tattoo als eerst gekozen omdat dat het minste pijn deed

al hoewel bij mij dan :smiley:

dus ik kies voor tattoo meid

Bedankt tot nu toe denk dat ik maar ff flink ga sparen en dan gewoon allebei neem kan niet kiezen wat ik nu eerst wil haha wil ze allebei enorm graag hebben.



De pijn tja wat ik pijn ben bang voor naalden al is het iets minder geworden na mn bevalling want toen ben ik tig aantal keren geprikt dusss. Maar ik heb het ervoor over wil dit al jaren dus ga er gewoon voor!!!



Zit nu alleen te kijken wat voor tatoo het word want ik wou altijd Stampertje haha maar vind een vlinder ook mooi dus daar heb ik mooi ff de tijd voor om het juiste te vinden :thumbup:

Ik heb een duifje op me schouder

ik heb een beertje op me borst

ik heb een dobbelsteen op me enkel

ik heb roosjes op mijn onderarm met de voorletter van me kinderen

ik heb de naam van mijn man op mijn schouderblad

oh leuk :inlove:



Ik wil later misschien 1 met de naam Yeline maar weet nog niet waar, maar wil nu eerst 1 bij mn lies onder het broekje.

En je belt mij niet even??? :mrgreen:



Ik heb 6 piercings gehad, nu alleen tong nog en onlangs mijn oren laten oprekken…

En tattoo’s, ja, mijn verslaving! Heb er nu 1 op mijn ringvinger, 1 op mijn pols, 1 bovenarm (mouwtje) en op mijn enkel.

Ik vons ze geen van allen pijn doen, tja binnenkant arm, maar ja, daar stel je je op in!

Oren oprekken was ook niet echt grappig, trouwens… :mrgreen:



Je moet er in ieder geval idd goed over nadenken wat je wilt. Die van mij zijn allemaal vrij abstract (ook zelf ontworpen). Ook een beetje omdat ik liever iets abstracts zie als ik 90 ben, dan een stampertje… dat blijft altijd Stampertje… in mijn tattoo’s ziet iedereen altijd iets anders…



Mocht je nog meer willen weten, je weet me te vinden!!!

:-*

:-* thanks Bren.