Tanden

Tara is nu 9 mnd.

vanavond zag ik linksbovenin een dikke witte bult, zeg maar op de plek waar normaal de hoektand erdoor komt. het is net of dat dus een tand wordt.

maar dat zal dan haar eerste tand worden, normaal zijn dat toch de ondersten.

en hij komt ook heel ver bovenin erui(uit het tandvlees zeg maar.

Ik heb wel vaker gehoord van kinderen bij wie de tanden niet volgens het schema komen, dus het zou best kunnen!

kan hoor en de plek waar de boventanden komen die is normaal hoor :mrgreen: ziet er raar uit he? :lol:

kan hoor en de plek waar de boventanden komen die is normaal hoor :mrgreen: ziet er raar uit he? :lol:

ja het is net een dikke witte blaar op het tandvlees! en dan er bovenop

Pepijn had ook eerder zijn boven dan zijn ondertanden. Hij was net een konijntje want het duurde nog ruim anderhalve maand voordat de ondertandjes door kwamen :mrgreen:

@knollie1 wrote:

ja het is net een dikke witte blaar op het tandvlees! en dan er bovenop

nou het gekke is juul heeft dit al vanaf dat ze ong. 6 maanden oud was maar er is nog steeds niks door :think: denk dat het een kunstgebitje word later :lol:

ja maar het zijn bij Tara niet de boventanden (de middelste)

maar helemaal aan de zijkant

Ymke kreeg (met 13 maanden) haar eerste tandje. Was ook een boventandje, maar niet die in het midden… 2e tandje was aan de andere kant, ook boven… Gevolg… Een kleine dracula…

Zie foto (niet erg charmant, maar wel grappig)

vind het wel grappig staan haha

Kan hele goed dat boventanden eerst doorkomen…Hier begon het het met de ondertanden met idd dikke grote bulten en zo ineens kwam eer een wit streeptje onder te staan…

Inmiddels heeft Marit al 14 tanden en kiezen…Kiezen heeft ze echt veel last gehad…Gelukiig nogmaar 2 kiezen te gaan hier :mrgreen:

Ik vind dat kleine draculaatje hartstikke leuk :inlove:

Hier ‘keurig’ een ondertandje eerst (net 4 dagen :roll: )

@~Claudia28~ wrote:

Kan hele goed dat boventanden eerst doorkomen…Hier begon het het met de ondertanden met idd dikke grote bulten en zo ineens kwam eer een wit streeptje onder te staan…

Inmiddels heeft Marit al 14 tanden en kiezen…Kiezen heeft ze echt veel last gehad…Gelukiig nogmaar 2 kiezen te gaan hier :mrgreen:

14? :shock:

Ze scheelt 14 daagjes met mijn dochter en die heeft er “pas” 4 :wink:

Draculaatje is juist :inlove:

@Cebe wrote:

@~Claudia28~ wrote:

Ja echt waar :wink:

Met 3,5 maand had ze al 2 ondertanden :shock: …

Van de kiezen heeft ze echt het meeste last gehad…

@~Claudia28~ wrote:

@Cebe wrote:
@~Claudia28~ wrote:

Ja echt waar :wink:

Met 3,5 maand had ze al 2 ondertanden :shock: …

Van de kiezen heeft ze echt het meeste last gehad…

Die van mij die is al n jaar en heeft er nog maar 1,5 :lol:

als dit bij Tara een tandje is, is het haar 1e,

wel jammer dan, want die krijg ik echt niet op de foto.

komt goed viool :mrgreen:

Zou t :mrgreen:

Ze komen wel denk ik ja maar t is soms zon raar zicht tegenover andere kinderen van die leeftijd :shifty:

@moeder van 2 wrote:

Ze komen wel denk ik ja maar t is soms zon raar zicht tegenover andere kinderen van die leeftijd :shifty:

Mijn neefje Vince heeft er 2 en is "al"15 maandjes oud, dus maak je niet druk hoor :wink:

@~Claudia28~ wrote:

@moeder van 2 wrote:

Mijn neefje Vince heeft er 2 en is "al"15 maandjes oud, dus maak je niet druk hoor :wink:

Oohhhhhhhhhhhhhh oke dan hebben we nog even :mrgreen: