Tanden

:inlove: :inlove:

Knollie, zo’n plek heeft mijn zoontje (precies 8 maanden vandaag) ook, zo te horen ook op de plek die jij beschrijft. Zit er al vanaf dat hij ongeveer 4 maanden is, het wordt de laatste tijd steeds dikker dus ik denk wel dat er tanden komen. Maar hier is sinds drie dagen tand nr. 1 te zien, gewoon braaf een ondertandje in het midden, het kan dus ondanks de ‘bobbel’ ook allemaal normaal verlopen :).

Ricardo is net een jaar en heeft er 4 onder en 4 boven…,

Mika is gisteren 13 maandjes oud geworden,heeft 6 tanden en 2 kiesjes.

hij kreeg pas met 10 maandjes tandjes,en nu gaat het in een raptempo hoor want er staan er weer een paar op springen.

Wat grappig om te lezen dat ieder kindje het toch op zijn eigen manier doet. Sam heeft 1 ondertandje en we smeerden al een paar dagen op het plekje ernaast: tandenpoep en huilbuien dus er zou er vast nog eentje komen. Komt die dus boven :o Werkt de chamodent ook zo lekker hé, als je t eronder smeert ipv erop :mrgreen:

Dus nu heeft ie er 1 onder en 1 boven :lol:

Hier zijn de afgelopen 2 weken alweer 2 gekomen, heel schattig en gewoon onderin, boven zijn ze ook allemaal klaar om te komen,

Bijzonder om te lezen dat elk kindje het anders doet,

Ziet er wel schattig uit op de foto!!!

Hier geen tandenpoep of huilbuien,

Alleen een klein beetje luieruitslag van 5 stipjes en een beetje aanhankelijk voor even maar veder gaat ze gewoon dr gangetje,

Ben daar erg blij om want de tanden verhalen van sommige hadden me zo bang gemaakt maar ik heb een sterk meisje en dat zei mn vriend ookal en gelijk heeft ie! Maar tjah nu zeggen ze ineens dat het komt wel als de kiezen komen :?

Ik heb vanmorgen het eerste tandje bij mijn zoontje ontdekt. Hij heeft er ook helemaal geen last van gehad. Ondanks dat hij er niets voor heeft gedaan en ik al helemaal niet, voelde ik me vanmorgen toch wel trots. Ik heb direct mijn man opgebeld. :lol: Die heeft het op hyves gezet en ik heb ook nog wat smsjes verstuurd. Groot nieuws Seth heeft zijn eerste tand :lol: :mrgreen:

Liefs Moirah

jee als ik dat zo lees allemaal…

Bij Odin ontdekte ik vorige week opeens t begin van 2 ondertandjes.

Meteen 2 in 1keer…en hij is pas 4 mnd…vanmorgen zag ik dat ze al flink door aan t komen zijn…als hij op dit tempo door blijft gaan :think:

@Natascha1975 wrote:

jee als ik dat zo lees allemaal…

Bij Odin ontdekte ik vorige week opeens t begin van 2 ondertandjes.

Meteen 2 in 1keer…en hij is pas 4 mnd…vanmorgen zag ik dat ze al flink door aan t komen zijn…als hij op dit tempo door blijft gaan :think:

Dan heeft hij er voor zijn 1 verjaardag ook 14 (incl 4 kiezen :smiley: ) :mrgreen:

ben ik blij dat ik dan geen bv geef :mrgreen: :lol:

hier zowel boven in het midden als onder in het midden al geruime tijd twee dike witte bobbels, maar dan stopt het helaas…

want het lijkt wel alsodf ze er zooo enorm veel last van heeft… zo zielig zeg!! hopelijk komen ze snel door!

Bij mijn kleine man zag ik de ondertandjes al zitten vanaf vier maanden, elke dag dacht ik dat ze er nu wel door zouden zijn. Maar nee, ik voelde dat er een heel dun vliesje over zat, maar ze kwamen niet.

En nu sinds vrijdag is de eerste er door!

Hij heeft 1 dag erg gehuild, en de volgende dag was hij er door :dance: