T.V.O.H

Voor zover ik begreep is ze gestopt door haar zwangerschap. Daarna kon ze geloof ik niet meer terecht bij de mensen van ‘idols’ en moest ze helemaal opnieuw beginnen.

En Jennifer Hewbank zou toch ook gewoon haar broer als kruiwagen kunnen gebruiken? Die heeft connecties zat zou je denken…

@Eppo wrote:

Voor zover ik begreep is ze gestopt door haar zwangerschap. Daarna kon ze geloof ik niet meer terecht bij de mensen van ‘idols’ en moest ze helemaal opnieuw beginnen.

Ze had destijds toch al gewonnen?

Dus waarom zou ze dan nog bij Idols aankloppen.

Dat ze is gestopt, oke, maar dan heb je toch al een beetje bekendheid opgedaan… Dus lijkt mij dat je dat weer even van de grond moet krijgen.

Dat dat niet 1,2, 3 gebeurd, das ten tweede…

Maar goed… ben weer aan het spinnen hahahaha!

Terug naar TVOH! :thumbup:

Blijkbaar moest ze leuren met haar muziek en wilde niemand haar meer helpen… zoiets begreep ik er uit :wink:

Tis wel duidelijk

Heb je iets mee… naam of verleden al in muziek…ben je door.

toch wel beetje jammer

Raar dat Sarina en Jennifer Ewbank doorgingen. Ze waren minder goed dan hun concurrent. Blijkbaar heeft die battleronde helemaal geen nut. Echt jammer.

Ik vond Shemshi wel beter als Myrthe. Op zich vond ik dat een terechte keuze.

En die laatste 3 mannen, ik vond die middelste eigenlijk het beste.

Ik vond Rafaella wel mooier om te zien, dat meisje vond ik niet zo’n leuke uitstraling hebben.

Vind die Rosenberg een beetje gelikt maar ook daarbij dacht ik weer van ze gaan geen rosenberg er uit gooien ofzo.

En hij zal uiteindelijk ook wel beter kunnen zingen dan die andere twee> hhopelijk heeft die John ergens een leuke rockband en komt ie er zelf ook wel.

volgens mij was rafealle zwanger en dat was niet het probleem vervolgens kreeg ze een pos. depr. dus kan me wel indenken dat je hoofd er niet naar staat. En is ze helemaal uit het beeld verdwenen en moet ze gewoon van vooraf aan beginnen.

Ik vond Rafaella wel supergoed hoor.

Zal me niets verbazen als ze heel erg ver komt in de voice.

En het is d’r gegunt het lijkt me een hele leuke lieve meid.

Ik vind het erg jammer dat bij die 3 mannen John niet doorging, ik vond hem echt goed en ook de leukste van de 3!

@Eppo wrote:

En Jennifer Hewbank zou toch ook gewoon haar broer als kruiwagen kunnen gebruiken? Die heeft connecties zat zou je denken…

Waarom denk je dat ze door is? Niet vanwege haar uitstekende zangkwaliteit lijkt mij. Die kruiwagen is al ingebruik als je het mij vraagt.

ik vind t ook niet leuk dat mensen zoals Rafaella of Charlotte ten Brink meedoen. Ik krijg er zo’n gevoel bij alsof ik naar een herhaling zit te kijken.

Jennifer, die vond ik ook niet goed. Eerder een bang muisje waar nauwelijks geluid uit kwam. Ik vind het echt de domper van het programma dat zij door is. Vriendjespolitiek ? :think:

@natasja wrote:

Jennifer, die vond ik ook niet goed. Eerder een bang muisje waar nauwelijks geluid uit kwam. Ik vind het echt de domper van het programma dat zij door is. Vriendjespolitiek ? :think:

Lijkt me wel :roll:

@Amy82 wrote:

Yvette deed echt niet onder aan Ben, vond haar ook echt geweldig!

Zit net stukjes op het i-net te kijken en WAUW wat een briljant optreden van Yvette…puur uit deze battle…was Yvette gewoon veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter…

@natasja wrote:

Ik vond haar ook echt niet goed. Je hoorde dr nauwelijks. De intentie van dit gekozen nummer was, dat beiden dames konden laten zien dat ze nog wat anders konden, als een heel voorzichtig en klein liedje? Je zou zeggen dat zij dat dus niet gedaan heeft…

Ik denk er precies zo over als de meesten hier. Viel me ook echt tegen van dit programma, had het wel wat volwassener verwacht.

Ik snap ook niet waarom ze sommige mensen tegenover elkaar zetten in een battle, op zich wel eerlijk maar niet als sommigen al door zijn zonder dat ze het nummer goed hoeven te zingen :hand:

Echt wel vriendjespolitiek.

Jennifer is door, terwijl ze zelf ook zei dat ze niet het beste had laten zien.

en Mara Sophie is niet door, omdat ze niet het beste had laten zien.

Oh en ben ik de enige die zich irriteert aan die Johnny, die vindt zichzelf al echt The Man. Ook met die hele familie.

Al zingt hij echt een stuk beter dan die andere mannen.

Nee hoor ik vind hem ook vrij gelikt en hij werd ook door N&S gewaarschuwd om niet teveel The Man uit te hangen.

Ik vond het eerst een heel leuk programma. Beoordelen op de zang en niet het uiterlijk door achterste voren te zitten. Eens wat anders dan in al die andere programma’s (Idols, X-factor, popstars en wat nog meer).

Maar na die eerste selectie is dat hele effect weg. Er word in mijn ogen gewoon weer beoordeeld op het uiterlijk en connecties in de battles en daarmee is het gewoon weer hetzelfde als in al die andere programma’s. Niks nieuws dus en daarmee boeit het me gelijk en stuk minder.

Komt er weer een winnaar uit die of in een musical gaat spelen of waar je nooit meer wat van hoort.

Hmm…

Normaal kijk ik zelden tot nooit dergelijke programma’s. (behalve de ‘op zoek naar …’-variant.)

Ik vond en vind The Voice nog steeds een véél beter programma dan bijv. X-factor, Idols, etc.

Het nadeel met The Voice is, denk ik, dat ze állemaal goed zijn.

De afvallers zijn goed, talentvol, maar de tegenstander mss net even iets ‘beter’.

Wij zien op tv nu in de Battle het 2e liedje van alle kandidaten.

De coaches én hun teams werken op dat moment natuurlijk al wéken met de kandidaten.

Lijkt mij dat ze stuk voor stuk écht wel capabel zijn om in te schatten waar wél een eventuele finalist in schuil gaat?

Jammer dat het gelijk op vriendjes-politiek en uiterlijk gegooid wordt…

Beetje meer vertrouwen zou de wereld goed doen, denk ik.

(en nee, ik vond Jennifer ook niks aan, maar ze heeft wél iets… Wat de rest niet heeft… IK vind het niet mooi, een ander misschien wél…)