Die Robert veel leuker en frisser dan die ander - leuk voor hem dat ie won.
Ik vond Sarina ook niet goed…
Wanneer komt de herhaling??? Ik heb het gemist…
Op zich is het nu bezig
Robert zong lekker zeg!
Ja, maar ik heb er al een aantal gemist, ik zie graag het geheel
@Eppo wrote:
Ik vond Sarina ook niet goed…
Die stond zich echt een partij te overschreeuwen - daar hoef je geen Nick of Simon voor te zijn om dat te kunnen concluderen :shifty:
@Bella wrote:
@Eppo wrote:Ik vond Sarina ook niet goed…
Die stond zich echt een partij te overschreeuwen - daar hoef je geen Nick of Simon voor te zijn om dat te kunnen concluderen :shifty:
Nou he?! Kan je echt zien dat 1 goede auditie eigenlijk geen reet zegt :mrgreen:
Vind dit met Sarina doorgestoken kaart
Duidelijk dat ze allemaal Cheyenne beter vonden.
Beetje jammer
Vond Sarina echt niks nee!
Ik vind beide niet zo goed nu… :shifty:
@mamajel wrote:
Vind dit met Sarina doorgestoken kaart
Duidelijk dat ze allemaal Cheyenne beter vonden.
Beetje jammer
Ze gaan dus niet echt op die battles af maar wat ze toch denken dat die ander kan - net als met die Ben :?
Jennifer zong als een bang muisje.
Als ik nu zou mogen kiezen zeg ik Myrthe :inlove:
ik moet volgende week maar de herhaling kijken, heb nu al meer dan de helft gemist en dan vind ik het ook niet leuk
@Maxime wrote:
Jennifer zong als een bang muisje.ze klonk af en toe een beetje als donald duck ofzo
Als ze nu weer voor talent gaan ookal klonk dat nu niet zo - zullen ze wel voor Jennifer gaan.
@Bella wrote:
@Maxime wrote:Jennifer zong als een bang muisje.ze klonk af en toe een beetje als donald duck ofzo
:clap: :lol:
Ik krijg een nare smaak van in mijn mond hoe het er aan toe gaat als je het mij vraagt bah :sick: :thumbdown:
Nick en Simon hebben met hun maatstokje gekozen denk ik :evil:
Ik vond Jennifer dus serieus minder.
En ik vond het een beetje een kulverhaal: we verwachten met jou meer eigenheid op de plaat te krijgen.
Volgens mij moet het dan wel eerst zuiver zijn, en dat vond ik dit echt niet.
Myrthe vond ik juist wel goed zingen, jammer dat ze niet door mag.
Ik vind beide dames wel goed eigenlijk!
Ben benieuwd wie Jeroen gaat kiezen!
Snap eigelijk niet waarom Raffaella opnieuw meedoet aan zo’n programma… Ze is toch min of meer al bekend…
:think: