goed gedaan van velzen!!!
Ik vind het programma steeds beter worden :mrgreen:
Erg jammer dat Yvette eruit is! Vond dat er veel mindere zangeressen doorgingen!
ben helemaal Ben fan, alleen vond ik Yvette eigenlijk beter
ze knalde gewoon
maar denk dat Ben ff een schop onder zijn gat moet hebben
precies wat van velzen ook al zei…
het is ook een beetje een vlierefluiter hoor… in het echt ook
heeft niet zo zeer met populairiteit te maken
ben een paar keer bij hem in de zaak geweest , is nog heel onbezonnen
mannen rijpen wat later he dan wij zo serieuse vrouwen :mrgreen: :lol:
Wow, wat was Joan Franka goeed!! :shock:
Wat een heerlijke en eigen sound heeft zij zeg… Vond Kevin ook erg goed.
Blijf ook beetje fan van Ben, maar vond em gister, zoals anderen, wel iets tegen vallen. Maar ze konden het gewoon niet maken om hem naar huis te sturen. Hij trekt kijkcijfers, Ãs gewoon onwijs goed. Die laten ze heus niet gaan
Ben heel erg geraakt door Joan Franka… wat is zij apart, mooi, prachtige stem en vooral: eigen sound… machtig!! :inlove:
@Karin1981 wrote:
Ik vind die Ian maar irritant
ik ook - en ik kreeg ook wel de indruk dat Ben meer een ‘politieke’ keuze was. Had dan een mindere tegenover die Ben gezet en dat die Yvette een eerlijke kans had gekregen.
Stiekem is Ben al the voice snap je? :inlove:
Als ze die af laten vallen, kijkt toch geen hond meer naar het programma want in een paar weken tijd heeft hij wel de status gekregen van een idool… Dus tja…
@Rooike wrote:
Als ze die af laten vallen, kijkt toch geen hond meer naar het programma want in een paar weken tijd heeft hij wel de status gekregen van een idool… Dus tja…
Het programma heet toch geen Idols

@Rooike wrote:
maar juist daarom had ik ben ook tegen een iets mindere laten battelen… ik vond ben nu duidelijk de mindere, en toch was hij door. puur omdat hij idd de voice is en een publieke held.
afgaande op de battle, was yvette voor mij de winnaar.
Ik denk niet dat er niemand meer zal kijken als Ben er uit ligt hoor.
ook al is hij 1 van mijn favorieten.
Maar ik vind wel dat ze hem beter tegen iemand anders hadden kunnen laten zingen (lekkere zin :mrgreen:)
Ben en Joan vind ik top.
MAar vrijdag volgen er weer heel veel goeie.
Ben o.a. benieuwd naar Kim en Raphaella
@Bella wrote:
@Rooike wrote:Stiekem is Ben al the voice snap je? :inlove:
Het programma heet toch geen Idols![]()
Komt wel op hetzelfde neer.
Ik ben zo’n fan van Joan wat een geweldige griet zeg :inlove: :inlove:
Ik zou d’r graag iets horen zingen van Allanis Morrisette of de Cranberry’s fantastisch!!! :dance:
Hub zat me gister te pesten en zei de hele tijd dat Ben eruit lag.(hub had het vrijdag al gezien, ik keek gister) Ik zei nee dat kan niet anders had ik er echt wel iets over gehoord.
Maarruh ik ben voor Joan hoor, wie nog meer?
@mamma van sharondenise wrote:
Ik ben zo’n fan van Joan wat een geweldige griet zeg :inlove: :inlove:
Ik zou d’r graag iets horen zingen van Allanis Morrisette of de Cranberry’s fantastisch!!! :dance:
Hub zat me gister te pesten en zei de hele tijd dat Ben eruit lag.(hub had het vrijdag al gezien, ik keek gister) Ik zei nee dat kan niet anders had ik er echt wel iets over gehoord.
Maarruh ik ben voor Joan hoor, wie nog meer?
Ja! ik ook :mrgreen:
Wat een heerlijk stem heeft zij zeg, heb t filmpje al mee dan 30x teruggekeken

Ben heel benieuwd wat ze een volgende keer gaat zingen!
Weet iemand eigenlijk hoeveel van die battle-rondes er zijn? En zijn daarna dan gelijk de liveshows…?
Heb ergens gelezen dat eind januari pas de finale is… (niet dat ik dat erg vind :D)
eens kijken wie er vandaag overblijven.
Uit het stukje met Rafaelle en dat ze het zo moeilijk vind - zou ze er uit vliegen?
Ik hoop dat Mirthe door is, wat een mooie stem zeg.
JAmmer, ik gunde het Mirthe meer…
@Eppo wrote:
Ik ook - die andere heeft een vollere stem maar volgens mij trek ik haar persoontje niet zo goed :shifty:
@Eppo wrote:
Me too, die ander is me een baas zeg had je dat gezien, met het verdelen van de stukken text :thumbdown:
o, ik hoorde jaqueline weer even :inlove:
dat was mijn favoriet, die had ik graag zien winnen :thumbup: heerlijk om naar te luisteren
@Bella wrote:
@Eppo wrote:JAmmer, ik gunde het Mirthe meer…
Ik ook - die andere heeft een vollere stem maar volgens mij trek ik haar persoontje niet zo goed :shifty:
precies mijn gedachte…
@Maxime wrote:
@Bella wrote:@Eppo wrote:JAmmer, ik gunde het Mirthe meer…
precies mijn gedachte…
Ik ook, die vreselijke jurk deed ook niet veel goeds voor d’r :silenced:
Hierna de twins, mag er van uitgaan dat die eruit liggen, maar wie weet verassen ze nog.