Jeetje wat een stem heeft yvette :inlove: :inlove:
eigenlijk kan Van Velzen het ook niet maken he, om Ben niet door te laten gaan…
:dance:
terecht, maar heel erg jammer van Yvette :?
@Danja wrote:
terecht, maar heel erg jammer van Yvette :?
Idd, maar wat pakte zij het goed op. Die komt er hopelijk nog wel via andere wegen
komt er nou eigenlijk 1 aflevering van The Battle? of meerdere? omdat het nu al bijna 2 uur bezig is?
ik vond het van beide niet goed hoor, jammer
nee? ik vond pearl super goed.
wat een rare beredenering van angela zeg; jij moet met je beentjes omhoog, dus ik kies pearl… :roll:
ik ook :mrgreen:
@Danja wrote:
wat een rare beredenering van angela zeg; jij moet met je beentjes omhoog, dus ik kies pearl… :roll:
Ze is zwanger he? En de live shows duren tot januari heb ik gehoord!
Ik vond Yvette echt veel beter dan Ben maar ze konden het gewoon niet maken om de gedoodverfde winnaar naar huis te sturen. Ik ben een Ben fan maar hij was echt minder goed dan Yvette…
Ik vind Ben goed, maar Yvette ook héél erg en eigenlijk vond ik haar beter, niet alleen in zingen maar gewoon het serieuzer bezig zijn met muziek. Ik heb het idee dat Ben maar wat doet en door zijn persoon zo populair is. Nou ja, ben blij dat ik niet in de jury zit zeg. Ik vond het toch allemaal wel moeilijke keuzes.
Ik denk niet dat we ze deze keer allemaal zien toch? :think: Er zijn volgens mij nog best een hoop.
nou van Roel komen nu al de 3 laatsten…
Ik vind die Ian maar irritant
Ik dacht dat de krullebol ondergesneeuwd zou worden, maar niets is minder waar. Ian mag er uit
wauw wat heeft zij een stem zeg (donkere dame)
:lol: hij is wel grappig!
maar de donkere dame moet door!
Esther heet ze dus moet toch beter op de namen gaan letten
esther moet door!!!
@Eppo wrote:
:lol: hij is wel grappig!
maar de donkere dame moet door!
Ja hij heeft wel humor :mrgreen: