@juulke wrote:
@ChantalB wrote:Hmm…
Jammer dat het gelijk op vriendjes-politiek en uiterlijk gegooid wordt…
Beetje meer vertrouwen zou de wereld goed doen, denk ik.
Pardon :shock: Beetje genuanceerder mag ook wel. Dat is mijn mening gewoon en om nou gelijk te zeggen dat ik geen vertrouwen in de wereld zou hebben :hand: Sorry, maar je opmerking maakt me even heel erg pissig en dat word ik niet zo snel.
Mijn mening (want dat is het, niet meer niet minder), is dat mensen altijd maar 'excuses' zoeken....
Het zal wel vriendjespolitiek zijn, het zal wel om uiterlijk gaan....
Terwijl ik dus denk (!) dat er bij The Voice mensen in de jury zitten met méér dan genoeg kennis en ervaring, en dat zij afgaande op de 1e audities en de weken daarna écht wel in kunnen schatten wat uitzonderlijk talent is en wat niet.
De afvallers in The Voice zijn óók talenten, maar er kan er écht maar één winnen...
Neem de battle tussen Ben en Yvette. Yvette was in de Battle de betere, maar zoals Roel van Velzen al aangaf;
Hij koos voor Ben omdat hij van mening is dat die nog méér aankan.
Wellicht heeft hij de weken daar voorafgaand gemerkt dat Yvette al op haar beste kunnen zit??
Ik had óók niet voor Jennifer gekozen, maar misschien verrast ze ons alsnog in de Live-shows?
Ik heb ook mijn mening en voorkeuren, maar ik vertrouw wél op hun mening en expertise.
Straks, bij de Live-shows mag het publiek zijn voorkeuren duidelijk maken. Da's vroeg genoeg toch?
En dan nóg, dan zou het vriendjespolitiek zijn? Tuurlijk hebben deze coaches als persoon ook zo hun voorkeuren. Zal best...
Dan gaan we ze nu afrekenen omdat ze ook 'maar' menselijk zijn?
Nogmaals, straks mag het publiek stemmen, en als het publiek die Jennifer niks vind, dan ligt ze er snel genoeg uit... Toch?
Ik denk (of liever gezegd hóóp) dat de finale zal gaan tussen Ben en Kim. En mij maakt het dan niks uit wie er wint, ik vind ze beiden stééngoed!
[/b]